וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאומץ פוגש כישרון טבעי - הכירו את אמיר בוהדנה, גורו הביוטי של ישראל

בשיתוף אמיר בוהדנה

23.11.2020 / 15:33

לעיתים מדברים על סיפור סינדרלה של הצלחה ועלייה לגדולה כעל שילוב של הזדמנויות ומזל. במקרה של אמיר בוהדנה, גורו היופי שכמעט ואין מי שלא מכיר את שמו, לא מדובר במזל, אלא בכישרון גרידא, הפוגש את עוצמת הרצון

אמיר בוהדנה. יח"צ,
אמיר בוהדנה/יח"צ

סיפור הצלחה של חשיבה מחוץ לקופסה

מי שמכיר את קליניקת הביוטי של אמיר בוהדנה יודע שהדבר שמאפיין אותה לאורכה ולרוחבה זה פריצת גבולות; הן הטיפולים המוצעים והן ליין מוצרי היופי אותו השיק אמיר לאחרונה, מתאפיינים בחשיבה מחוץ לקופסה, בידע ומקצועיות רבים ובחתירה לתוצאות מרשימות פעם אחר פעם. קצת קשה להאמין שאותו אמיר, זה שעל דלתו מתדפקות כל סלבריטאיות הארץ, שהתורים בקליניקה שלו תפוסים לחודשים רבים קדימה, היה עד לפני כמה שנים, בחור מוכשר מאשקלון שלא מצא אפיק לנתב אליו את היצירתיות שלו. אז איך קרתה ההצלחה בכל זאת? כאן נכנס האומץ.

"עבדתי כשכיר במכון להסרת שיער", מספר אמיר בחיוך. "ויום אחד, בעודי משוטט במודעות לחיפוש רכב משומש, נתקלתי במודעה למכירת מכונה להסרת שיער. זו בדיוק הייתה המכונה בה השתמשתי במכון בו עבדתי, רק שהיא עלתה בערך רבע מחיר ממה שאני יודע שמכונה חדשה עולה. לא חשבתי על זה יותר מדי, ארגנתי את כל הכסף שחסכתי, קניתי את המכונה והתחלתי לבצע טיפולים אצלי בבית".

אמיר בוהדנה. יח"צ,
אמיר בוהדנה/יח"צ

הצד האפל של הקוסמטיקה

צעד אחר צעד, אמיר חיזק והעמיק את הידע שלו והוא כיום בוגר קוסמטיקה PME, חיתום רפואי, רוקחות טבעית, פיברו גרמניה והוא מדריך קליני ומדריך טכנולוגיות. לצד ההספק הזה, אמיר הוא גם הפרזנטור הישראלי של חברת INMODE היוקרתית; הוא נוסע מדי שנה לכנסים ברחבי העולם כדי לתת הרצאות על עבודתו המיוחדת עם מכשירי החברה, ותוצאות של עבודות שלו נכנסו למחקרים ואף לפרסומות החברה ברחבי העולם. "רציתי תמיד להביא משהו שונה בעבודה שלי", מספר אמיר בחן על סוד הצלחתו. "אני לא טיפוס שהולך בתלם בחיי, וגם כלקוח נמאס לי לשמוע את אותם סיפורים. היה לי חשוב להראות גם את הצד האפל של הקוסמטיקה, הצגתי את הכאב, את הדם, את התהליך שאנחנו עוברים. אני אמיתי. אני למשל לא מאמין בהזרקות שמתבצעות סתם ככה, ללא טיפול. את התוצאות האמיתיות רואים רק כאשר עושים טיפול ממוקד לאיכות העור, וההזרקות יכולות לבוא אחר כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בלי מותגים סקסיים או שמות שיווקיים

אמיר מבצע בקליניקה שלו טיפולים מתקדמים כגון הרמת עפעפים, מיצוק עור, שיקום צוואר, ועכשיו משלב אל תוך ההצלחה הגדולה גם ליין מוצרי טיפוח בפורמולה ייחודית שלו. "בשלב מסוים התייאשתי מהתוצאות שקיבלתי ממוצרים של החברות שמשווקות מוצרי קוסמטיקה", הוא מספר. "הלכתי ללמוד רוקחות והחלטתי שאני מפתח תכשירים שיתנו מענה לחידוש מאסיבי של העור, ואחרי ההצלחה של המוצר הראשון, שלידתו הייתה יותר קשה מלידה אמיתית, נפתח לי התאבון".

גם בליין המוצרים ניתן לראות את הגישה האמינה, הישירה והאותנטית שמנחה את אמיר; כל המוצרים הם ללא ריח או ניחוח, ללא צבעים וללא מיתוג מיוחד, אלא התרכזות מוחלטת בפעילות החומר ובתוצאות. "אני לא מפתח מותגים סקסיים ושמות שיווקיים, אני מתמקד בטיפול. חומרים פעילים בלבד, שעובדים באופן קונקרטי על כל בעיית עור".

אמיר בוהדנה. יח"צ,
אמיר בוהדנה/יח"צ

חומרים שעובדים בסינרגיה מושלמת

סדרת המוצרים פותחה על ידי אמיר וצוות של 3 כימאים מומחים והיא מיוצרת בשלושה מפעלים שונים. המוצרים מתחלקים למוצרי יום ומוצרי לילה, כאשר מוצרי הלילה, הזמן בו הכי נכון לטפל בעור לפי אמיר, מתבססים על חומצות פעילות נקיות בריכוזים מדויקים. מוצרי היום רווים בוויטמינים, חומצות אמינו ונוגדי חמצון שונים. בין המוצרים ניתן למצוא מסכת סולפור, סבון פנים המכיל רוזמרין ותה ירוק, קומפלקס חומצות אמינו, ואת מוצר הדגל - סופרים סקין ריסורפייסר. "כל החומרים בתוך המוצרים עובדים בסינרגיה נכונה אחד עם השני" אומר אמיר. "אף חומר לא מבטל או נוגד חומר אחר, ומטרתם לא למנוע התבגרות אלא לעכב אותה. כל המוצרים מדברים בדיוק בשפה הזאת - לאפשר לעור להתבגר באופן יותר בריא, נכון ואסתטי".

משפחה של בוהדנות

הדרך הישרה של אמיר ממשיכה גם אל הפצת המוצר. למרות ההד האדיר שנוצר בעקבות התוצאות פורצות הדרך שהתקבלו בעת שימוש במוצרים שלו, והביקוש האדיר שנולד בעקבותיו, אמיר לא מוכר את המוצרים בהפצה רחבה, ויתרה מזאת, הוא בחר למכור את המוצרים רק לקוסמטיקאיות נשות מקצוע, כאשר הוא בוחר בפינצטה את הצוות המנצח שלו, קוסמטיקאית אחת בכל עיר, בלבד.

"אני בוחר רק את הקוסמטיקאיות איתן יש לי חיבור, אלה שאני מאמין בדרך שלהן" אומר אמיר. "כשהן נכנסות אל הנבחרת שלי, הן מקבלות מענה מלא. אם חסר להן מידע על אופן השימוש האידיאלי במוצר, אני מנחה אותן, מדריך אותן, מלמד אותן טכניקות ושיטות ייחודיות שלי. אני בונה משפחה של בוהדנות בכל הארץ, ושומר על האיכות. לא מתמסחר".

אמיר בוהדנה. יח"צ,
אמיר בוהדנה/יח"צ

התקרה של היום היא הרצפה של מחר

קל להבין כי ההצלחה של אמיר נעוצה כולה בגישה מעוררת ההשראה שלו. "משפט שאני מאד מאמין בו הוא שהתקרה של היום, היא הרצפה של מחר. כל יום אנחנו משתנים, גדלים וצומחים. אם היו שואלים אותי לפני שנה, התקרה אליה רציתי להגיע זה צוות של 20 קוסמטיקאיות ברחבי הארץ. היום, שנה אחרי, יש לי 100 קוסמטיקאיות בארץ ובעולם. יש נקודה ברוסיה, בלאס וגאס, בלונדון. התקרה הבאה שלי היא להגיע לקוסמטיקאית אחת בכל עיר, כפר, ישוב ומושב. המטרה היא להצליח ולשנות את פני הקוסמטיקה בישראל. אני רוצה למחוק את הסטיגמה שקוסמטיקאית היא פחות טובה מרופא עור, ולתת ללקוחות להבין שעולם המסכות הנוצצות ומכשירי הסרק שעושים עור אדום ותו לא, זה לא אצלי. אצלי לא מפנקים, אבל רואים תוצאות".

ואחרי כל זאת, קל לומר כי אכן לא מדובר באגדה או במזל, אלא בדרך ארוכה, מפותלת ומתגמלת אל הפסגה. דרך שנעשתה ללא טובות או מתנות חינם, אלא על ידי הצבת מטרות, זיהוי הזדמנות ועבודה קשה מצד אמיר. "בניתי את הדרך שלי, לבנה אחר לבנה", הוא מסכם בחיוך. "זיהיתי נכון, חשבתי נכון ופעלתי נכון, ועל כך אני מוקיר תודה ליקום ולבורא עולם".

אמיר בוהדנה - קליניקה לטיפולי יופי

052-8101122

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אמיר בוהדנה
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully