וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסבירה פנים - הכירו את הקוסמטיקאית שגית חג'ג'

בשיתוף שגית חג'ג'

23.11.2020 / 14:57

תקופת הקורונה הביאה איתה את מסיכות הפנים שבתורן גורמות לבעיות בעור. טיפול קוסמטי טוב יסייע להתמודד עם הבעיות

שרית חג'ג'. יח"צ,
שגית חג'ג'/יח"צ

בעיות עור בפנים דואגות לצוץ כמעט לכל אחד מאיתנו בשלב כזה או אחר של החיים. במיוחד בימים אלו, כשהנחיות הקורונה מאלצות אותנו לעטות מסכות, עור הפנים שלנו נחנק ומתלכלך ויכול ליצור פצעונים ובעיות שכבר מזמן חשבנו שנפטרנו מהן. גם אתם לא מרוצים מעור הפנים שלכם? רוצים לפנק את המתבגרים שלכם בסדרת טיפולי פנים מקצועית ויסודית? הכירו את שגית חג'ג' - קוסמטיקאית בכירה, מוסמכת תמ"ת, שתדאג שעור הפנים שלכם יהיה זוהר, נקי וחלק, בהבטחה.

הכי טובה בתחום

שגית, קוסמטיקאית מוסמכת תמ"ת, החלה את דרכה לפני 15 שנה, כאשר פתחה את הקליניקה בזיכרון יעקב, עלתה וצמחה בניסיון ובמקצועיות, והיא דואגת להתעדכן ולהיות הטובה ביותר בתחום עבור לקוחותיה. בקליניקה שלה, המתמחה בפתרונות לבעיות עור, היא מציעה מגוון רחב של טיפולי פנים - החל מהקלאסיים ועד למתקדמים ביותר. כמו כן, היא מספקת שירותי הסרות שיער בכל הגוף, בשיטת לייזר ובשיטת IPL (קרני אור שמחממות את שורש השערה והורסות אותו), באמצעות שני מכשירים שונים. הטיפולים נעשים כמובן, בהתאם לדרישת הלקוחות ובהתאמה לגוון העור וסוג השערה של הלקוח.

שרית חג'ג'. יח"צ,
שגית חג'ג'/יח"צ

פתרון לכל בעיית עור

לצד שירותי הסרת השיער האיכותיים, גולת הכותרת של הקליניקה של שגית, היא טיפולי הפנים המקצועיים והיסודיים. בין הטיפולים ששגית מציעה, תוכלו למצוא טיפולי מזותרפיה (החדרה תת-עורית של מינרלים וחומרי אנטי-אייג'ינג, באמצעות מחטים זעירות, להחלקת העור והגברת ייצור הקולגן הטבעי), מיצוק עור, הבהרות, אלקטרופורציה (החדרה של חומרי לחות והזנה של מינרלים, באמצעות זרם חשמלי מבוקר, לעור חלק וצעיר. שיטה שמתאימה לכל סוגי העור), אנטי אייג'ינג, טיפולים זוהר מיוחדים לכלה ועוד, המיועדים לטיפול בבעיות עור כמו אקנה, חטטים, צלקות על הפנים, בעיות של פיגמנטציה סולרית או הורמונלית (פגמים קבועים בעור הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש או בשל שינויים הורמונליים טבעיים), ופתרונות נוספים לבעיות המורכבות ביותר.

שגית מצוידת במכשור המתקדם והחדשני ביותר, כמו ידית RF לחידוש העור, אשר מעלימה קמטוטים ומעודדת יצירת קולגן, וטיפול מיצוק העור באולטרסאונד. כמו כן, היא מבצעת את הליכי הטיפול בשילוב החומרים האיכותיים בשוק של חברות מובילות - דב קליין, דרמלוסופי, חומרים עם תוצאות מובטחות מעולות. בנוסף, פעם בשבוע שגית מזמינה רופא מומחה לאסתטיקה שמספק שירותי הזרקות חומצות היאלורוניות, בוטוקס, חוטים ועוד לשלל לקוחותיה המעוניינות.

שינוי ניכר משבוע לשבוע

התהליך הטיפולי מתחיל בניקוי העור של הלקוחה ובחינה משותפת של הליקויים בהם ניתן לטפל. "אני נותנת ללקוחה מראה", מסבירה שגית, "כדי שגם היא תהיה נוכחת באבחון ותתבונן יחד איתי בפנים שלה. אנחנו עוברות אזור אחר אזור, רואות מה הנזקים, מה אפשר לתקן, ואז אני מתאימה את הטיפול הרלוונטי והטוב ביותר עבורה".

סדרת הטיפולים ששגית מציעה, מונה בין 6 ל-8 טיפולים, כאשר מדי שבוע היא מצלמת תמונות המשקפות את ההתקדמות מטיפול לטיפול, כך ניתן להבחין בשינויים ולהיווכח שהטיפול עובד. "מי שרוצה תוצאות מושלמות, צריך לפעול בהתאם להוראות", מסבירה שגית, "אני נותנת ליווי צמוד והדרכה עוד הרבה אחרי התהליך. לכל לקוח יש תיק ומעקב סדיר, כדי לראות בעיניים איך העור משתפר פלאים".

שרית חג'ג'. יח"צ,
שגית חג'ג'/יח"צ

מדור לדור

שגית פותחת את דלתות הקליניקה עבור נשים וגברים, מכל הגילאים - החל מגיל 11, מהרגע שמתחיל האקנה, ועד גילאים מבוגרים יותר. לקוחות חדשים ולקוחות עם ותק של כמעט 15 שנים. שגית מקדישה לכל לקוחה זמן ויחס אישי. היא מקפידה על זמנים מדויקים ודיסקרטיות מוחלטת, על-מנת להתחשב בנוחות וברגישות של כל לקוחה. היא מקציבה 10 דקות בין כל טיפול, כך שכאשר לקוחה יוצאת והשנייה נכנסת, הן לא נפגשות ולא נאלצות להמתין.

שגית דואגת לייצר אווירה נעימה ומזמינה בקליניקה, להשמיע מוזיקה כדי שתמיד יעלה חיוך ללקוחות. "אני מאד אוהבת את האינטראקציה עם כל הלקוחות שלי, אספתי אותן בעיקר מפה לאוזן", משתפת שגית, "לקוחה מרוצה, מביאה את הבת שלה, מספרת לחברות והשכנות. בטיפולים קוסמטיים, כשיש תוצאות טובות, הלקוחות משווקות אותך. אני נהנית לראות איך ילדים וילדות ממש גדלים אצלי כאן בקליניקה. הלקוחות מרוצות, מחייכות והפנים שלהן זוהרות, לא רק מאושר".

לסיום, רצתה שגית להוסיף מספר טיפים חשובים לשמירה על עור הפנים חלק ובריא לאורך זמן. "הטיפ הראשון והכי חשוב הוא לשתות הרבה מים" היא אומרת. "שנית, יש לשטוף את הפנים עם סבון פנים שמתאים לסוג העור, ולא רק עם מים. יש לטפל בעור באופן יומיומי, בהתאם לצרכים שלו, להקפיד שלא לצאת לשמש ללא קרם הגנה, לאכול בריא, ולבסוף, לזכור שאין אישה לא יפה, יש רק אישה לא מטופחת".

שגית חג'ג' - Sagit cosmetics

טלפון: 052-8452839

אינסטגרם

פייסבוק

כרטיס ביקור

בשיתוף שגית חג'ג'
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully