וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינת מסיקה, המתקשרת שתשנה לכם את החיים, ע"י הכוונה מדויקת!

בשיתוף קבל רינת

19.11.2020 / 15:21

רינת מסיקה, הכוכבת של עולם התקשור, יודעת לקרוא את מי שאתם, את מה שאתם מסתירים ואת כל מה שלא העזתם לדבר החוצה. היא מתקשרת, מייעצת ומכוונת בכל תחומי החיים

רינת קבל. יח"צ,
קבל רינת/יח"צ

רינת מסיקה, הכוכבת של עולם התקשור, יודעת לקרוא את מי שאתם, את מה שאתם מסתירים ואת כל מה שלא העזתם לדבר החוצה. מתקשרת, מייעצת ומכוונת בכל תחומי החיים ומציעה שיטות טיפול ייחודיות ומעצימות: קלפי תהילים ושיטות ריפוי דרך ההלכה והקבלה- הסרת עין הרע בעופרת, הסרת כישוף / קללה או כל דבר שלילי שקיים בחיים שלכם- היא זו שתדע מה אתם צריכים לשנות למען עתיד טוב יותר, נטול חששות ומחסומים רגשיים.

זה אולי ישמע לכם הזוי, אבל מספיק לה לשמוע את הקול שלכם, מבלי לראותכם, כדי לדעת מי אתם ומה מעכב אתכם בחיים, היא רואה וחשה את העבר שלכם, הפחדים, החששות ואת הפתרונות לקשיים. מרגישים שלא הולך לכם בחיים? נקלעתם למשבר זוגיות או פרידה מזוגיות קיימת, מתקשים למצוא כזו? חשים שמישהו מנסה לפגוע בכם? מרגישים חסומים, מעוכבים, או שעין הרע פקדה אתכם ושום דבר לא הולך? דברו כבר היום עם רינת המתקשרת או בשמה המקצועי "קבל רינת" ותקבלו ייעוץ והכוונה דרך יכולת תקשור שטרם פגשתם.

יצאנו לראיון קצר עם רינת, הבעלים של סוכנות "קבל רינת" כדי לשמוע ממנה על עולמה של מתקשרת. "אני מתקשרת ויועצת בכל תחומי החיים. יש לי שיטות טיפול אנרגטיות שונות ומגוונות: ניקוי וטיהור אנרגטי לסילוק אנרגיות שליליות, מוסמכת קבלה מעשית להסרת עין הרע, טיהור הבית והסרת כישוף/ קללה ו/או כל דבר רע, דמיון מודרך, מנטורית להצלחות לשחרור העבר וניקיון פנימי מאותם דברים שמעכבים אותנו בחיים, אני גורמת לאנשים לפתוח את העיניים ולהבין מה גורם להם מכשול/קושי בחיים ולהשתחרר מהמקום האפל והנמוך שהיו נמצאים בו ולתת להם את הכוח להילחם ולהתגבר על הקשיים" מספרת רינת.

רינת קבל. יח"צ,
קבל רינת/יח"צ

"לא צריך לספר לי יותר מידי, אני כבר יודעת ומזהה את נפשו ורוחו של האדם המשוחח איתי- זה הכוח שקיבלתי מבורא עולם"

רינת קיבלה כוח במתנה לקרוא אנשים כבר משלב שיחת הטלפון, ברגע שהיא שומעת את הקול היא יודעת מה ומי עומד מאחוריו. "כל חיי אני קוראת אנשים ונותנת להם פתרונות וסגולות שגורמות לחיים שלהם להיפתח כמו למשל - תפילה לשלום בית אמיתי, לאהבה לזוגיות לפוריות, נולדתי עם ברכה בפה שלי וכשאני מאחלת לאדם משהו מכל הלב אז דברים קורים והוא מקבל כרצונו", מספרת רינת תוך כדי שיחה מאבחנת פרטים על עברי וחיי מבלי להכיר אותי, כהרגלה היא קולעת במילותיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רינת מסיקה. יח"צ,
קבל רינת/יח"צ

רינת מגלה את יכולות התקשור שלה שישנו את חייה

רינת מסיקה, 34, נשואה +3, גילתה את הכוח שיש לה עוד בימי ילדותה לאחר שנעה בין חיים למוות, וכדבריה, ביום שניצחה את הפחד היא התחילה לחיות ולהגשים את מי שהיא. "בילדות שלי הייתה תקופה שסבלתי מהפרעות אכילה ובגיל 16-18 אושפזתי במחלקה להפרעות אכילה בשניידר. האבסורד הוא שמעולם לא הייתי מלאה פשוט עשיתי דיאטת רצח כדי לרזות. ירדתי 12, הכל מתוך הפרפקציוניזם שלי, ככה הגעתי למצב קשה בקושי יצאתי מזה בחיים.

היום אני מודה לבורא עולם שהייתי במקום הזה - המחלה הנפשית הכי קשה שבה למדתי איך להפסיק לפחד מעצמי, כשאמרו לי שלא אוכל ללדת ילדים, זו הייתה הנקודה שבה קמתי על עצמי, מאותה נקודה הכל הפך להיסטוריה והחלטתי לעשות הכל כדי לנצח. היום אני אומרת לעצמי שניצחתי ויש לי ייעוד בעולם הזה- לגרום לאנשים להיות מי שהם ולהפסיק לפחד ובעיקר מעצמם.

"נגעתי במוות ונולדתי מחדש ואז נפל לי האסימון שזהו זה, אני יודעת לחבר בין עולמות ולקרוא את המעבר. התחלתי ללמוד לפתוח בקלפים ובמשך הזמן פיתחתי שיטה ופרשנות משלי לפתיחת הקלפים", מספרת רינת שעד היום שינתה והצילה חיים של לקוחות רבים.

רינת משנה גורלות ע"י הסרת עין הרע ופתיחת קלפים

לאחר שנים שעבדה בחברת ביטוח, רינת החליטה להגשים את החלום ולהתמקד במה שבא לה טבעי ובחלום שבוער בה כל חייה, עולם התקשור. "אחרי חופשת הלידה הגיעה מישהי למשרד שביקשה ממני לפתוח לה בקלפים וכך היה. דרך הקלפים הבנתי מדוע היא ובעלה לא מצליחים להביא תינוק לעולם וכעבור כמה חודשים ולאחר טיפולים היא נכנסה להריון. העסק התחיל להתגלגל ומגיעים אלי לקוחות מכל חלקי הארץ כשאני מתקשרת גם דרך הנייד וגם דרך זום", אומרת רינת ומוסיפה "רב הפניות שאני מקבלת הן על זוגיות, שולחים לי תמונה של בחור/בחורה ואני אומרת להם האם כדאי להשקיע או לוותר, ממליצה על שינוי התנהגותי ע"פ אבחון נפש האדם, אני אומרת להם מה לעשות על מנת שהזוגיות תוביל למשהו נכון, מה חוסם, מה מעכב וגם יועצת לזוגות נשואים במטרה לייצר שלום בית.

"בנוסף, אני מסירה עין הרע וכישופים למיניהם כמו כישופים המגיעים מטומאה ו/או עוונות. ככלל, אני מעניקה ללקוחות שלי כלים דרך הדת וההלכה בנוגע לאיך לשנות ומה לשנות למען חיים טובים יותר. באמצעות יכולת התקשור שלי אני מצליחה לקרוא את העבר וההווה של המטופלים כדי להגיע לעומק שורש הבעיה, לפתור אותה ולתת מענה ופתרון לכל שאלה שתראה להם את הדרך הנכונה להצלחה".

למה בחרת דווקא בעולם התקשור?

"שינוי בחיים זה החלטה חשובה שעושה טוב לאנשים ולהיות חלק משינוי חיים של מישהו אחר שקיבל ממך עזרה זה סיפוק אישי אדיר עבורי. כשאני קמה בבוקר ואני יודעת שמטופלת שלי עברה שינוי, ממצב של פרידה היא מקבלת הצעת נישואין, זה מרגש אותי. שמטופלת שלי שלא האמינה שיגיע הריון פתאום שולחת לי תמונה של תינוק ורושמת 'תודה גם בזכות האמונה שנתת לי זה קרה' זה מרגש אותי. מגיעים אלי אנשים שנמצאים במקומות לא טובים בחיים ולי יש את היכולת לזהות מה לא טוב בחיים שלהם ולמה הם נתקעים בכל ה'לא טוב הזה' ובחוסר ביטחון שלהם וזה בדיוק התפקיד והייעוד שלי בעולם הזה, תומכת, משחררת, מקדמת אותם ומתקשרת להם חיים טובים יותר".

רינת המתקשרת שעושה רנטגן לנשמה - פסקה מיוחדת לסקפטיים שביניכם

קוראים רבים בטח ירימו גבה ולא יבינו למה הם צריכים מתקשרת. אבל מה אם היו מספרים לכם שאתם יכולים לשפר את עצמכם, הערך העצמי שלכם ואת החיים שלכם מבלי לבזבז זמן יקר על כדורים ושיטות טיפול שונות, שכל מה שאתם צריכים זה תקשור טוב לנפש שלכם? כאן נכנסת לתמונה רינת. "קיבלתי מתנה מבורא עולם לראות ולזהות את הנפש שלכם מבלי להכיר אתכם. אני לא נומרולוגית ולא קוסמת ובטח לא מכשפה, אני עוזרת לכם לחדד את הנקודות הכי שבירות ומשם לקום ולהתרומם, מכוונת אתכם נכון ובצורה מדויקת. אני לא אגיד לכם את מה שאתם רוצים לשמוע, אלא את מה שאתם צריכים לשמוע. אני נותנת ללקוחות שלי את הביטחון להתמודד עם מציאות ופחדים ודווקא משם לצמוח ולהבין שגם לאחר תקופה לא פשוטה- יש גל של הצלחה. אני מקצרת תהליכים במטרה לעזור לכם להגשים את עצמכם בכל תחומי החיים, דרך הדת וההלכה, אני לא צריכה קלפים אלא רק את האדם שמולי.

"כי זו אני, מנטורית ומתקשרת, אז אם אתם מחפשים ייעוץ והכוונה בחיים, מרגישים שאיבדתם את הדרך, בעיות בזוגיות, בעיות פרנסה, חיפוש כיוון, אתם מוזמנים לפנות אלי".

עמוד פייסבוק


עקבו אחריי באינסטגרם! שם משתמש: rinatmes26

בשיתוף קבל רינת
  • עוד באותו נושא:
  • מתקשרת
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully