וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשת על הגל - גל גונן

בשיתוף גל גונן

22.11.2020 / 11:56

אחרי שכבשה את ליבנו על המסך ב"כמה רחוק", החליטה גל גונן למנף את האהדה הרבה לה זכתה לכדי מותג איפור תחת שמה אשר מגלגל מיליונים בשנה ומשלב את התשוקות הגדולות ביותר שלה וכך כבשה גם את עולם העסקים והביוטי בישראל. הכירו את גורו הביוטי והאיפור, ותתכוננו להתאהב

בווידאו: מוצרי גל גונן/יח"צ

מכל האהבות

אם השם גל גונן נשמע לכם מוכר, אתם לא טועים. גל פרצה לחיינו בתוכנית הראליטי "כמה רחוק" ומשם הדרך ללב הצופים הייתה קצרה מאוד. אחרי ההופעה המרגשת בתוכנית, מצאה אהבה, התחתנה, וכיום רק בגיל 28, היא נשואה, אמא לשתיים ואשת עסקים מהמצליחות בארץ. את האהבה שלה לעולם הביוטי, גל מצאה כבר מילדותה, והפכה את האהבה למקצוע לפני כ-4 שנים.

מוצרי גל גונן. יח"צ,
מוצרי גל גונן/יח"צ

גל התחילה את דרכה בתחום האיפור הקבוע, למדה את המקצוע על בוריו, נסעה בכל העולם להשתלמויות, פתחה קליניקה במתחם סוהו בנתניה ומהר מאוד צברה תאוצה והצליחה לטפס לרשימת מותגי האיפור הטובים והמצליחים בארץ, ובכל הקשור לשפתיים בפרט. היא מנהלת מותג איפור תחת שמה, של מוצרים כחול-לבן ברמה מאוד גבוהה, אותם היא יוצרת בעצמה, מהמרכיבים האיכותיים והעמידים ביותר והפורמולות הטובות בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גל גונן. יח"צ,
מוצרי גל גונן/יח"צ

היופי טמון בפרטים הקטנים

ההתמחות העיקרית של גל היא אמנם בתחום השפתיים, אך באתר האינטרנט של המותג, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי איפור, לכל צורך, כגון: מוצרים לגבות, גלוסים מעבי שפתיים, פודרות ושימרים להדגשות והארת הפנים, מברשות איפור מיוחדות ועוד. "למרות שהתשוקה האמיתית שלי היא בשפתיים, הפיתוח הראשון שלי היה דווקא מוצר לגבות", מספרת גל. "זהו סבון גבות שמעודד צמיחה ומחזק את סיב השערה. זהו מוצר מהפכני ואיכותי שיכול לעזור מאוד לבנות עם גבה דלילה, שרוצות לייצר גבה עם נוכחות ומראה טבעי". גל, היזמית הצעירה רק כמה שנים בעסק וכבר הספיקה לרשום למעלה מ-20 מוצרים מעולים תחת שמה, ואף עתידים לצאת בקרוב מאד מוצרים נוספים.

איפור: דנה מלטינסקי שיער: שחר משה. פזית גואטה,
מוצרי גל גונן/פזית גואטה

פתרונות יופי יחידים מסוגם בארץ

בין המוצרים המבוקשים ביותר תמצאו פתרונות לעיבוי שפתיים - פורמולה ייחודית לראשונה בישראל שגל פיתחה עם טובי המומחים ויחידה במינה בארץ. "הגיע אליי בקשות רבות לייצר מוצרי שפתיים, כי זו ההתמחות שלי", אומרת גל. "אף מוצר לא באמת עובד ומעבה, והצלחתי לפתח פורמולה שלא קיימת בארץ. המוצרים המעבים בחלקם נטולי צבע, ורובם עם פיגמנט מאד טבעי, אלגנטי ומחמיא לכל צורה של שפתיים".

הפורמולה מועשרת בחומצה היאלורונית וחומרים טבעיים נוספים שגורמים לעקצוץ עדין של השפתיים, וכך מתקבלת תוצאה עדינה אך מרשימה במיוחד. בימים אלו, גל עובדת על פיתוח מדהים של מייקאפ ייחודי, לראשונה בישראל, שמתאים את עצמו לגוון העור של הלקוחה, כפתרון לקניות איפור אונליין. באמצעות ההתאמה הטבעית של החומר לעור הפנים, לא נוצרת הבעיה להתאים את גוון המייק-אפ לפנים, וכך מתאפשרת רכישה מקוונת ובטוחה של המוצר. יתר על כן, המייקאפ מועשר בקרם לחות ובמקדם הגנה SPF15, להגנה מפני השמש, וניתן לקנייה בשני גוונים - לייט (בהיר יותר) ומדיום (כהה יותר).

איפור: אוריאן לוי  שיער: שגיא כחלון. פזית גואטה,
מוצרי גל גונן/פזית גואטה

מעבירה הלאה את היופי

בנוסף לאתר האינטרנט, גל מתפעלת דף אינסטגרם פעיל ומעניין בעל למעלה מ- 42 אלף עוקבים. שם, היא מעדכנת באופן שוטף אודות העשייה שלה, המוצרים החדשים ומספקת מידע על הקורסים המקצועיים שהיא מעבירה. כמו כן, גל מלמדת את סודותיה ומעבירה קורסים מקצועיים והדרכות לאיפור קבוע של השפתיים, במסגרת האקדמיה ללימוד של פיגמנט שפתיים שבבעלותה.

בקליניקה שלה, היא מעסיקה 6 עובדות, כאשר ארבע נשים מתוכן מנהלות את שירות הלקוחות שלה, ושתיים מהן עובדות צמוד אליה באיפור הקבוע ומקבלות קהל, אך את הטיפולים עצמם גל מבצעת בעצמה. גל, שהיא אדם אכפתי ודואג לזולת, עושה מאמצים רבים כדי לספק לקהל הלקוחות שלה את המוצרים האיכותיים ביותר, שיתנו פתרונות אמיתיים לכל בעיה קלה הנוגעת למראה חיצוני שאפשר לפתור בקלות ולעזור בהעלאת הביטחון העצמי. "אני מאמינה שלכל אישה יש את היופי הטבעי שלה, בוסט קטן יגרום לה להרגיש הכי נוח וטוב עם עצמה. חשוב לי לפתח מוצרים שבאמת עובדים, כדי שמי שתסתכל במראה באמת תאהב את עצמה, מבפנים ומבחוץ".

גל גונן

טלפון : 050-6570207

אתר

אינסטגרם

בשיתוף גל גונן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully