וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא אל האור - הכירו את מתן שקד

בשיתוף מתן שקד

23.11.2020 / 16:02

גם אתה חווה תקופות שבהן הלב מרגיש כבד, מצב הרוח מבלבל ומשהו פנימי בך זועק לשינוי? עצום עיניים, נשום עמוק והרגע למספר דקות. כשתסיים, פתח את מנוע החיפוש וכתוב - מתן שקד. הכירו אותו, המנטור התודעתי ומפתח שיטות ריפוי מהפכניות, שילווה אתכם כל הדרך אל האושר

מתן שקד, מנטור תודעתי/אולפן הנבחרים

מחשבה יוצרת מציאות

הרגשתם פעם שאתם והעולם זה אחד? כשמתן היה בן 16 הוא חלם חלום צלול בו הוא יושב על האדמה ומתמזג עם הבריאה. מתן התעורר מהחלום וידע, שהוא צינור אנושי ושכל ייעודו הוא להאיר אנשים להתחבר לניצוץ האלוהי שבתוכם ולהתאחד עם העולם המופלא הזה. "כדי להיות מאושר, צריך לתת לחיים משמעות, למצוא את הייעוד האישי שלי" אומר מתן, "אני רוצה להעביר את המתנה הזו לאחרים ולעזור להם לגלות את הסיבה לקיומם, לחבר אותם לגן העדן בו אנו חיים. אני מלמד אותם לגלות כמה האמונות שלנו יכולות להשפיע על המציאות".

מאז אותו חלום מיסטי, מתן החל להקדיש את חייו ללמידה עמוקה על תת המודע והתודעה האנושית, על החיבור בין גוף לנפש ועל הדרך להתבונן פנימה ולהקשיב לקול הפנימי שעולה מתת-המודע האישי. אך מתן, שהחל את מסעו העצמאי בעולם הרוח כבר מגיל 16 ומאז הספיק לשנות חיים למספר לא מבוטל של אנשים, לא הסתפק בלמידה, ופיתח בעצמו שיטות ומדיטציות פורצות דרך - טכניקת צ'י דאנס (ריקוד חופשי לפתיחת הצ'אקרות והנפש), מדיטציית NON EGO (להורדת האגו והתחברות לעולם), אך גולת הכותרת היא השיטה המהפכנית לה הוא קורא "לחיות בתודעה גבוהה".

שיטה ייחודית זו, טומנת בחובה כלים משמעותיים כמו מדיטציה, היפנוזה עצמית ואימון תודעתי. לפני כשנתיים הוא החל ללוות אנשים באמצעותה, ולימד אותם איך לתכנת את תת-המודע בשיטת NLP, להבנת מהות החיים טוב יותר ומציאת הייעוד והמשמעות, שלפעמים כה קשה למצוא במציאות האינטנסיבית. מתן שהוא חלוץ בעולם הטיפול האלטרנטיבי, מחבר את התובנות הרוחניות שלו יד ביד עם הקבלה היהודית ומתבסס עליהן בעת האימון האישי, לצד ידע שחקר ואסף מדתות, פילוסופיות ואמונות מכל העולם. מתן בעצמו מתרגל אימונים מנטליים כמו צ'י-קונג כדי להתחבר ולקבל אנרגיה וכוח, וממליץ לכולם, גם לכם הגולשים, לתרגל מדיטציה באופן יומיומי. הוא מבטיח שדרך התרגול והעצמת החיבור עם תת-המודע הפרטי אין דבר שלא ניתן לשינוי.

אל תחפש רחוק, השאר קרוב

הליווי האישי הוא תהליך עמוק של התבוננות פנימית. מתן מסייע בהעמקה לתודעה והסרת המחסומים התת-מודעים. בשלב הראשון, מתקיים שיח להבנת התהליך והשינוי שעתיד לבוא בעקבותיו. "לפעמים אנשים באים ואומרים שהם רוצים לרדת במשקל" מספר מתן, "אך המשאלה הפנימית שלהם יכולה לנבוע מרצון להראות יפה או טוב יותר בעיניי ההורים, לדוגמא. הבנת השורש העמוק של הרצון זה המפתח לשינוי". מתן מלמד בהתאמה אישית, את הכוח שיש לכל אדם בחייו לשפר את ההוויה שלו דרך צמיחה לתדר אנרגטי גבוה יותר ולאיזון המח והלב.

במשך התהליך, מתן עוזר למתאמן להגביר את המודעות לקיום, לצלול אל התדרים הנמוכים במוח (אלפא ותטא המקושרים לתת-המודע), להרחיב את תודעתו ולהסיר את המחסומים המנטליים שמניעים אותו לפעול באופנים שאינם מיטיבים עימו. כך, הוא מקנה למתאמן פרקטיקות לתרגול עצמי יומיומי, שאיתן יבצע עבודת עומק לחיזוק הביטחון העצמי, להבניית אושר מתמשך ולהתפתחות מנטלית לתודעה נקייה, מכוונת מטרה ומחוברת לקיום. המפגשים עם מתן מתקיימים לרוב באוויר הפתוח. בניגוד לקליניקה או חדר סגור, החיבור עם הטבע מרחיב את הנפש ועוזר למטופלים לנשום אוויר נקי, להיפתח ולהעמיק בעצמם.

הקורס הדיגיטלי - להרחיב תודעה גם בבית

מתן פיתח את הקורס הדיגיטלי כדי להנגיש את השיטה שלו, "לחיות בתודעה גבוהה", לקהל הרחב ולאפשר לאנשים לעבור תהליך גם בעידן האינטרנט. אמנם מדובר בתהליך פחות אישי, אך מתן מאמין שבתרגול יומיומי ועבודה פנימית קפדנית - המתאמן יכול להגיע לתובנות שיעזרו לו להבין את הרבדים והעוצמות שיש במוח להרגעת הנפש, להשיג משמעות קיומית ולשנות את חייו בכל רובד בחיים. בשיעורי הקורס מתן מלמד את הטכניקה שפיתח דרך כלים פסיכולוגיים מעולם ה- CBT. כחלק מהתכנים העמוקים שמתקיימים בשיעור, תלמדו ניהול נכון של זמן ואנרגיה, שבירת אמונות מגבילות, הגברת האהבה העצמית והביטחון העצמי ועוד משפרי חיים אחרים. כיום, שני פרקי הקורס הראשונים, מוצעים בחינם, מהרו לצפות ולהירשם.

השביל הזה מתחיל כאן

בימים אלו, מתן מתחזק קהילה באינסטגרם שמונה כ-23,000 עוקבים, ומפרסם בה תכנים רוחניים. מתן מאמין מניסיונו האישי, שניתוק מהשגרה והיומיום העמוסים יכול לחולל פלאים לגוף, לנפש ולתודעה. בשלב הבא הוא מתכנן לערוך סדנאות פרונטליות של שלושה ימים, מסע שטומן בחובו התמקדות בנפש ולמידת השיטה המצליחה שלו על מנת לחיות את החיים בעוצמה גבוהה יותר, העוצמה הנכונה עבור כל אחד ואחת. "בעולם הזה יש אלוקות" אומר מתן, "אנחנו חלק קטן מדבר עוצמתי וגדול יותר. אני מאמין שמי שיותר מחובר לעצמו הוא יותר מחובר לעולם. עלינו להשתחרר מתלות בחומר, להתחבר ולחיות את החיים הטובים שנועדו לחיות, ללא חסמים או מגבלות".

מתן שקד - לחיות בתודעה גבוהה

052-3840181

אתר

קורס

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף מתן שקד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully