וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ביוטי קוסמטיקס: קוסמטיקה מתקדמת לשיקום וטיפוח העור

בשיתוף עדי ביוטי קוסמטיקס

23.11.2020 / 16:59

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה הינו הניסיון שעומד מאחוריו. הכירו את עדי סימן טוב, בעלת מכון היופי ''עדי ביוטי קוסמטיקס'', אשר משתמשת בניסיון שרכשה לאחר שהצליחה בחו''ל והתגברה על משבר רפואי, במהלך הטיפולים הקוסמטיים שהיא מעניקה

עדי ביוטי. איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא,
עדי ביוטי קוסמטיקס/איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא

מודל היופי הנשי עבר תהפוכות ושינויים במהלך ההיסטוריה, אך לכל אורכו ההקפדה על אסתטיקה והיגיינה היו שניים מהמרכיבים החשובים ביותר. בשנים האחרונות עולם הקוסמטיקה התפתח וכיום נחשב לאחד העסקים הקטנים המשגשגים ביותר.

עורכות מערכת הנבחרים יצאו לבדוק עבורכן את הקליניקות המובילות בישראל לטיפולי שיקום הפנים והקוסמטיקה. אחת השמות העולים והמובילים בענף הינה עדי סימן טוב, בעלת מכון היופי ''עדי ביוטי קוסמטיקס'' בגבעת שמואל.

בשיחה שערכנו איתה, היא מספרת בהתרגשות על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "הכל התחיל בגיל 21, היה לי רצון עז ללמוד ולחקור את תחום היופי והאסתטיקה. החלטתי לעזוב את כל עיסוקי ולטוס לניו יורק כדי ללמוד מהטובים ביותר בעולם בתחום האסתטיקה. צברתי ידע וניסיון במסגרת עבודתי באחת מחברות הקוסמטיקה המובילות בארה''ב. לילה אחד קמתי עם כאבי בטן עזים שחייבו אותי להגיע לבית החולים. לאחר שעות ארוכות של בדיקות ואבחונים שונים, הרופאים מסרו לי שמצאו אצלי ממצא פתולוגי בשחלות ועליי לבצע ניתוח דחוף. התנגדתי לכך נחרצות כיוון שלא הייתי מוכנה להפקיד את גופי בידיים של רופאים זרים. אושפזתי במשך מספר ימים, במהלכם חוויתי לחץ כבד וחשתי במצוקה. באותו הרגע הרגשתי שאני יודעת מה טוב עבורי ושאני צריכה להקשיב לגוף שלי - החלטתי לעזוב את ארה''ב ולחזור לארץ."

עדי ביוטי. איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא,
עדי ביוטי קוסמטיקס/איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא

באורך פלא, כשעדי הגיעה לישראל הכאבים פסקו והמצוקה התחלפה בתקווה "הרגשתי שאלוהים איתי. אני מאמינה גדולה בכל הקשור בחיבור בין הגוף לנפש. ולכן חודש לאחר שחזרתי לארץ החלטתי להגשים את החלום שלי ולהתמקצע בתחום הקוסמטיקה - נרשמתי ללימודי הקוסמטיקה אצל חווה זינגבוים ולימודי איפור קבוע אצל המאסטרית שיר נקש."

כיום, לאחר שנים של ניסיון, הקליניקה לאסתטיקה של עדי בגבעת שמואל, שמתמקדת בטיפול ושיקום עור הפנים והגוף, מצליחה למשוך אליה קהל לקוחות רחב בזכות איכות הטיפולים המוענקים במקום.

עדי מתמחה בשלל טיפולים קוסמטיים, החל מטיפולי פנים מתקדמים ובעיות עור שונות, איפור קבוע, עיצוב ושיקום הגבות במגוון שיטות ייחודיות, מיקרובליידינג מיקרושיידינג הצללה ופודרה. כמו כן, עדי הינה אמנית מובילה בתחום פיגמנט השפתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי ביוטי. איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא,
עדי ביוטי קוסמטיקס/איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא

הייחודיות של הטיפולים של עדי טמונה באבחון המעמיק שהיא מבצעת לכל המטופלות בקליניקה, אבחון המאפשר התאמה אישית של שיטת הטיפול בהתאם למה שהיא זקוקה לו. עדי מספרת כי "נוכחתי לדעת שהמון בנות מרגישות בטוחות בידיים שלי משום שאני מתמקצעת גם בקוסמטיקה וגם באיפור קבוע. צריך להבין כי לסוג העור יש השפעה רבה על שיטת הטיפול - עור שמן למשל מצריך שיטת טיפול שונה מעור רגיל."

עדי מדגישה כי במסגרת הטיפולים היא שמה דגש רב על מצבן הנפשי של המטופלות שלה. "כאשר אני מזהה כי ישנו קשר בין מצבה הנפשי של המטופלת למצב של עור הפנים שלה, אני מתמקדת בלפוגג לה את הלחצים במהלך הטיפול באמצעות מוזיקה מיוחדת, בעלת תדרים וגלי אלפא לאימון גלי המוח. בכך אני גורמת למצב רוח מאוזן ובריאות נפשית. אני מודה לה' שנפלה הזכות בחלקי להגשים לכל אחת את החלום שלה ועל הפנים שעליהן היא חולמת."

עדי מקפידה לקבל בכל פעם לקוחה אחת בלבד בקליניקה, מתוך מטרה להעניק לכל מטופלת את מלוא תשומת הלב באמצעות יחס אישי.

בימים אלו, על רקע מגפת הקורונה, עדי מבחינה בביקוש רב יותר לטיפולים מסוג איפור קבוע "דווקא בזמן הקורונה יש ביקוש רב יותר לזמן טיפוח לכל אחת גם עבור הנפש. זה הפך להיות מצרך חיוני ולא מותרות. בעקבות הקורונה נשים רבות מפחדות להשתמש במוצרי איפור, לכן פונות לאיפור קבוע מבלי להתאמץ ולקחת סיכונים על הבריאות שלהן."

לעורכות המערכת נודע כי בעקבות פניות רבות שהגיעו לעדי, בתקופה הקרובה היא תשיק קורסים אישיים "אחת על אחת", במהלכן היא תלמד ותדריך נשים להתמקצע בתחום המיקרו פיגמנטציה ואיפור קבוע.

עדי ביוטי. איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא,
עדי ביוטי קוסמטיקס/איפור הודיה: אקרב, צילום: עומר שפירא

עדי ביקשה לסיים בטיפ לקהל לקוחותיה "תאהבי את עצמך ותשקיעי בעצמך כי לכל אישה מגיע זמן פינוק אמיתי שימלא אותה ויעשה לה טוב גם מבפנים וגם מבחוץ, וזה מתחיל בלעצור ולקבוע לעצמך פעם בחודש טיפול מפנק."

בשל השילוב בין התשוקה העזה למקצוע ובין איכויות הטיפול, ''עדי ביוטי קוסמטיקס'' היא הבחירה של עורכות המערכת כקליניקה לטיפול ושיקום העור. מילה של מומחים.

Adi beauty cosmetics

גבעת שמואל

לאינסטגרם

בשיתוף עדי ביוטי קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully