וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדה פלור: עולם ומלואו של בטון אדריכלי

בשיתוף מדה פלור

22.11.2020 / 9:42

מדה פלור נחשבת לאחת החברות החשובות והמובילות בתחום יציקות ופתרונות מבטון, כאשר היא מהווה בית עבור אדריכלים, מעצבים, חברות וקהל פרטי. זהו סיפורה של אימפרית בטון מקומית שנמצאת בשטח כבר 25 שנה

מדה פלור. יח"צ,
מדה פלור/יח"צ

חברת "מדה פלור" היא אחת החברות הוותיקות ביותר בישראל בתחום הבטון. בתחילת דרכה ב-1994 החברה הציעה בעיקר פתרונות עבור בטון מתפלס ומדה מתפלסת כתשתית לחיפויים שונים. הבטון נועד להתגבר על בעיות גובה ומשקל בחללים שונים כחלק מהכנה לקראת ריצוף מכל הסוגים, אך עם השנים החברה החלה לפתח ולייצר פתרונות שהובילו למהפכה של ממש בעולם הריצוף כולו.

שוחחנו עם רז קמיניץ מהנדס אזרחי שאת הכשרתו קיבל בארה"ב, הוא משמש כבעלים של החברה וממנו שמענו על כל הפתרונות המתקדמים ביותר כיום כאשר מבקשים לרצף בתים, משרדים, חניונים ועוד. על הפרוייקט המשמעותי הראשון שסימל על תחילתה של המהפכה שהביאו לישראל הוא סיפר: "את העבודה הראשונה המשמעותית של מדה מתפלסת אדריכלית, זו שהקדימה את כולם וקבעה סטנדרט חדש של רצפות בטון אדריכלי שלא היה קיים קודם לכן בישראל, עשינו עבור האדריכל הידוע אילן פיבקו. אני מדבר על לפני יותר מ 20 שנה. אחריו הגיעו מאות אדריכלים ומעצבים שביקשו כי נהיה חוד החנית עבורם בכל הנוגע לעבודות בטון אדריכלי.

מדה פלור. יח"צ,
מדה פלור/יח"צ

"כיום כולם מבינים כי הרצפה היא כבר הרבה מעבר לרק משטח שעליו דורכים וזה לא משנה אם מדובר בפנים הבית, בחצר, בחניה או במקום העבודה. הרצפה משמשת כפנים של החלל כולו ולכן יש דרישה שזו תהיה יפה וייחודית , חזקה ויציבה, נוחה בכל הנוגע לניקיון ושתחזיק מעמד לאורך שנים בתחזוקה מינימלית".

מה הם פתרונות הריצוף שאתם מציעים? קמיניץ פירט בהרחבה: "בראש ובראשונה יש את 'המדה מתפלסת' ליישור והחלקת שטחים. מדובר בחומר אבקתי יבש, כאשר אנחנו מוסיפים לו מים תחת נוסחה שפיתחנו ולאחר ערבול, החומר מתקשה במהירות ולאחר מכן משמש כמילוי מפולס, חלק, חזק ואיכותי לשנים רבות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מדה פלור. יח"צ,
מדה פלור/יח"צ

"החומר מתאים ליישור של משטחי בטון או משטחים אחרים אשר מיועדים לכיסוי באמצעות הדבקת פרקט, קרמיקה, PVC וכדומה. בנוסף הוא יכול לשמש כחיפוי על אלמנט חימום תת-רצפתי".

עוד למדנו כי ה"מדה מתפלסת" מתאימה לבתי דירות, משרדים, בתי ספר, בתי חולים, בתי מלון ומחסנים גבוהים כאשר עובי המדה המומלץ נע בין 30-3 מ"מ.

על הפיתוח הראשון של "מדה פלור", בטון מתפלס הסביר קמיניץ: "הבטון המתפלס משמש כתחליף לחול וכתשתית מצויינת לכל סוגי הציפויים השונים מאחר והעובי שלו עומד על 25-3 ס"מ, לכן הוא חזק ביותר וניתן לשים עליו קרמיקה, שטיחים, PVC ופרקט. בזכות העובדה שאפשר לפלס איתו באופן מושלם ולהגיע למשטח ישר, הוא מתאים לכל סוגי המבנים כולל אלו התעשייתיים, אולמות ספורט, בתי מלון, בתי חולים, כמובן גם בתים פרטיים ועוד".

מה בכל הנוגע לציפוי מיקרוטופינג?

"מדובר בפתרון דקורטיבי לחיפוי רצפה וקיר, בנוסף הציפוי יכול לשמש כאלמנט עיצובי וייחודי לכל חלל. הציפוי הוא ציפוי פולימרי דק בעובי של בין 2-4 מ"מ בלבד, הוא מתאים ליישומי חוץ ופנים על-גבי בטון ישן, ריצופים שונים, קירות או כל משטח יציב אחר", סיפר קמיניץ".

מה תוכל לספר לנו בכל הנוגע לבטון אדריכלי?

"בטון אדריכלי הוא חומר טבעי לכן ניתן 'לשחק' איתו מבחינת עיצוב, בגלל שמדובר בחומר ורסיטלי הוא נמצא ביד היוצר. אפשר ללטש אותו לרמה של טרצו ולצרוב אותו בכל מיני חומצות צבע ולקבל בטון מכל גווני הקשת", הסביר קמיניץ והוסיף: "היתרון של בטון אדריכלי לעומת אחרים הוא עמידות - בטון הינו חומר טבעי שיוצר אין ספור אפשרויות עיצוב ובטון אדריכלי מגיע בעובי מינימלי של 7 ס"מ".

מה היא מדה אדריכלית? קמיניץ הסביר: "מדה אדריכלית הינה מדה שרמת השחיקה שלה חזקה מספיק כדי לקבל סילר בלבד למרות עובייה הדק של 1 ס"מ. יחד עם זה חשוב לקבל מהיצרן או הספק מפרט שקובע בוודאות שהמדה מתאימה לשימוש הנדרש. חברתנו משתמשת במדה ייעודית של מספר חברות בינלאומיות, בין היתר חברת "WEBER FLOOR DESING" ולחברה הזו יש שישה גוונים שונים של מדה אדריכלית".

מה לגבי הפעילות בתקופת הקורונה? קמיניץ השיב: "בעקבות העובדה שיותר ויותר אנשים נשארו בבתים שלהם לאורך ימי הסגר או בידוד, חלקם אף החלו לעבוד מהבית וכמובן שיש את הילדים שלומדים מרחוק, הם החלו "להשתעמם" מהמראה הישן בבית והחלו לרצות לשנות ולחדש, אם זה קיר קטן או ריצוף, כל דבר שיכול לשנות ולחדש את עיצוב הבית. עבורם יצאנו במבצעים מיוחדים עם מחירים אטרקטיביים לקראת סיום השנה".

מדה פלור. יח"צ,
מדה פלור/יח"צ

בדקנו את חוות הדעת של לקוחות "מדה פלור" במספר אתרים ברחבי הרשת והמסקנה היתה חד משמעית, מדובר בחברה אמינה, מקצועית שמעניקה שירות מושלם ועושה עבודה איכותית ונקייה.

בין הלקוחות של "מדה פלור" ניתן למצוא חברות כמו: WeWork, תדהר, ,Amazon אמות ועוד. הרצפות שלהם מככבות במגוון בתים, דירות. משרדים ומבני ציבור בכל רחבי הארץ.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס ולהתרשם באתר החברה

ליצירת קשר התקשרו עכשיו: 09-8655982

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מדה פלור
  • עוד באותו נושא:
  • רצפות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully