וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעות זוארץ - הטיפול המדויק לך

22.12.2020 / 13:58

היופי הנשי עבר מהפך של ממש בשנים האחרונות. מי שנחשבת לעילוי בתחומה היא רעות זוארץ, בעלת קליניקה לקוסמטיקה בחולון, אשר מתמחה במגוון רחב של עולם הקוסמטיקה

רעות זוארץ 2. יח"צ,
רעות זוארץ/יח"צ

לכל אישה מגיע להיות יפה, מטופחת ונשית. בקליניקה של רעות קוסמטיקס בחולון כל אחת מוצאת את הטיפול המתאים לה, מתוך מגוון טיפולי פנים לכל סוגי העור: טיפולי הבהרה, אקנה, מזותרפיה, מיצוק ושיקום העור, טיפול בבעיות עור, עיצוב ושיקום גבות ומגוון טיפולי איפור קבוע: הצללת ספריי פודרה, גבות בשיטת השערה, מילוי פיגמנט בשפתיים, פס ריסים קבוע, אייליינר ועוד.

הלקוחות שמגיעות לקליניקה האסתטית של רעות זוארץ בחולון, שהוקמה לפני כ-6 שנים, נהנות משירות מקצועי ואדיב של רעות, ובעיקר מותאם אישית לכל לקוחה (וגם לקוח) בהתאם לצורך ולסוג העור. "מאז ומעולם חלמתי להיות קוסמטיקאית ולטפל באנשים, עולם האסתטיקה והיופי תמיד קרץ לי, אני זוכרת את עצמי עוד כנערה מטפלת בגבות של האחיות והחברות שלי. לפני כ-6 שנים הגשמתי את החלום - כשעושים משהו שאוהבים זה לא מרגיש כמו עבודה". כך מספרת לנו רעות והמבט הנוצץ שלה בעיניים מאשר את האהבה הרבה שלה למקצוע.

רעות זוארץ קוסמטיקס. יח"צ,
רעות זוארץ/יח"צ

הלקוחות של רעות נהנות מטיפולים ברמה מקצועית, לצד מכשור חשמלי מאחת החברות המובילות בתחום. "אני מאד אוהבת לטפל באנשים, אוהבת לעזור ולתת את כל כולי, אבל הסיפוק הגדול מכל הוא לאבחן בצורה מדויקת לכל לקוחה ולקוח את הטיפול המתאים, לצאת לדרך ולראות את השיפור בעור תוך כדי התהליך ובסוף את התוצאות והאושר על פני הלקוחות, אין סיפוק גדול יותר מזה". ממשיכה ומספרת לנו זוארץ.

ללימודי האיפור הקבוע בשיטת ספריי פודרה רעות הגיעה לפני כ-5 שנים, כי הטרנד של האיפור הקבוע היה חזק באותה תקופה והיא רצתה ללמוד משהו שיהיה פרקטי עבורה. "הגעתי מסיבה מסוימת, אבל זו לגמרי הייתה אהבה ממבט ראשון. תוך כדי הלימוד והעשייה הבנתי עד כמה איפור קבוע משנה ומשפר חיים, ועד כמה היכולת לעזור לנשים שמרגישות חוסר ביטחון עם הגבות או הפיגמנט של השפתיים שלהן, היא משמעותית עבורי. הגבות שלנו משפיעות על כל המראה והחזות של הפנים שלנו. מאז ועד עכשיו אני מאוהבת בתחום המיקרופיגמנטציה וממשיכה ללמוד, להתפתח ולהתמקצע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רעות זוארץ 1. יח"צ,
רעות זוארץ/יח"צ

דיברנו עם כמה מלקוחותיה של רעות, שציינו שעבורה השירות הוא מעל לכל. "העובדה שלקוחה בחרה בי מחמיאה לי מאוד, בטח בעולם שבו יש היצע גדול מאוד של קוסמטיקאיות. כל לקוחה מבחינתי היא עולם ומלואו, על אחת כמה וכמה כשהיא מפקידה בידיי את הפנים שלה וסומכת עליי שאטפל בה בצורה המקצועית ביותר. בדיוק בגלל הסיבה הזו, אני לא מוכנה לתת לאף לקוחה תכשיר אם לא ראיתי את סוג העור שלה. אם אני מתאימה ללקוחה מוצר כלשהו אבל קרה משהו לפתע, אני תמיד אהיה זמינה לכל שאלה או ייעוץ, גם אם לקוחה תצטרך עזרה דחופה, אני אתן לה את הקרם הנחוץ בכל שעה". הוסיפה רעות.

רעות זוארץ קוסמטיקס. יח"צ,
רעות זוארץ/יח"צ

אנה (31), לקוחה שמטופלת אצל רעות שיתפה אותנו בחוויית הטיפול שלה: "הגעתי לרעות לפני כשנה, אחרי 15 שנים ארוכות בהן עברתי את כל הטיפולים האפשריים אצל עשרות קוסמטיקאיות ורופאים, ואף אחד מהם לא הצליח לטפל באקנה ובפוסט אקנה שלי, כל הטיפולים נחלו אכזבה גדולה. כשרעות הבטיחה לי שנצליח לטפל בפנים שלי, היה לי שביב תקווה שהיא תצליח איפה שכולם לפניה נכשלו, ראיתי בעיניים שלה כמה היא נחושה וכבר בשלב האבחון הבנתי כמה היא מקצועית. היא רק לא ידעה לומר לי תוך כמה זמן יסתיים הטיפול וביקשה שאצמד להנחיות שלה ולא אשבר בדרך, גם אם תהיה נסיגה בתהליך. עברה שנה והיא הראשונה שהצליחה לקיים את ההבטחה שלה. נפטרנו מהאקנה ומהפוסט אקנה בטיפול משולב של טיפולים במכון שלה וטיפול בייתי בליווי שלה. אני מרוצה עד הגג ולפעמים נדמה לי שהיא מאושרת אפילו יותר ממני".

לסיכום אמרה לנו רעות: "יש לי חלום שתהיה לי קליניקה שבה אוכל לתת לנשים מענה מקיף ושלם לכל עולם הביוטי, אבל גם לנפש".

כתובת: רמב"ם 17, חולון

050-474-4302

mailto:reutzoarez@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully