וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Whisky wine and more: כך קונים היום אלכוהול

בשיתוף Whisky wine and more

19.11.2020 / 15:47

אתר המשקאותWhisky wine and more מהווה ממלכה של ממש בתחום האלכוהול בזכות משקאות פרימיום איכותיים ונדירים במחירים משתלמים במיוחד

whiskey wine and more. יח"צ,
whiskey wine and more/יח"צ

שותים ונהנים. המשקאות האלכוהוליים הפכו כבר ממזמן לחלק בלתי נפרד מהתרבות. כמעט לא תמצאו ישיבה עם חברים, ארוחת ערב חגיגית או צפייה במשחקי ספורט ללא משקאות אלכוהוליים איכותיים שמקשטים את השולחן ומרימים את האווירה ואת מצב הרוח של כל המשתתפים.

אין כל ספק כי במהלך התקופה הנוכחית תרבות הפנאי והבידור השתנתה לחלוטין בעקבות משבר הקורונה. הברים נסגרו לחלוטין ורוב חנויות הרחוב שבהן התרגלנו לרכוש אלכוהול לא פעילות ברובן. לנוכח כך, עורכי מערכת הנבחרים, שידועים בתור חובבי אלכוהול מושבעים, יצאו לבדוק עבורכם את האפשרות האולטימטיבית לרכישת אלכוהול איכותי אונליין ולקבלו במשלוח עד פתח הבית - חנות האונליין Whisky wine and more המציעה משקאות אלכוהול פרימיום ואספנות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

החנות הוקמה בשיא הגל הראשון של תקופת הקורונה, במטרה לספק מענה לציבור הרחב המעוניין ליהנות מאלכוהול איכותי עד הבית. באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של משקאות אלכוהוליים החל מוויסקי, יין, בירות, וודקה, קוניאק, ג'ין, רום, טקילה ועוד רבים.

את החנות הקימו מספר שותפים, אספני וויסקי ותיקים, שחלמו להביא בשורה חדשה לענף המשקאות בישראל באמצעות שיווק אלכוהול איכותי ישירות לצרכן במחירים נוחים. מבדיקה מקיפה שערכנו ברחבי הרשת, המחירים בחנות הם אטרקטיביים במיוחד.

whiskey wine and more. יח"צ,
whiskey wine and more/יח"צ

חווית הרכישה באתר ידידותית מאוד בזכות היכולת לבחור את המשקה האהוב עליכם לפי סוגו ובהתאם לרמת המחיר שברצונכם לשלם. בחנות מבצעים משלוחים עם שליח עד בית הלקוח לכל הארץ - חינם בהזמנה מעל 400 שקל, ובתוספת 30 שקל בלבד בכל רכישה מתחת ל-400 שקל.

עבור חובבי הוויסקי, Whisky wine and more הוא ממלכה אמיתית, בה הם יכולים ליהנות ממבחר עשיר (יותר מ500 סוגים!) של וויסקי פרימיום מכל רחבי העולם - סקוטי, יפני, טיוואני, הודי ועוד. בין שלל האוצרות ישנם וויסקי אספנות שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר בישראל. שווה בהחלט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
whiskey wine and more. יח"צ,
whiskey wine and more/יח"צ

מחלקת היינות בחנות היא פנינה אמיתית לחובבי היין. המחלקה מגוונת במיוחד ושופעת בהמון יינות איכותיים בזכות שיתופי פעולה של החנות עם מעל 40 יקבי בוטיק מהמשובחים בישראל כגון אלכסנדר, אדיר, הר ברכה, דרימיה, לוריא, שילה, רמת נגב ועוד. סך הכל תוכלו ליהנות בחנות מאות סוגי בקבוקי יין שונים בדגש על יינות בוטיק ישראליים.

וכמובן שלא פסחו בחנות על חובבי הבירות. לרשות הלקוחות המגוון הגדול ביותר של בירות בישראל, ביניהן בירות בוטיק מישראל ומרחבי מהעולם: בירה אנגלית, אוסטרית, גרמנית, בלגית, ואפילו בירות בוטיק רוסיות. בחנות תמצאו בירות בסגנונות שונים כגון IPA PALE ALE, בירות חיטה ועוד רבים, כולל בירות נדירות בישראל המשווקות בלעדית ב Whisky wine and more.

whiskey wine and more. יח"צ,
whiskey wine and more/יח"צ

מעבר לאיכות המשקאות, הייחודיות של החנות טמונה בתודעת השירות הגבוהה וביחס האישי שכל לקוח מקבל במהלך ההזמנה באתר. תשכחו מכל מה שהתרגלתם בכל הקשור להזמנות אונליין - ב Whisky wine and moreמספקים מענה מהיר במיוחד בכל סוגיה באמצעות המייל והוואטסאפ. בנוסף, בחנות מתגאים במערך משלוחים יעיל ומהיר במיוחד המספק את ההזמנות ללקוחות תוך יום עד שלושה ימי עסקים.

המגוון הרחב, איכות המשקאות והשירות האישי אינם משאירים מקום לספק - חנות האונליין Whisky wine and more היא הבחירה של עורכי המערכת בתור חנות המשקאות המשתלמת במיוחד. למביני עניין בלבד.

לחנות

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Whisky wine and more
  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully