וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

450°c תנורי אבן איטלקיים: משנים סדרי טאבון

בשיתוף 450°c

23.11.2020 / 15:58

המוטו: להעלות את רף הבישול בארץ. האמצעי: הנגשת טאבונים איכותיים ואביזרים נלווים למסעדות ובתים פרטיים. המטרה: ליהנות מתוצאות קולינריות גבוהות במיוחד. ההישג: הובלת שינוי תרבותי משמעותי בתחום הטאבונים בישראל

טאבונים. יח"צ,
טאבון/יח"צ

450°c היא חברה וותיקה ואיכותית לייבוא, שיווק והתקנת טאבונים למגזר הביתי והמקצועי בישראל. ממיטב התוצרת העולמית בתחום, ובכל רמות המחירים. גם בבניה מיוחדת וגם כמוצרי מדף.

בעל החברה, אסף גרופר, הנו בשלן שהגיע לתחום הטאבונים מתשוקה אישית גדולה. אהבתו לתחום, אותו הפך למקצוע, פתחה עבורו עולם עשיר של מרקמים וטעמים, עד שהחליט להקדיש עצמו להפצת הבשורה לכולם.

תחום הטאבונים החל את דרכו בישראל כמסחרי בלבד (מסעדות, מאפיות) ובמרוצת השנים האחרונות תפס תאוצה גדולה במטבח הביתי, במיוחד בתקופת הקורונה הנוכחית. תקופה בה הבישול הביתי השתדרג באופן משמעותי, בין השאר בעזרת מכשור מתקדם שהנגיש את הטאבון לכל בית. ולא רק. גם חלק ממסעדות ארצנו השתדרגו לתנורי אבן מקצועיים, שכיום הם גם יפים ובעיקר איכותיים. הרבה בזכות הידע והניסיון של אסף.

אסף מסביר: "הובלנו בארץ שינוי תרבותי משמעותי בכל הקשור לטאבונים ונפוצות השימוש בהם. פיתחנו וקידמנו את התחום ואת המודעות אליו. בעבר היו בארץ מעט טאבונים בבניה מקומית, בעיקר במאפיות ומעט מסעדות. גם אלה שכבר היו, היו בנויים לא טוב, בזבזנים באנרגיה וגם לא נראו מספיק טוב. אנחנו באנו והבאנו לארץ את השפיץ של העולם הזה, בעיקר מאיטליה, והתחלנו לשווק לשוק הביתי והמסחרי".

450°c נוסדה לפני כ-10 שנים בעמק יזרעאל. חברה המייצגת בארץ בבלעדיות שורה של יצרנים מהמובילים בעולם בתחום תנורי הטאבון. אחד מהם היא חברת Valoriani יצרנית תנורי אבן נייחים ומסתובבים לשוק הביתי והמקצועי. אחד המוצרים הבולטים של אותה חברה היא סדרת הטאבונים BRAVO - הסדרה המובילה בעולם לשימוש ביתי ברמה הגבוהה ביותר. מכשיר מתקדם במגוון צבעים, המותאם לבישול חוץ בגינה, במרפסת ואפילו על כל גג עירוני. התקנתו קלה, הוא נוח לתפעול מתחמם בזמן קצר יחסית ומוציא פיצות ופוקצ'ות, כמו גם בשר, דגים, ירקות צלויים ועד אפיית לחם ביתי כולם יתקבלו באמצעותו ברמות שטרם הכרתם בבישול ביתי.

טאבונים. יח"צ,
טאבון/יח"צ

חברה איטלקית איכותית נוספת אותה מייבאים 450°c היא Pavesi - יצרנית תנורי אבן מסתובבים בנראות קלאסית ומודרנית באיכות מעולה. סדרת תנורים המככבים בהרבה ממסעדות ומאפיות ארצנו, שכבר הצטיידו בטאבון מסוג זה. חברה מעולה נוספת אותה מייבאת 450°c היא Clementi - טאבונים לשימוש ביתי להנחה על גבי משטח קיים או סטנד עצמאי.

לצד שלושת אלו מייבאים 450°c גם את מוצרי חברת Gozny החדשנית מאנגליה, המתמחה בייצור תנורי אבן חדשניים ומסורתיים. מוצר הדגל של החברה הזו - המצליח מאוד בעולם כולו וגם בישראל - הוא Roccbox, טאבון נייד לוהט, שמוציא פיצה מושלמת בסגנון נפוליטני ב-90 שניות בלבד. מכשיר מעולה גם לבשר, דגים וירקות, ומתאים לכל מרפסת או גג ישראלי.

מוצר חדש ומעולה שגם אותו תמצאו ב-450°c הוא מלוש ספירלי איכותי מבית SUNMIX. מלוש אידאלי לבצק פיצה ולחם, בעל מהירות סיבוב משתנה באמצעות דימר עוצמתי וחזק. מגיע במבחר צבעים מרהיבים ובמבחר רחב של גדלים המתאימים לכל צורך; מאפייה ביתית ועד פיצריות, מאפיות בוטיק ומאפיות מסחריות. הפידבקים מהלקוחות מעולים.

גם בכל הקשור לאביזרים לתפעול טאבונים, מייבאים 450°c מבחר מקיף של אביזרים מתוצרת חברת GI METAL איטליה הכולל מרדים מכל הסוגים, קופסאות אחסון, גלגלי פיצה, חותכני בצק, מגשים, מעמדים, כלי הגשה, והכל באיכויות הטובות ביותר שניתן להשיג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טאבונים. יח"צ,
טאבון/יח"צ

אסף, מה ניתן לבשל באמצעות הטאבון?

"יש שמקשרים טאבון בעיקר לפיצות וללחמים. בפועל, מדובר בכלי מדהים שנותן מענה גם לבישול נתחי בשר שלמים, דגים, תבשילי קדרה ומגוון ירקות שונים. בקיצור, הרבה מאוד ומגוון מאוד".

מהן באמת איכויות הבישול בטאבון?

"מדובר בעבודה בטמפרטורות גבוהות (עד 450 מעלות - הטמפרטורה האידאלית לפיצה נפוליטנית). אפיה של בין 60 ל-90 שניות בלבד, ובאיכויות תוצר שהיה ניתן לקבל רק בכלים מקצועיים של מסעדה".

טאבונים. יח"צ,
טאבון/יח"צ

ומה לגבי תחזוק הטאבון?

"תחזוקה בסיסית. הכלי קל לתפעול, נוח לתחזוקה ומנקה את עצמו תוך כדי העבודה בחום גבוה. רק לטאטא את הרצפה וזהו. הכלי עצמו מגיע עם כלי עבודה כמו משוט (מרדה), מברשת נחושת (לניקוי), מלושים לבצק (מיקסר חשמלי מיוחד ללישת בצקים) ועוד אביזרים שונים ומגוונים".

מה מייחד את העסק שלכם בתחום הטאבונים?

"איכות המוצרים, רמת השירות, הידע המקצועי והמעטפת שכוללת את כל שצריך לעולם הבישול בטאבון. לגבי השירות, המוטו שלנו הוא שכשיש תקלה, זאת ההזדמנות שלנו להוכיח את עצמנו בפני הלקוח. אנחנו לא סוחרים של טאבונים אלא חיים את זה. בהרבה שליחות ואהבה".

מהו הלהיט כרגע אצלכם?

"הכי נמכר בתקופה הזו זה Roccbox-. טאבון ביתי קטן ומהפכני. ממש קאלט עולמי. שילוב של מחיר, נראות, קלות תפעול, התאמה לפורמט ביתי של חובבי בישול ובמקביל משתלב מצויין גם בשירותי קייטרינג ואצל יצרנים מסחריים קטנים / ביתיים".

אסף, מהי תפיסת עולמך בכל הקשור לטאבונים?

"כל עניין הטאבונים ממש בוער בי. טאבון הוא חלק בלתי נפרד מהמטבח הים תיכוני והישראלי. כלי שננטש בארץ לאורך שנים ארוכות, בשונה מאיטליה שם שגשג. כיום, עם החזרה לבישול ביתי, הקהל המקומי גילה את הטאבון מחדש כסוג של קסם. כלי שסוגר את הדברים בצורה הנכונה ביותר, כאן ועכשיו. המוטו שלי הוא להעלות את הרף של הבישול הישראלי הביתי והמקצועי. אצלנו אומרים 'לבשל עם אש' על כל המשתמע מכך".


טלפון: 073-7512324

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף 450°c
  • עוד באותו נושא:
  • טאבון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully