וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש הדברות: פתרונות ירוקים להרחקת מזיקים

בשיתוף אש הדברות

19.11.2020 / 15:04

חלק מההדברות המבוצעות כיום מכילות כימיקלים שעלולים לפגוע בבריאות בני הבית. חברת "אש הדברות" חרטה על דגלה את בטיחות לקוחותיה, ולכן משתמשת בחומרי הדברה אשר אינם מזיקים לסביבה ומאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה

אש הדברות. יח"צ,
אש הדברות/יח"צ

אנו בחברת ''אש הדברות" מתמחים בכל סוגי ההדברות למגזר הפרטי, העסקי והמוסדי: הדברת מזיקים, תיקנים, נמלים, פשפש המיטה, הדברת מזיקי רכוש וחרקי מזון, לכידת מכרסמים והדברה באיוד. כל צוות המדבירים בחברה מוסמך לעסוק בהדברות ובאידוי באישור המשרד לאיכות הסביבה.

"אש הדברות" ניגשים ללקוח בתחושת שליחות ורצון אמיתי להועיל. אנחנו פועלים בנחישות להעניק סביבת חיים ללא מזיקים, ולא נשקוט עד שהשטח שלכם יהיה נקי לחלוטין מנמלים, יתושים, מכרסמים, חרקי מזון ושאר מרעין בישין.

אש הדברות. יח"צ,
אש הדברות/יח"צ

הניסיון וההכרות המעמיקה עם אופיים של המזיקים השונים מאפשרת לנו לזהות במדויק את סוגו, מינו והיקף הנגיעות, וליישם פתרונות אפקטיביים תוך שמירה על בטיחות מקסימלית שלכם, של ילדיכם ושל חיות המחמד, ובמינימום טרחה מצד הלקוחות.

שלושה ערכי יסוד מובילים אותנו ליצירת סביבה איכותית, נטולת מטרדים ומפגעים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בטיחות במקום הראשון

טכנאי ההדברה שלנו בעלי רישיון איוד - הרמה הגבוהה ביותר בתחום הדברת מזיקים, כולל הכשרה ורישיונות לאיוד בגז. אנחנו קשוחים מאד בעמידה על התקנים המחמירים הנדרשים בחוק. רוב החומרים ללא ריח ואינם רעילים לבני אדם, ובנוסף - תמיד ניישם הדברה נקודתית ואפקטיבית במוקדים בעיתיים, ולעולם לא נציף את השטח בריסוס מיותר.

אש הדברות. יח"צ,
אש הדברות/יח"צ

שירות מקיף, זמין ומשפחתי

בשבילנו כל לקוח הוא האחד והיחיד הזמינות שלנו נדירה (אתם מוזמנים לבדוק!), הזמנים מדויקים, המחיר נוח והביצוע מהיר ויעיל. בנוסף נסביר לכם הכול על התהליך כדי שתהיו רגועים גם מבחינת החרקים וגם מבחינת הביטחון האישי שלכם, של הילדים ושל חיות המחמד.

אש הדברות. יח"צ,
אש הדברות/יח"צ

אחריות מקצועית

נגמרה האחריות?? האחריות שהתחייבנו עליה פגה כבר לפני חודש, ופתאום ראיתם ג'וק? אין בעיה, אתם מוזמנים להתקשר! הגישה שלנו ללקוח חורגת מגבולות החוזה, ואנחנו נבוא לא בשביל הפרוטוקול אלא כי אכפת לנו באמת.

הסתיו הקרוב עלול להיות חברו הטוב של המזיקים בסביבת מגוריכם, ועל כן מומלץ להזמין שירותי הדברה מקצועית בהקדם על מנת להקדים תרופה למכה. על מנת למנוע נזק בריאותי וסביבתי כתוצאה משימוש בחומרים מזיקים, מומלץ להזמין חברה שמבצעת הדברה ירוקה.

להזמנת הדברה בטוחה חייגו 050-7666915 או 050-7666615

לאתר אש הדברות

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אש הדברות
  • עוד באותו נושא:
  • הדברה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully