וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99 דרכים להכיר - מהיום הדייט שלכם לא יתנהל כאילו מדובר בראיון עבודה

בשיתוף 99 דרכים להכיר

23.11.2020 / 14:25

על פי נתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לרגל ט"ו באב, חג האהבה שנערך מוקדם יותר השנה, התברר כי ישנה ירידה בהיקף הנישואין ועלייה בשיעור הרווקים והרווקות בישראל

99 דרכים להכיר. נדב מרגלית,
משחקי קלפים עם טוויסט/נדב מרגלית

המספרים הללו בוודאי מדאיגים הורים רבים שמבקשים לראות את ילדיהם בונים לעצמם בית ומשפחה. באופן טבעי מדובר במציאות שלא נוחה לרבים מהרווקים ורווקות בעצמם. אחת מאלו היא רוית דהאן תושבת המרכז, הייטקיסטית מצליחה, העוסקת באפיון ועיצוב חווית משתמש למערכות ואפליקציות, מיתוג וקריאייטיב.

רוית הרגישה כי מרבית הדייטים אליהם יצאה התנהלו כאילו היה מדובר בראיון עבודה והבינה כי יש פה צורך אמיתי והזדמנות ליצור מוצר עם ערך גבוה וייחודי. כך נולד "99 דרכים להכיר", משחקי קלפים עם טוויסט שנועדו להקליל ולהפוך כל פגישה בין בני זוג חדשים וותיקים כאחד למסע סוחף של צחוק ופאן.

99 דרכים להכיר. נדב מרגלית,
66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם/נדב מרגלית

מפיקה חברת המערכת נפגשה עם רוית לשיחה על כוס קפה, ממנה היא למדה על משחקי קלפים מלהיבים ביותר. "99 דרכים להכיר" הוא משחק קלפים שעשה לעצמו שם גדול בקרב הרווקים והרווקות בישראל. במקום להעביר את הפגישות הראשונות במבוכה או בביישנות, משחק הקלפים יהפוך כל פגישה למהנה הרבה יותר, על התגלגלות האירועים סיפרה לי רוית: "הסיפור של '99 דרכים להכיר', החל לפני 3 שנים ונולד מצורך אישי שלי לאחר דייטים שיצאתי אליהם וגם במפגשים עם חברים.

"הרגשתי שיש מקום ל'שחקן נוסף', נייטרלי, לא מישהו פיזי כמובן אלא משהו שיאפשר לשיחה ראשונה להיות פחות רשמית ויותר מסקרנת, כדי ליצור תחושה של חיבור וקירבה באופן ספונטני ואותנטי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
99 דרכים להכיר. נדב מרגלית,
99 דרכים להכיר/נדב מרגלית

לשם כך רוית לקחה הפסקה של שנה אחת ארוכה מעבודתה בחברת הייטק ויצאה למסע. חלקו הראשון כלל מחקר מעמיק ביחד עם סטנדאפיסטים, אנשי קופירייטינג, קריאייטיב, וקבוצות מיקוד רבות. וחלקו השני כלל את תהליך העיצוב וההפקה.

התוצאה? שני משחקים עם שאלות אינטואיטיביות, מסקרנות ומקוריות, ושלוש הרחבות (שתי הרחבות עם משימות והרחבת נוסטלגיה) לפלפל קצת יותר את האווירה. "היה חשוב לי שלא תהיה שום שאלה שיכולה להביך את אחד מהצדדים, באף אחת מהן אין הקשר מיני או טיפולי, אלא מדובר בשאלות זורמות שעוזרות לשבור את הקרח וחושפות שכבות וסיפורים חדשים", הסבירה לי רוית.

חבילת הקלפים הראשונה היא "99 דרכים להכיר", מדובר משחק קלפים שפותח דרך חדשה ומעניינת להכיר את האנשים שמולכם, בין אם מדובר בדייט ראשון או בדייט מספר 99. לכן הוא מעולה גם עבור זוגות ותיקים או ערב עם חבר'ה שמכירים לאורך שנים, כי תמיד יהיה פרט חדש ומעניין שלא ידעתם האחד על השנייה.

המשחק השני נקרא "66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם". משחק הקלפים הזה מתאים למי שיש לו היכרות האחד עם השני, בני זוג, חברים או בני משפחה. 66 הוא משחק חריף ועם מתח גדול יותר שייקח אתכם לחוויה חדשה, מפתיעה ומסקרנת בה תוכלו לגלות עד כמה אתם מכירים באמת האחד את השנייה, כאשר הפעם כל צד צריך לענות על שאלות על האחר.

באתרי הביקורת השונים ברחבי האינטרנט מצאנו חוות דעת מצד לקוחות שפירגנו מקיר לקיר על משחקי הקלפים, בין היתר דיקלה ש כתבה: "זה פשוט אדיר, אני ובן זוגי אהבנו מאוד את התוכן והסגנון. המשחק כל פעם מפתיע אותנו מחדש ובזכותו נולדו לנו הרבה רגעים כיפיים, מיוחדים ומצחיקים, אני ממליצה בחום".

99 דרכים להכיר. נדב מרגלית,
99 דרכים להכיר/נדב מרגלית

גם עמית ל התלהב: "מדהים איך חפיסת קלפים גאונית יכולה להשפיע על אינטראקציה שלמה, על אווירה כיפית, על שבירת קרח ולגרום לחיבור אנושי אמיתי, פשוט אדיר".

חן ש העידה: "חוויה זוגית מושלמת. המשחק נמצא ברשותינו כבר למעלה משנה ובזכותו גם לאחר חמש שנות זוגיות, כל פעם שאנחנו פותחים את הקלפים אנחנו מגלים דברים חדשים אחד על השניה. משחק מרענן ומיוחד שמתאים למגוון רחב של סיטואציות זוגיות וחברתיות".

כששאלתי את רוית האם היא בזוגיות היא ענתה בחיוך: "עדיין לא, הוא נולד בוודאות אבל בטח נתקע בפקקים, מה שכן, בזכות כל המסע הזה גיליתי את הצד היזמי שבי והכרתי אנשים מדהימים בדרך".

על התכנון העתידי שלה לגבי שני משחקים הקלפים ומעבר סיפרה רוית: "החזון שלי ש '99 דרכים להכיר' ו'66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם' יהיו בכל בית בישראל ובעולם. אני שמחה וגאה שכיום גם בחברות הייטק שונות, בארץ ובארה"ב יש מי שעושים בהם שימוש לגיבוש העובדים, לפתיחת פגישות עבודה ולפעילות מקרבת ומקורית. אנשים משחקים גם בברים או לוקחים אותם לפיקניקים וחופשות, היות והם קומפקטיים וקלים לנשיאה. אני יודעת כי גם יועצי זוגיות ומאמנים עושים שימוש במשחקים בזכות היותם קלילים ומחברים דרך החיוך. באופן טבעי אני כבר חושבת על להתפתח ולייצר עוד מוצרים, בהקשר של זוגיות ועוד".

את משחקי הקלפים הייחודים ניתן למצוא ולהזמין באתר Www.99ways.co.il

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף 99 דרכים להכיר
  • עוד באותו נושא:
  • היכרויות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully