וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורגנו בית טבע: כל הטבע שבעולם בחנות אחת

בשיתוף אורגנו בית טבע

22.11.2020 / 9:22

עם מוצרים טבעיים מכל הסוגים וידע רב בשלל תחומים מציעה היבה סלאמה מהכפר ירכא שירות לכל המעוניינים לנהל אורח חיים בריא

אורגנו בית טבע. יח"צ,
היבה סלאמה (צילום: יח"צ)/יח"צ

במסגרת כתבות מערכת הנבחרים לסיכום שנת 2020 ביקשנו להיעזר גם בכם, הקוראים הנאמנים של המדור. בשבועות האחרונים 2,500 קוראים אשר רשומים במערכת קיבלו מאיתנו שאלון ובו כל אחת ואחד מהם התבקשו לדרג את שלושת בתי העסק באזורים שונים בארץ עליהם רוצים להמליץ באופן מיוחד. מי שקיבלה את מירב הקולות באזור הצפון היא חנות בירכא בשם "אורגנו בית טבע". מדובר בחנות שמכילה בתוכה כל מה שקשור לאוכל אורגני, תוספי תזונה, צמחי מרפא, שמנים ועוד.

מפיק חבר המערכת קפץ לבחון מקרוב את החנות המדוברת, אלו הן התובנות שהביא עימו בחזרה. "אורגנו בית טבע" המנוהלת על ידי היבה סלאמה היא חנות למוצרי טבע ובריאות. על המדפים בתוכה ניתן למצוא את מיטב תוספי התזונה, מזון אורגני, צמחי מרפא, קוסמטיקה טבעית ועוד.

אורגנו בית טבע. יח"צ,
אורגנו בית טבע (צילום: יח"צ)/יח"צ

החנות ממוקמת בכפר ירכא, ממש על הכביש הראשי ואליה מגיעים אלפים מכל הארץ, לקוחות שמבקשים לחיות באופן בריא ועושים גם שימוש במוצרי טבע איכותיים. היבה סלאמה, בת 36 היא בעלת החנות כבר כ-9 שנים ומדובר באישה יוצאת דופן בעלת כישורים רבים אותם היא מנצלת לטובת לקוחותיה.

את הלימודים שלה בתחום עשתה היבה במכללת מדיסין בחיפה וכיום היא מעניקה את שירותיה לכלל לקוחות החנות גם כמטפלת הוליסטית בכירה. בזכות הניסיון הרב שצברה לאורך השנים, הייחודיות של היבה באה לידי ביטוי בכך שהיא מתאימה באופן אישי לכל דורש בין מגוון מוצרי הטבע והבריאות בחנות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אורגנו בית טבע. יח"צ,
אורגנו בית טבע (צילום: יח"צ)/יח"צ

בנוסף היבה סיימה בהצלחה גם לימודי אירידיולוגיה. מדובר בשיטת רפואה אלטרנטיבית אשר מאבחנת את מצבו הבריאותי של אדם או את נטיותיו הגנטיות באמצעות התבוננות בתבניות, צבעים ותכונות אחרות של קשתית העין.

זה לא הכל, היבא מתמחה גם ברפואת תדרים, היא מטפלת מוסמכת עם ידע רחב כאשר מדובר במכשיר מיוחד שמזהה מצב הגוף בפנים ובודק חוסרים תזונתיים, אלרגיות מזון, תפקוד איברים וגורמים להפרעה מסויימת בתפקודים. לאחר הבדיקה היבה בונה תוכנית טיפולית מתאימה למטופל לפי תוצאות האבחון וכמובן בשיתוף הידע והנסיון שלה.

אורגנו בית טבע. יח"צ,
אורגנו בית טבע (צילום: יח"צ)/יח"צ

ביקשתי לדעת היכן ומתי החלה האהבה שלה לתחום על כל מרכיביו. היבה סיפרה: "מאז ומתמיד היה לי חיבור מיוחד לאדמה. למשפחה שלי יש שטחים רבים והיתה זו סבתא שלי שהיתה נוהגת לקחת אותי כבר שהייתי ילדה קטנה לשדות, לקטוף עשבים, צמחי מרפא ולהיות שותפה למסיק זיתים, כך שהדרך שלי היום היא המשך ישיר לכל מה שנשמתי מקרוב בגיל צעיר".

למדתי כי בזכות הידע שצברה, היבה לא סתם ממלאת את החנות בתוספים ושאר רכיבים, אלא בודקת בעצמה וחוקרת לעומק את היעילות, ספיגה ואנרגיה של כל אחד מהם. "כל בן אדם הוא אינדיבידואל והאבחון שאני מעבירה לו מביא לתוצאות שונות, לכן היה לי חשוב ללמוד לפרטי פרטים כל דבר שנמצא אצלי בחנות, רק כך אני יכולה לעשות את ההתאמה המדויקת בין מוצר לצורך של לקוח", הסבירה היבה.

תוך כדי שיחה למדתי על הפתעה נוספת שחיכתה לי בחנות. להיבה יש גם מספר מוצרים פרייבט לייבל משלה, אותם רקחה בזכות הידע שצברה. על אחד מהם היא סיפרה לי: "מדובר בסרום משי, מולטי ויטמין שיש בו חמישה ויטמינים שונים. הוא מומלץ מאוד לכל סוגי העור, מותח, מזין ומעניק לו ברק, הוא מתאים גם לנשים וגם לגברים".

אורגנו בית טבע. יח"צ,
אורגנו בית טבע (צילום: יח"צ)/יח"צ

החלום של היבה הוא להרצות על הנושא בפני הקהילה הדרוזית בחו"ל, ועל תפיסת עולמה היא סיפרה: "להגיע כמה שיותר לאנשים ולהעביר להם את המסר שלי. תזונה היא התרופה של האדם וככל שאוכלים בצורה בריאה יותר ככה אין צורך בתרופות או ברופאים, כי אוכל בריא זו התרופה הנכונה בחיים".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 04-956-5945

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אורגנו בית טבע
  • עוד באותו נושא:
  • חנות טבע
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully