וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן בנדל - המאיירת ששברה את האינסטגרם

בשיתוף ירדן בנדל

22.11.2020 / 16:03

מחפשים מתנה מרגשת וייחודית? כזו שתנציח את הרגעים הבלתי נשכחים בחייכם בצורה מיוחדת? תוציאו סמארטפונים וחפשו מהר את "Lines" - אומנות של איורים אישיים, בקווים נקיים שיישמרו את התמונות הנוסטלגיות והיפות שלכם, דרך מחווה אישית ומרגשת שלא משאירה אף עין יבשה

ירדן בנדל, מאיירת/אולפן הנבחרים

בחזרה לאהבה הישנה

ירדן בנדל, יוצרת ומייסדת מותג "Lines", היא מעצבת גרפית שעבדה במשרד פרסום, עד שהחליטה לצאת לדרך עצמאית. בראש רווי תוכניות, היא התפטרה מעבודתה, ואז החלה הקורונה. "אני מציירת מאז שאני זוכרת את עצמי" אומרת ירדן, "תמיד התעסקתי בעיצוב והיה לי קו מאד אסתטי ונקי. בעקבות הקורונה, הבנתי שאני חייבת לעשות כדי לא להתנוון, אז חזרתי לאהבה הישנה שלי שזה לצייר, ופשוט אמרתי לעצמי יאללה אני הולכת על זה". "Lines" הוקמה במטרה לתת דרך יצירתית ומיוחדת, לנצור רגעים הנוגעים לליבנו ולרגש את הקרובים לנו במחווה סנטימנטלית, מרגשת ומדויקת. ירדן, שבצניעותה לא חשבה מעולם שתהיה עצמאית, צברה לקוחות דרך חשיפה מטורפת באינסטגרם, ואחרי חצי שנה של עלייה משמעותית בביקוש, רואה ב-"Lines" הגשמת חלום, שלא תיארה לעצמה שיקרה ויצליח כך.

אומנות אישית אצלכם בבית

"Lines" החל לתפוס תאוצה ושם ברשתות החבריות, וירדן כבר הספיקה ליצור שיתופי פעולה עם אנשים מוכרים כמו מעיין אדם, אירה דולפין ונעמה קסרי. האיור המרגש שהוא מאוד ויזואלי, וקל מאוד להתחבר אליו ולכן הוא מתאים כמתנה מיוחדת לכל אדם ולכל אירוע. ירדן יוצרת במסגרת מותג "Lines" איורים ממוסגרים, כיסויים ייחודיים לסמארטפון עם איור אישי, כובעים מאוירים וכל מה שיעלה על הדעת כמתנה עם איור אישי. "בעקבות הקורונה, המותג עלה למודעות" מספרת ירדן, "הזמנה כזו סוגרת פינה למתנה ממש מיוחדת, לאהובים שנמצאים בבידוד או שלצערנו חלו לדוגמא. אני יכולה לאייר על כל דבר, ולכן זה נגיש ומותאם לפי העדפותיו וטעמו של מקבל המתנה". בתהליך ההזמנה, שולחים תמונה ספציפית לירדן או מקבץ תמונות לחיבור, היא מתאימה ציפיות עם הלקוח לפי האלמנטים המועדפים אותם ירצה להבליט, מאיירת את התמונה ומייצרת את הפריט עם האיור. מעבר למחווה המרגשת, ירדן מספקת מוצר ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבת לזמן אספקה נמוך יחסית.

מגשימה חלומות

סגנון האיור של "Lines" הוא בסגנון רישום, כמו Sketch - קו מינימליסטי, אסתטי ונקי. בגלל היכולות שלה כמעצבת גרפית, ירדן יכולה להגשים כל פנטזיה אומנותית שמותאמת למשאלותיו של הלקוח. "ביום הולדת של מעיין אדם, לדוגמא, יצרתי לה פלייסמנטים" משתפת ירדן, "איירתי את כל אחד מהמוזמנים שלה על הפלייסמנט, כך שכל אחד שהגיע למקום, ראה את הפלייסמנט עם האיור שלו וידע איפה לשבת. אנשים נדהמו פתאום לראות את עצמם מאויירים, וזה הוסיף למסיבה אלמנט של מזכרת ייחודית ואישית עבור המוזמנים". כמו כן, ירדן יוצרת מארז חלומי לעיצוב הבית, שהופך פינה בבית לחמה ומרגשת. המארז כולל איור ממוסגר במסגרת עץ לבנה, פלטה עגולה גדולה, אגרטל זכוכית ובתוכו פרחים מיובשים, פלטת עץ קטנה לנר, נר ריחני בעבודת יד ושלושה סבונים.

כאן מזמינים

ההזמנות יכולות להתבצע דרך אתר האינטרנט של "Lines", שם אפשר לראות את כל היצירות. כמו כן, ירדן דואגת להיות זמינה עבור הלקוחות ומאפשרת יצירת קשר גם דרך הפלטפורמות החברתיות - אינסטגרם, וואטסאפ ופייסבוק. מערך המשלוחים חולש על כל הארץ, גם לאזורים שמחוץ לקו הירוק, במשלוח של עד 10 ימי עסקים, מרגע ההזמנה. ירדן מקווה בעתיד להתפתח עם המותג המצליח ולהגיע איתו לחו"ל, ליצור שיתופי פעולה עם חברות גדולות. "אני חיה ונושמת את כל הטרנדים ומתעדכנת בלי הפסקה בכל מה שהולך" מספרת ירדן, "חשוב לי להכניס את כל החידושים לעסק, להיות צעד אחד מעל כולם בתחום הזה. הרגע הזה שאני מקבלת פידבק מהלקוח, שמספרים לי כמה המתנה הייתה מרגשת ומחברת, שווה את כל העבודה הקשה".

"Lines" - ירדן בנדל

052-8799249

אתר

אינסטגרם

בשיתוף ירדן בנדל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully