וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Koldiam: הבחירה (והתכשיט) בידיים שלכן

בשיתוף Koldiam

22.11.2020 / 15:19

כל מי שמגיע לאזור הבורסה ברמת גן קופץ בשלב מסוים ל-Koldiam כדי לראות מה התחדש שם. עם 30 שנות ניסיון בתחום אין פלא שלחנות יצא כזה מוניטין

Koldiam. יח"צ,
Koldiam/יח"צ

קניית תכשיטים צריכה להתבצע בצורה חכמה, במקומות הנכונים עם האנשים הנכונים. יש כיום המון אנשים שמצליחים לחסוך את התיווך עם החנויות ולספק תכשיטים ברמה גבוהה, אפילו בהתאמה אישית. באותם מקומות עובדים אנשי מקצוע איכותיים, כולל מעצבים וצורפים, אשר נותנים מענה מושלם ללקוח, שכולל עיצוב, עבודת צורפות ויהלומים ברמה הגבוהה ביותר.

צוות הנבחרים שלנו החליט לבחון מגוון רחב של חנויות תכשיטים, אשר מתמחות ביהלומים, ומצא כי Koldiam מרמת גן היא אחת המקצועיות, המוצלחות והנחשקות בקרב חובבות וחובבי הז'אנר. קהל הלקוחות הוא מגוון, מכל הגילאים וכל מי שמגיע למתחם הבורסה ברמת גן, ומבין בתחום, ניגש לראות מה קורה בה. ב Koldiamתמצאו מגוון רחב של תכשיטים מכל הסוגים: ניתן לרכוש ולעצב תכשיטים בהזמנה אישית ואף לבדוק את איכות התכשיטים שברשותכם. אחד התכשיטים המובחרים הוא צמיד טניס שמתחיל מקראט יהלומים ועד 6 קראט - מדובר בסדרה של צמידים שהם מייצרים במחירים ללא תחרות. יש לציין כי החנות עובדת רק עם יהלומים טבעיים, אלא אם כן הלקוח דורש משהו אחר.

Koldiam. יח"צ,
Koldiam/יח"צ

Koldiam מייצרת בעצמה את תכשיטי היהלומים כך שאין דמי תיווך וכדומה כמו במקומות אחרים. קובי לוי, הבעלים יכול להתגאות בניסיון הרב שצבר בתחום היהלומים, לאור העובדה שהמפעל הצמוד לחנות עוסק בתחום כבר למעלה מ-30 שנה. בנוסף, הוא בעל רישיון לייצור ומסחר של יהלומים ובעל תעודה גימולוגית לבדיקת טיב היהלום. אנשי הצוות במפעל מתמחים בליטוש יהלומים והתבניות השונות שלהם, כך שהדרך שהיהלום עובר על מנת שיהיה ברמה הכי גבוהה שיש, היא על הצד הטוב ביותר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Koldiam. יח"צ,
Koldiam/יח"צ

החנות משווקת תכשיטים מכל הסוגים של זהב ויהלומים: עגילים, תליונים, שרשראות, טבעות אירוסין, טבעות מעוצבות, טבעות קלאסיות ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש תכשיטים בעיצוב אישי, כך שאם לקוח מגיע עם תמונה או רעיון ייחודי, Koldiam יכולה לעצב עבורו תכשיט שיהיה מותאם בדיוק לרצונות שלו - לפי דרישה. בנוסף, Koldiam מבצעת שירות תיקונים, החל מניקוי תכשיטים ישנים, תיקון שרשראות שנקרעו ועד לשיבוץ יהלום בחזרה לטבעת.

Koldiam. יח"צ,
Koldiam/יח"צ

רוב התכשיטנים באזור הבורסה מחזיקים במפעל תכשיטים אשר מייצר עבורם תכשיטים, בעוד את היהלומים הם רוכשים. לעמת זאת, Koldiam שמה דגש על היהלום ודואגת שכל היהלומים יהיו ברמת עבודה גבוהה ביותר. כמו כן, המקום מציע אפשרות מדידת טבעת מרחוק: רוב הלקוחות לא יודעים הרי מה המידה שלהם, אך ל- Koldiam יש אפשרות לעשות זאת, גם אם אתם לא מגיעים עד לחנות.

Koldiam. יח"צ,
Koldiam/יח"צ

בכל הקשור לשירות, האמינות והמקצועיות של קובי לוי, התרשמנו עד מאד: "המכירה והשירות היא עד הסוף אצלנו. מדובר בנושא חשוב ועל כל בעיה שצצה או שאלה שעולה, אנחנו זמינים עבור הלקוח''. לסיכום אמר: "אנו עובדים עם צורפים ברמה הכי גבוהה ותוך שבוע כבר נפתח מפעל לצורפות. כמו כן אנו שואפים להתקדם ולהגדיל מלאים של תכשיטים". גם אתם יכולים להתרשם מהמגוון הרחב של התכשיטים באתר החברה, כאשר בתקופת הקורונה Koldiam מבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ וזמן האספקה הוא 5-12 ימים, עבור רוב התכשיטים.

טל: 052-897-8488

כתובת: היצירה 25 קומה 2, רמת גן

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

מייל: kobil85@gmail.com

בשיתוף Koldiam
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully