וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסטר דונאטס תתרום עשרות אלפי סופגניות לבתי החולים ברחבי ישראל

בשיתוף מיסטר דונאטס

23.11.2020 / 10:21

ענקית הדונאטס הישראלית,"מיסטר דונאטס", הודיעה כי בחג החנוכה הקרוב היא תצא במסע התרמה גדול. נציגי החברה יתפזרו בין כל בתי החולים ברחבי ישראל ויחלקו אלפי סופגניות למטופלים וקרוביהם. על כך ועוד בכתבה הבאה

הדונאטס. אדוס דיגיטל,
הדונאטס/אדוס דיגיטל

על פי נתונים שפורסמו בשנה שעברה מספר הסופגניות שנמכרו בחג החנוכה האחרון עמד על 20 מיליון, הצפי הוא כי בחג הקרוב המספרים יעלו עוד יותר ויקבעו שיא חדש של מכירות.

מי שתופסת נתח עיקרי בשוק זה היא חברת "מיסטר דונאטס", חברה ישראלית המתמחה בייצור ושיווק של הדונאטס האמיתי בישראל כבר קרוב לעשור.

אם לאורך השנים הניסיון להביא לארץ את המותגים הכי נחשבים מארה"ב נחל כישלון חרוץ (בין היתר ניתן למנות את סטארבקס, סבארו, דאנקן דונאטס, ננדוס ו-(KFC מי שהצליח לשנות את הגלגל והצליח במשימה הוא דורון שחר, איש עסקים ידוע ומוביל בשוק המקומי שעשה את שמו בתחום המזון המהיר.

לאורך 20 השנה האחרונות שחר אחראי על שיווק והפצה של מתקני נקניקיות אטרקטיביים וייחודיים דרך חברת ווילי-דוג אשר בבעלותו, לאחר שזו שקיבלה את הזכות הבלעדית להפצת המותג הקנדי בישראל. בנוסף דורון שחר מבטיח לצאת עם 3 מוצרים חדשים לקו מוצרי מיסטר דונאטס: מיסטר הוטדוג, מיסס פרצל ומיסטר צ'ורוס.

דורון שחר. יח"צ,
דורון שחר/יח"צ

כיצד הצליח דורון שחר היכן שכולם נכשלו? על כך הוא הסביר: "לטעמי הטעות הכי גדולה של אחרים היתה בניסיון להכריח את הישראלים לאהוב את הטעם האמריקאי במדויק. אני לא סברתי כי זה הדבר הנכון לעשות, בטח ובטח בעולם של הסופגניות. והרי מי מאיתנו לא גדל על סופגניה גדולה, שומנית עם מילוי של ריבה? אבל לאחר מחקר מעמיק שעשינו והתאמה מיוחדת שביצענו, מצאנו את הטעם המושלם. הבסיס הוא הסופגנייה האמריקאית המפורסמת בעולם אבל הטעם מותאם לחך הישראלי והבצק למשל מותאם ללחות המקומית.

"לכן בין היתר ניתן להקפיא את הסופגניות, לחמם אותן לאחר מכן והן יצאו פריכות ורכות בלי שום טעם לוואי כפי שאנחנו מכירים מהקפאה וחימום של מוצרים אחרים בתחום האוכל".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חנות מפעל בכפ״ס. אדוס דיגיטל,
חנות המפעל בכפר סבא/אדוס דיגיטל

לא רק הטעם אלא גם כשרות, כל הסופגניות של "מיסטר דונאטס" נמצאות תחת כשרות בד"ץ בית יוסף, כך שהן מתאימות לכלל האוכלוסיה בישראל.

מעבר לטעם ולכשרות, ייחודיות נוספת של "מיסטר דונאטס", כזו שמשנה את כל התמונה ומתאימה את עצמה לקהל הרחב כולו, זו העובדה כי כל המוצרים שלה הם טבעונים, כך שמדובר בסופגניה בריאה לחלוטין.

נכון להיום "מיסטר דונאטס" מציעה עשרה סוגים שונים של סופגניות, בצורות ובטעמים שונים, קאפקייקס לוטוס ואוראו, דונאטס נוטלה, מארז ביג בוסטון ועוד. המפעל והחנות הראשית ממוקמים באזור התעשייה בכפר סבא ובחודשים האחרונים מי שעוד נהנים מהסופגניות הייחודיות הם תושבי תל אביב, בזכות חנות נוספת שנפתחה ברחוב אבן גבירול 90 בעיר.

על התוכניות לעתיד דורון שחר הוסיף: "לאחר ציפייה והמתנה של כל קהל הלקוחות שלנו, סוף סוף הוצאנו אל המדפים עוד שלושה מותגים חדשים של "מיסטר דונאטס", תוך ליווי מסור של משרד הפרסום המייצג אותנו "אדוס דיגיטל" בראשות המנכ"ל - יוסי זיזוב.

שנת 2021 הולכת להיות שנה גדולה ומרגשת עבורנו. בעתיד הקרוב גם פתיחה של מוקדים חדשים ברחבי הארץ על הפרק, כך שיש למה לצפות".

כאמור, מי שבקרוב מאוד יהנו מכל הטעמים המדהימים של "מיסטר דונאטס" הם אלפי אנשים שיהנו ממסע ההתרמה הגדול של החברה שייערך בחג החנוכה בכל בתי החולים בישראל.

לפרטים נוספים והזמנות דרך חנות אונליין

סניף כפר סבא:09-7686600

סניף תל אביב: 03-5756686

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מיסטר דונאטס
  • עוד באותו נושא:
  • דונאטס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully