וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקבל מסר מהמעמקים - הכירו את עמית בוצ'צ'ו

בשיתוף עמית בוצ'צ'ו

26.11.2020 / 8:20

אחד הדברים הקשים ביותר בחייו של אדם הוא לחוות אובדן. בין אם מדובר בהורה, בן זוג, או חבר, כאשר אנשים נפטרים, אנו נשארים עם חלל גדול, ריקנות ותחושת חסר שמנקרת בנו. בדיוק את אותה תחושת חסר, רוצה עמית בוצ'צ'ו, מתקשרת המתמחה בתקשור עם נפטרים, למלא

עמית בוצ'צ'ו, מתקשרת/אולפן הנבחרים

כבר בתור ילדה קטנה, ידעה עמית שיש לה כשרון מיוחד, אך במשך שנים לא ידעה להגדיר אותו. עמית, בת 36 כיום, אמא לשלושה ילדים, ומתקשרת במשרה מלאה המתמחה ביצירת קשר עם נפטרים, הכוונה לחיים וייעוץ תקשורי לגבי זוגיות, קריירה ופריון, הבינה לראשונה את כוחה, רק בגיל 16. "הסתכלתי על מישהי" היא מספרת, "וראיתי שיש לה נקודת חן סרטנית. אמרתי לה שהיא חייבת ללכת לרופא ולהוריד אותה. היא אמנם בהתחלה לא האמינה לי, אבל היא הלכה ואכן היה מדובר בסרטן העור".

גם את בעלה פגשה עמית במקרה, אבל הצליחה לנבא את עתידם תוך דקות מרגע המפגש. "הייתי בת 16 וראיתי אותו ברחוב" היא מספרת. "ניגשתי אליו ואמרתי לו שאני והוא עומדים להתחתן. הוא צחק אבל תוך 3 ימים כבר עברתי לגור אצלו, והיום אחנו כבר 21 שנים ביחד".

להכיר את העולם שמעבר

המפגש הראשון שלה עם העולם שמעבר היה כאשר חברה טובה שלה נהרגה בהיותה בת 17, ובעקבות זאת גילתה שהיא מסוגלת לראות נפטרים. לצד זה החלו להופיע גם חלומות עם מידע חשוב. "בעלי רוכב אופנוע, וכל פעם לפני שהוא היה עומד לעשות תאונה, הייתי חולמת עליה בלילה" אומרת עמית. "והייתי חולמת את הפרטים המדויקים, איפה, באיזו שעה, מה בדיוק יקרה. ולא יכולתי לעצור או למנוע את זה. כשהוא עבר תאונה מאד קשה, שידעתי שתקרה כבר חודשיים קודם לכן, הרגשתי שאני פשוט לא רוצה את זה יותר. לא רציתי לדעת, והמידע פשוט רדף אחריי. לא היה לאן לברוח".

לקבל את הכוח שבפנים

החזרה שלה לתוך עולם התקשור, או יותר נכון, הקבלה שלה את עצמה כמתקשרת קרו מתוך מפגש עם חברה, מתקשרת בעצמה, שלאט לאט החזירה את עמית אל תוך עולם התקשור, לימדה אותה להאמין בעצמה, להכיר את כוחותיה ולהבין כיצד לשלוט בהם. "היום אני יודעת לסמן כאשר אני מוכנה לקבל מסר, ולחסום את זה כאשר אני לא פנויה או מוכנה", היא אומרת. על חוויותיה בעולם התקשור ועל סיפורה האישי המרגש כותבת עמית בימים אלו את ספר הביכורים שלה שעתיד לצאת לאור בקרוב.

"מי שאת - זה לעזור לאנשים"

בעשור האחרון שילבה עמית את עולם התקשור לצד עבודה בסוכנות ביטוח המוכרת ביטוחי נסיעות לחו"ל. "עזרתי לאנשים, ללא תשלום. כי פחדתי להיות אני, ואז פגשתי רופאה שאמנית מדהימה שמהרגע הראשון שראתה אותי אמרה לי 'את אמורה להיות מי שאת, ומי שאת זה לעזור לאנשים, להראות את עצמך לעולם'. תוך חודשיים כבר עזבתי את העבודה והתחלתי לתקשר באופן מלא".
כיום, עומדת עמית לשירות אלו שמעוניינים לקבל מסרים מנפטרים או לשאול שאלות לגבי זוגיות, קריירה, משפחה ועוד. היא מקבלת את המסרים הללו, כצינור המעביר ידע, ולעיתים רבות שוכחת את המסרים שאמרה לאחר מכן. "בשביל תקשור נקי את לא צריכה שום כלי, קלפים או מטוטלת. את הופכת להיות צינור נקי שמעביר מידע" היא מספרת. מסיבה זו, חשוב להבין שלא תמיד המסרים אותם ציפיתם לקבל, הם שיגיעו. עמית מספרת על לקוחה שהגיע אליה ורצתה לשוחח עם אמא שלה שנפטרה. אל התקשור הגיע דוד שלה, במקום. "האנרגיה שלו הייתה חזקה יותר והמסר שהיה לו למסור היה חשוב יותר. אני לא שולטת על זה. אני יכולה להיות רק תמיד שקופה וכנה, מה שמגיע מגיע".

עמית מסבירה כי למרות שהלקוחות מעוניינים לדבר על מה שהם רוצים, היא תמיד תכוון אותם לדבר על מה שהם צריכים, לא תמיד הדברים הללו תואמים, אבל בסוף, גם אם זה לוקח מעט זמן, הלקוח יבין מדוע קיבל את המסר שקיבל. "לפעמים מישהו בא כדי לשאול אותי דברים כמו איפה סבא החביא את הכסף. הנאמנות שלי בתהליך הזה היא לנפטר, אני נותנת לו את הבמה, למה שיש לו להגיד, וגם לתת לו הזדמנות לבקש משהו, אם הוא צריך. נפטרים מגיעים לרוב כדי לבקש משהו, כמו שידליקו עבורו נר, או לסגור מעגל. זה חשוב לשני הצדדים".

מריחה הריון מרחוק

אחד הנושאים שעמית תמיד שמחה לתת מענה לגביו הוא הריונות ולידות, ולמעשה, עמית מסוגלת להריח כאשר אישה בהריון. "ברגע שלעובר בתוך הבטן יש נשמה, אני מרגישה אותו. החברות שסביבי צוחקות איתי על זה שאני מסוגלת להריח את ההיריון עליהן עוד לפני שהן בכלל ידעו עליו. לא מזמן פנתה אליי מישהי באינסטגרם ושאלה מתי היא תצליח להיכנס להריון. באותו הרגע כבר ידעתי שהיא נקלטה ושיש לה עובר בבטן. לא רציתי להרוס לה את רגע הגילוי הכיפי אז פשוט אמרתי לה שזה עומד לקרות בקרוב מאד, שתהיה מוכנה. כמה שעות אחר כך היא כבר שלחה לי הודעה מאושרת. באותה הזדמנות גם גיליתי לה שעומד להיות לה בן, ואכן כך היה".

מה שאתה נותן - אתה מקבל

אם תרצו לקבוע שיחת תקשור עם עמית, דעו שאמנם היא מתגוררת באזור נתניה, אבל ניתן לבצע את התקשור גם טלפונית, בכל רחבי הארץ ואפילו בעולם. עוד חשוב לדעת כי עמית מאמינה בתחלופה של אנרגיה, ולכן, תורמת מעשר מכל תשלום שמגיע אליה מלקוח. "עשרה אחוזים מכל סכום הולכים לתרומה: או למקום שהלקוח בוחר או לעמותות שונות, והלקוח תמיד יקבל קבלה על התרומה שנתן. חשוב לי להחזיר לעולם, אני מאמינה שמה שאתה נותן - אתה מקבל".

עמית בוצצו - הקול מהמעמקים


אינסטגרם

פייסבוק

בוצצו 1. יח"צ,
עמית בוצ'צ'ו/יח"צ
בוצצו 2. יח"צ,
עמית בוצ'צ'ו/יח"צ
בוצצו 3. יח"צ,
עמית בוצ'צ'ו/יח"צ
בוצצו 4. יח"צ,
עמית בוצ'צ'ו/יח"צ

בשיתוף עמית בוצ'צ'ו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully