וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סו-ויד ישראל": בישול חכם יותר. תוצאות טובות יותר

בשיתוף סו-ויד ישראל

22.11.2020 / 11:12

כל מה שצריך לדעת על בישול סו-ויד שיאפשר לך לבשל אוכל בריא יותר, טעים יותר, שעשוי לשלמות ובקלות נטולת מאמץ במטבח הביתי שלך

סו וויד. יח"צ,
סו ויד/יח"צ

דרור בקרמן כלל לא ידע לבשל. הוא אפילו לא אהב את המטבח. אבל מצד שני, תמיד חלם להרשים ולהשיג תוצאות קולינריות גבוהות. פרדוקס? לא במקרה שלו. מהרגע בו נחשף לעולם הבישול בוואקום, השתנו חייו. עד כדי כך השתנו, שהחליט להפוך את החוויה הטובה לעסק בשם סו ויד ישראל שהוא כיום יבואן רשמי של "אנובה" (ANOVA), יצרנית מכשירי הבישול בואקום הנמכרים והאמינים ביותר בעולם.

סו ויד ישראל הוא אתר און ליין להנגשת העולם של בישול סו ויד על כל צדדיו ושל כל המוצרים הנלווים הנדרשים לתחום, תוך מתן שירות מקיף של יעוץ וליווי צמוד ללקוחות. כחלק מכך הוקמה גם קבוצת פייסבוק בשם "הכל על בישול בוואקום" (הכוללת מעל 3,000 חברים), בה ניתן להתייעץ בכל רזי התחום ואף לשתף מתכונים.

דרור מספר: "הכל החל כאשר רכשתי את המכשיר הראשון של אנובה, כשיצאו בקמפיין גיוס המונים למכשיר הביתי הראשון לבישול סו ויד. קמפיין שגייס 1.8 מיליון דולר מ-10,508 אנשים ברחבי העולם. אני הייתי אחד מאותם רוכשים וכך נכנסתי למעשה לעולם הבישול בוואקום. הסטייקים שיצאו לי היו כל כך טעימים, שהבנתי שמצאתי סוג של אוצר. במיוחד לאחד כמוני, שלא הגיע ממטבח מקצועי".

נשמע מעניין. תסביר

"לא ידעתי לבשל. גם לא אהבתי את המטבח, עד שפגשתי מכשיר שמאפשר לבשל מנות ברמה גבוהה, מבלי להיות שף מדופלם ומבלי להיות כבול למטבח לכל זמן הבישול. לפני הסו ויד הייתי קונה סטייקים סופר יקרים ועדיין לא מצליח להגיע לתוצאה טובה וטעימה כי המרווח טעות על המנגל לפעמים יכול להיות שניות בודדות בין סטייק מושלם לסטייק לא אכיל. סו ויד היא שיטה לבישול מדויק שעובדת על שילוב של זמן וטמפרטורה. זו שיטת בישול שמובילה לתוצאות איכותיות בהרבה לעומת בישול בתנור או במנגל. נתח הבשר יוצא רך, עסיסי, אחיד ומושלם במרקם ובמידת העשייה שלו גם אם זה לא הנתח הכי יקר בקצבייה. פעם אחת טעמת את הרמה הזו, לא תוותר עליה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סו וויד. יח"צ,
סו ויד/יח"צ

ומה הוביל אותך להתמסר לתחום ברמה המקצועית?

"בכובע השני שלי אני גם בעליה של חברת 'טייגרמדיה' לשיווק דיגיטלי. בעקבות ההתנסות הטובה עם בישול סו ויד זיהיתי את הפוטנציאל. קניתי את המכשיר של אנובה, התחלתי לבשל בעזרתו בבית והקמתי אתר למטרת שיתוף ידע על השיטה שלא הייתה מוכרת בזמנו בארץ מתוך רצון לשתף תכנים ולהנגיש את העולם הזה לקהל הישראלי הרחב. בשנים הראשונות האתר היה למטרות שיתוף מידע בלבד וב 3 שנים האחרונות התחלתי לתת מענה למוצרים הנלווים לבישול סו ויד והפניית הלקוחות לרכישה באתר הרשמי של אנובה".

ההצלחה של אתר "סו-ויד ישראל", היא שסללה לבסוף את הדרך לשיתוף הפעולה בינך לבין אנובה?

"אכן. הכל החל כחלום אישי קטן. ראיתי בחזון שלי שהתחום הזה הופך להצלחה כמו הרבה דברים אחרים שמתחילים בארה"ב ולאט לאט תופסים תאוצה בארץ. בתחילה פניתי לאנובה, עוד בשנת 2017, ושוב בשנת 2018 אבל לא זכיתי למענה. באמצע 2019 הם בעצמם פנו אלי לאור התנועה והמכירות שהם ראו מהשוק הישראלי ולאחר מספר חודשים חתמנו וסו ויד ישראל הפכה ליבואן הראשון והרשמי של אנובה בישראל. זה איפשר לנו להביא את המכשירים הטובים בעולם לקהל הישראלי במחיר טוב יותר, עם האחריות המקורית של אנובה ובמשלוח מהיר עד לבית הלקוח. מאז הכל מתפתח יפה ובעקביות. סיפור הצלחה".

סו וויד. יח"צ,
סו ויד/יח"צ

מהי למעשה שיטת הבישול סו-ויד?

"מדובר בשיטת בישול צרפתית מיוחדת בשם Sous- vide ("תחת ואקום"), שמתבצעת בשקיות ייעודיות ואטומות בתוך אמבט מים או בסביבת קיטור בטמפרטורה מדויקת. שיטה שמאפשרת לבשל את האוכל באופן שווה, כדי להבטיח שייצא כראוי מבפנים ומבחוץ. שיטת בישול מושלם, שפשוט מתבצעת נכון, ללא סיבוכים או מאמץ מצד המבשל הביתי. גם קלה, גם איכותית, גם טעימה יותר וגם בריאה יותר. מה צריך יותר מזה?".

מדובר בשיטת בישול איטית. כמה זמן דרוש לבישול בשר?

"זה מאד תלוי בחומר הגלם שרוצים לבשל. חזה עוף יכול לקחת בין שעה לשעה וחצי. סטייק יכול לנוע בין שעתיים ל 4 שעות ונתחים קשים יותר כמו אסאדו או אונטריב צריכים בישול שיכול לקחת גם 24, 48 שעות וגם למעלה מכך."

סו וויד. יח"צ,
סו ויד/יח"צ

מהם יתרונות הסו-ויד על פני השיטות המקובלות האחרות?

"על הכיריים, בתנור, או על הגריל, אתה מבשל בטמפרטורות שגבוהות בהרבה ממה שחומר הגלם באמת צריך. לרוב הסטייק שלך יהפוך לחתיכת גומי מכווצת, שמבושלת יותר מידי מבחוץ ופחות מידי מבפנים. לעומת זאת, בישול סו-ויד משתמש בבקרת טמפרטורה מדויקת כדי להשיג תוצאות מושלמות, ברמה שלא ניתן להגיע אליה בשיטות בישול אחרות. המזון מבושל באופן שווה מקצה לקצה, בדיוק ברמת העשייה הרצויה".

איך המענה של הציבור הישראלי לשיטת הסו-ויד?

"מצויין. מדובר בתחום שתופס תאוצה גדולה מאוד בשנה האחרונה ויש לנו כבר היום אלפי לקוחות מרוצים. אנו מאמינים בשירות מעל הכל. תמיד התפעלתי מרמת ותודעת השירות שאתה מקבל כשאתה מבצע רכישה מחוץ לארץ, ולכן, זו בדיוק החוויה שרציתי לספק ללקוחות שלי. אנחנו זמינים 24/7 בווטסאפ לכל בעיה או שאלה ועושים הכל על מנת להציב רף שירות שלא מוכר במחוזותינו ובהתאם למדיניות האחריות של אנובה אשר בכל תקלה במכשיר, דואגת לשלוח מכשיר חדש. אנחנו החלטנו לקחת את זה צעד נוסף קדימה ואת המכשירים התקולים אנחנו מחליפים בעצמנו וסופגים את העלויות הללו. בראייה שלנו, הלקוח רכש מאיתנו ולשלוח אותו במקרה של בעיה לשירות הלקוחות של אנובה מרגיש לנו לוקה בחסר וזאת למרות שהשירות של אנובה ידוע כאחד הטובים שיש. לשמחתי, זה מוכיח את עצמו ואפשר לראות את זה ב 500 ביקורות 5 כוכבים שיש לעסק בגוגל".

מה מייחד אתכם בתחום בישראל?

"אין עוד מקום שבו אפשר למצוא את המכלול המלא של עולם הבישול בוואקום, ממכשירי הבישול של אנובה וכל המוצרים הנלווים ובמחירים משתלמים שלא נופלים מהמחירים של המוצרים באתרים בחול. בזכות סו ויד ישראל, מגוון המוצרים לעולם הבישול בואקום זמין לקהל הישראלי, כולל ציוד, יעוץ מקצועי, ליווי, אחריות וכל מה שצריך.

"מעבר להתמחות בעולם הבישול בוואקום, סו ויד ישראל מתפתחים לעולמות משיקים נוספים כמו עישון בשר, יישון בשר, גריל ועל האש ולאחרונה לטאבונים הביתיים שהם ללא ספק אחד הלהיטים הגדולים של השנה. "הקהל הישראלי אוהב אוכל, אוהב לבשל ואוהב לארח וכל העולמות הללו שסובבים סביב אוכל ובשרים תופסים תאוצה גדולה מאד בשנה האחרונה, נרצה או לא - הקורונה שלחה את כולנו למטבח" .

מהו הלהיט אצלכם כרגע?

"מארז האנובה פרסיז'ן שלנו שכולל את מכשיר הבישול אנובה פרסיז'ן שהוא המכשיר הנמכר ביותר בעולם ומיועד ספציפית למטבח הביתי, מכשיר ואקום של אנובה ו-2 גלילים הנותנים ללקוח את כל מה שצריך בשביל להתחיל את דרכו בעולם המופלא של הבישול בשיטת סו-ויד.

"את היבוא עצמו עשיתי בחודש מרץ השנה, שבועיים לפני הסגר הראשון והסחורה הייתה צפויה להגיע בתחילת אפריל. זה היה צעד לא פשוט, מאד מלחיץ ותקופה שלוותה בהרבה חששות ואי ודאות כלכלית. אבל כשהתחלתי למכור החששות נעלמו וכנראה שהסגר אפילו תרם לא מעט כי אנשים ישבו בבית, חיפשו מה לעשות ומסתבר שרבים מהם מהם גילו את המטבח מחדש."

מהי תפיסת עולמך בהקשר לבישול בוואקום?

"כמו הסיסמה של אנובה: בישול חכם יותר, שנותן תוצאות טובות יותר. לא צריך להיות גאון הדור כדי להוציא תוצאות טובות ברמת בישול גבוהה והיום יש מכשירים שנגישים לכולם וברמת מחיר מאד סבירה ומאפשרים להשיג תוצאות שלפני כמה שנים, היו שמורות רק למטבחי עילית."

אז כל שנותר הוא להיכנס לאתר "סו-ויד ישראל", ללמוד על יתרונות הבישול בשיטת הסו-ויד, כמו גם על תורת העישון ויישון הבשר, להתרשם ממבחר המוצרים הרחב והאיכותי, ליהנות משירות לקוחות מצוין ולהכיר עולם קולינרי ברמה אחרת.


וואטסאפ - 054-5243343

אתר

קבוצת פיסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סו-ויד ישראל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully