וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקנות מכונית? עצרו ב"שרק רכב"

בשיתוף שרק רכב

23.11.2020 / 9:38

מדור הנבחרים מתכבד להציג בפניכם את סוכנות ''שרק רכב'', שנבחרה לטובה ביותר באזור המרכז, על מנת שאתם תוכלו לצאת עם הרכב הטוב ביותר עבורכם וכמובן ליהנות משירות אדיב, מקצועי וישר

שרק רכב/אולפן הנבחרים

לכל צרכן נבון מוכרת הדילמה הגדולה המלווה אותו לקראת כל עסקת רכישה משמעותית:
האם להיעזר בגורם מקצועי, ובכך לחסוך מעצמו טרחה ולצמצם את הסיכון להיכשל בעסקה עקב המוניטין המקצועיים של איש המקצוע, או לסמוך על עצמו, לוותר על עזרת גורם המקצוע ולבצע את העסקה לבד.

הדילמה הזו מתחדדת ומקבל חשיבות רבה אפילו יותר, בתחום הקשוח והמורכב של עסקאות רכישת רכב משומש, תחום שגדול בו במיוחד הפער בין הידע המקצועי של הצרכן הממוצע, לבין הסיכון להיכשל בעסקה ולרכוש רכב שהפגמים שלו אולי מוסתרים היטב, אבל חמורים ואף מסוכנים.

ואכן, תחום מכירת כלי הרכב המשומשים, הוא אחד התחומים שבהם נרשמות האכזבות הגדולות ביותר עבור הרוכשים התמימים, שלעתים קרובות נופלים בפח. סוכנויות המנצלות את חוסר בקיאותם בתחום, מוכרות להם כלי רכב פגומים במחירים לא הוגנים.

מהסיבה הזו ראה מדור הנבחרים חשיבות מיוחדת לצאת לשטח ולאתר עבורכם, מבין מאות סוכנויות שפועלות בשוק, את סוכנות מכירת כלי רכב הטובה ביותר. הסוכנות שתמנע מכם את הסיכון שברכישת "חתול בשק", תלווה אתכם בתהליך במקצוענות, אחריות ואכפתיות, ותאתר עבורכם את הרכב הטוב והמתאים ביותר לצרכיכם.

סוכנות 'שרק רכב', הפועלת ברחוב סחרוב 6 בראשון לציון, בניהולם ובבעלותם של שי רומנו ויניב טורקו, נבחרה על ידינו לסוכנות הרכב הטובה ביותר באזור המרכז.
בחרנו בה משום שבבדיקה מקיפה שערכנו, מצאנו בה את השילוב ההכרחי והנדיר יחסית בתחום זה, בין מקצוענות עליונה, שנבנתה בכ 40 שנות פעילות בענף, לבין יושרה מוחלטת ונאמנות מלאה ללקוח ולשמה הטוב של הסוכנות.

הסוכנות מציעה למכירה מגוון רחב של כלי רכב מיד ראשונה או שניה, פרטיים, מסחריים, ג'יפונים, טנדרים שטח וכביש. כלי הרכב שהיא מציעה עוברים סבבי בדיקות קפדניים ביותר, שבעקבותיהם בוחרים אנשי המקצוע של 'שרק רכב' רק את הטובים ביותר, שיוצעו ללקוחות הסוכנות.

"אבא שלי, שלום, הקים את הסוכנות לפני כארבעים שנה", מספר שי רומנו, "ויניב ואני הצטרפנו לפני כעשרים וחמש שנים, יחד איתו הרחבנו בשנים האחרונות את הפעילות, בנינו התמחות ברכבי יד שניה במגוון רחב של דגמים ושנתונים ושמרנו כל הזמן על הנורמות שקבע לפני שהצטרפנו - מקצוענות ויושרה מעל לכל. כל בן אדם שיוצא מאיתנו הוא כמו משפחה. אין אצלנו למכור ולשכוח. אם יש בעיה הלקוח תמיד יכול לפנות אלינו ונטפל. אנחנו לא שוכחים את הלקוחות".

סוכנות 'שרק רכב', מעניקה ללקוחותיה את כל מגוון הפעולות הנחוצות לעסקאות רכב, באופן הוגן וקל. התרבות העסקית של הסוכנות חדשנית וייחודית ומהווה משב רוח מרענן בתחום, החל מרכישת רכב מתוך המלאי הגדול והמגוון שמחזיקה הסוכנות, וכלה במלוא אפשרויות המימון לעסקה, בתנאים נוחים במיוחד ללקוחות הסוכנות.
וכל זאת באמצעות צוות שירות מקצועי ואמין, המלווה את הלקוחות בכל שלבי העסקה, תוך מחויבות לאינטרס של הלקוח.

"היתרון הגדול ברכישה מסוכנות רכב", מסביר השותף יניב טורקו, "הוא שיש אל מי לחזור. אצל אדם שקנית ממנו בצורה פרטית, אין דרך חזרה מהעסקה ואין גם עם מי לדבר אחרי שהיא נחתמת. אצלנו הלקוח מעל לכל, גם מעל לכסף. אנחנו מאמינים שהגישה הזו היא שגורמת ללקוחות שלנו לחזור אלינו, ובזכותה אנחנו גם מצליחים להרוויח, לאורך זמן."

חשוב לזכור שקניית רכב מסוכנות ולא מאדם פרטי, מבטיחה בוודאות גבוהה שהרכב עבר את כל הבדיקות והטיפולים הנדרשים, ואם היו בו בעיות הן טופלו ותוקנו. בסוכנות 'שרק רכב' מצאנו שני יתרונות בולטים: המגוון הרחב של כלי הרכב שמחזיקה הסוכנות, המבטיחים לכם התאמה גבוהה של הרכב לצרכיכם, ורמת המקצועיות והאמינות הגבוהה שזיהינו אצל הבעלים, שי רומנו ויניב טורקו, המבטיחה שהתהליך יעבור בהתאם למטרה העליונה: שהלקוח יצא מרוצה, כדי שיחזור שוב, גם בפעם הבאה.



כתובת: סחרוב 6 פינת לישנסקי ראשון לציון

03-961-3039

mailto:sharakcar@gmail.com

פייסבוק

שרק רכב 2. יח"צ,
שרק רכב/יח"צ
בשיתוף שרק רכב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully