וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי פטאל: האיש שלכם לבית מושלם

בשיתוף שלומי פטאל

23.11.2020 / 11:26

שיפוץ כללי ברמות גימור גבוהות זה עניין למקצוענים. אם תוסיפו לכך הקמת פרגולות ובתי עץ לילדים ועד בדיקות הנדסיות לאיתור ליקויי בניה - מהנדסאי בניין מוסמך - תבינו שאתם בידיים הטובות ביותר. שלומי: "החלומות שלכם - העבודה שלי"

שלומי פתאל. יח"צ,
שלומי פטאל/יח"צ

עבודות צבע, שיפוצים, אינסטלציה, הקמת פרגולות, גדרות מעץ, בתי עץ לילדים, לצד ביצוע בדיקות הנדסיות לאיתור ליקויי בניה ובדק מקיף לבית חדש (כמו רטיבויות, שיפועים בבית, סדקים בקירות ותקינות מרחבי שירות). את כל זאת ועוד, תקבלו משלומי פטאל; הנדסאי בניין בהכשרתו ובוגר קורס לאיתור ליקויי בניה.

בימים אלו עסוק שלומי באופן מיוחד בהתקנות 'סגירות חורף'. בד עם ריצרץ ששמים על פרגולות, גם בבתי עסק וגם בבתים פרטיים. שלומי מסביר: "עם כניסת החורף עולה הביקוש לסגירות חורף. חשוב שיהיו אטומות לחלוטין וברמות גימור מושלמות. פתרון שמאפשר שימוש במרפסת גם בימי חורף קרים. מדובר בכיסוי גם נגד גשם וגם נגד רוח. עם הוספת תנור במרפסת, אתה מרגיש כמו בבית. ממש כמו חדר נוסף בבית. לצורך כך אני משתמש בחומרים איכותיים כמו בד שמשונית".

שלומי הינו בעל ניסיון רב בתחום השיפוצים והבניה, מסוג בעלי המקצוע שלמדו אותו לעומק. משם גם שליטתו בקשת רחבה של עבודות בתחום הבניה והשיפוצים. שלומי: "במשך שנים עבדתי כשכיר בתחום הבניה. לפני כשנתיים אשתי - שהיא קוסמטיקאית - ואני, פתחנו ביחד מכון קוסמטיקה. אני עשיתי את השיפוץ למקום. המעצבת התלהבה והציעה לי להיות עצמאי. ככה התחלתי וכיום יש לי כבר לקוחות רבים".

שלומי פתאל. יח"צ,
שלומי פטאל/יח"צ

מה מייחד את השירות שלך?

"שירות אישי לחלוטין. אני מגיע, עובד בידיים שלי מול הלקוח, כל הזמן. לא רק מנהל עבודה שגובה כסף. אני גם פרפקציוניסט. לא מסתפק ברמת גימורים פחות ממושלמת. עובד מהנשמה. אם צריך יכול להישאר בעבודה גם עד עשר בלילה".

והלקוחות של שלומי אכן מעריכים אותו ואת ההקפדה שלו. אפילו מאוד. יעל קול, מעצבת פנים: "שלומי מבצע את העבודות שאני מזמינה ממנו, כחלק מעבודתי. בעיקר עבודות נגרות מיוחדות. יש לו יד עדינה ופדנטית - תכונה שמאוד חשובה בדברים שהוא עושה. איש מקצוע מיומן ושאינו מוותר אף פעם. הוא לא יעשה חצי עבודה, אלא מאה אחוז פלוס. לצד זאת מדובר באיש נעים הליכות, שגם נכנס לראש של הלקוח, מגדיל ראש ומציע דברים מניסיונו הרב, מחדד אותך ומסייע רבות בהחלטות או מציאת פתרונות. סוג של רעיונאי. אדם יצירתי מאוד לצד יכולת ביצועית מרשימה. טוב לעבוד איתו".

לקוחה נוספת בשם דפנה: "שלומי הוא עובד שכבר לא מוצאים היום בכל מקום. מגדיל ראש, נכנס אליי הביתה וכל דבר שביקשתי נעשה בצורה יסודית, נקייה ומקצועית. בנוסף הוא תמיד זמין לכל התייעצות ומנחה אותי לתוצאה הטובה ביותר. איש מקצוע אמין ומעולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי פתאל. יח"צ,
שלומי פטאל/יח"צ

שלומי, כיצד אנשים נערכים כיום לתחזוק הבית לקראת החורף?

"בעיקר סגירות חורף וסגירות פרגולות מלמעלה, לאטימה למים (סנטף). מדובר בפרופיל לוחות מעל הפרגולה שיוצר גג מפלסטיק אטום לחלוטין למים. בנוסף תמיד יש ביקוש לעבודות העץ שלי כמו הקמת פרגולות, בתי עץ לילדים, מטבחים ועוד".

בתי עץ לילדים.. נשמע כמו הגשמת חלום ילדותנו

"ממש ככה. זה תחום שתפס חזק בשנים האחרונות. כיום מוסיפים מטבח בפנים, קיר טיפוס, נדנדות, מגלשות, ממש גן שעשועים קטן בחצר הבית".

והמחירים?

"מתחיל מאלפיים ועד 10,000. תלוי בגודל ובמספר התוספות. אני מרכיב בעצמי והכל מוקפד".

שלומי פתאל. יח"צ,
שלומי פטאל/יח"צ

שלומי, מה הכי חשוב לך במקצוע שלך?

"לתת שירות יסודי וליהנות מהתוצאה של פרי עמלי. זה הסיפוק שלי. לראות אנשים מרוצים. הסלוגן שלי הוא 'החלומות שלכם - העבודה שלי', וזה בדיוק כל הסיפור מבחינתי".

טלפון: 053-7732238

פייסבוק

אינסטגרם

איזי

מייל petelshlomi@gmail.com

בשיתוף שלומי פטאל
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully