וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

VIVI'S - עיצוב שמרגיש אתכם

בשיתוף VIVI’S

19.11.2020 / 14:28

ההבנה שעיצוב של בית, משרד וכל חלל אחר מפעיל בנו את כל החושים ולא רק את חוש הראיה , היא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב. מי שתהפוך לכם את תהליך העיצוב לפשוט ונעים יותר היא ויויאן ברמן, הבעלים של חברת VIVI'S

ויויס 2. יח"צ,
חדר ילדים במושב/יח"צ

סביר להניח שיצא לכם לראות בתים מרהיבים ביופיים - בתים כל כך מעוצבים עד שחששתם להיכנס אליהם משום שחשבתם שאולי תזיזו דבר מה בטעות, תלכלכו את הרצפה הבוהקת או פשוט - תפריעו למרחב המושלם להתקיים.
מנגד - ודאי יצא לכם להיכנס לחללים עמוסים בחפצים - כאלו שיוצרים תחושת מחנק, וודאי נכנסתם לחללים רבים שהיו מעוצבים באופן סתמי, פשוט לא היה בהם משהו מיוחד.

ההבנה שעיצוב של בית, משרד וכל חלל אחר מפעיל בנו את כל החושים ולא רק את חוש הראיה (שהוא כמובן המוביל), היא חלק בלתי נפרד מתהליך העיצוב, שבמסגרתו יש לשים דגש על כל החושים ולהבין כיצד העיצוב של החלל משפיע עלינו - איך אנו מרגישים כשאנו נכנסים למקום, יושבים על הספה, איך הילדה שלנו מרגישה כשהיא משחקת בבובות בחדרה, איך האורחים שלנו מרגישים כשהם באים להתארח אצלנו.
מעצבת מובילה אשר מתייחסת לכל הגורמים הללו, מלווה את לקוחותיה לאורך כל תהליך העיצוב ויודעת כיצד לייצר התאמה מדויקת בין הצרכים, האופי והעדפות של כל בני הבית, היא המעצבת ויויאן ברמן.

שילוב בין פסיכולוגיה סביבתית ועיצוב פנים

ויויאן ברמן, הבעלים של חברת VIVI'S, יודעת כיצד לשלב בין עיצוב פנים ובין הידע העכשווי בתחום הפסיכולוגיה הסביבתית. היא מקדישה תשומת לב רבה לצבעים, תחושות וריחות ומבינה שכשאנו נכנסים לחלל אנו רוצים ליהנות מהמראה שלו, אך החוויה שלנו תלויה בכל החושים.
ויויאן היא אומנית יוצרת שכבר בגיל תיכון למדה עיצוב אופנה ומיד לאחר הצבא המשיכה ללימודי תואר ראשון באומנות, שלוש עשרה שנים שהיא מעצבת פנים. לכל אורך חייה היא ציירה, עבדה עם חומרים, אך רק לאחרונה, בעקבות הקורונה היא החליטה ללכת עם החלום שלה ולהפוך למעצבת פנים עצמאית.
לאחר שסיימה ןיויאן את התואר הראשון, היא פנתה לכיוון ניהולי בכיר, כאשר בשש עשרה השנים האחרונות היא עוסקת בניהול משאבי אנוש בחברת הייטק. הקורונה, אשר טילטלה את עולמנו גרמה לה לקבל את ההחלטה האמיצה.

הניסיון רב השנים של ויויאן כמנהלת משאבי אנוש מקנה לה יתרון משמעותי שכן היא מבינה רבות בפסיכולוגיה ויודעת כיצד לאבחן את הצרכים של לקוחותיה - היא מחברת בין האהבה לאנשים, עיצוב ויצירה.

"אני מתמחה בפסיכולוגיה סביבתית והשפעה של צבע על תחושות של אנשים, לא מתייחסים לזה הרבה בארץ, כאן זה חדש.

צבע זה האהבה שלי! לקחתי על עצמי להעמיק בו וללמוד לעומק את השפעתו על נפש האדם. ההתייחסות להשפעה של צבע על החיים שלנו וההבנה שיש קשר בלתי נפרד בין עיצוב ובין כל החושים שלנו כבר הפך להיות חלק מה-D.N.A שלי, אני מפתחת אותו בטרנדים שונים וסגנונות עיצוב וחולקת הכל באהבה עם העוקבים שלי בבלוג אישי בפייסבוק ובאתר שלי", היא מספרת.

ויויס 3. ניב קנטור,
סלון בית דו-משפחתי בשרון/ניב קנטור

עסקים גדלים ועסקים קטנים - שינויים בעקבות הקורונה והתאמה למצב החדש

ויויאן עוסקת במגוון פרויקטים, ביניהם: עיצוב בתים, עיצוב חללי עבודה, סטיילינג והלבשת בתים. בשיא הסגר השני היא סיימה פרויקט של חברת הסטארטאפ - Bio Beat . החברה, אשר עוסקת בטכנולוגיות רפואיות, התפתחה וגדלה מאוד בעקבות הקורונה ולכן עלה הצורך במעבר למשרדים גדולים יותר. "החברה פנתה אליי כדי שאעצב להם את המשרדים החדשים. הבקשה הייתה לעצב משרדים צבעוניים במראה צעיר, מודרני וחם. זה היה מאוד מאתגר לסיים את הפרויקט בשיאו של הסגר השני, אבל סיימנו בזמן". בפרויקט הזה ניהלה ויויאן את העבודה בשטח, לרבות הספקים, לוח הזמנים והתקציב. הניסיון שלה בניהול משאבי אנוש ניכר היטב בפרויקט הן בהיבט התפקודי והיום יומי מצד העובד והן במיתוג מצד המעסיק. ביום הכניסה כל עובד קיבל מתנה אישית שהונחה על שולחנו עם שמו -"Happy new office" נכתב להם.

לצד חברות שגדלות בעקבות הקורונה, ישנן כמובן חברות רבות שנאלצות להקטין את החללים בעקבות הנגיף. "הרבה חברות עושות DOWNGRADE לחלל כדי להתאים אותו לתקופת הקורונה. הרבה דיברו על העסקת עובדים מהבית כבר לפני פרוץ המגיפה, אך הקורונה ממש כפתה עליהם לבצע שינוי במהירות, שכן זה לא הגיוני שחברות שוכרות חללים ענקיים והעובדים נמצאים בבית. זו החוזקה של ויויאן - לבוא לעזרת המנכ"ל ולהסביר לו איך לשדרג את היכולות של העובד, לשפר את התחושה ולחסוך כסף באמצעות עיצוב מתאים. המיתוג של המעסיק מאוד חשוב, היום ברור שלמראה ולתפקוד נכון בחלל יש השפעה מכרעת על תחושות העובד ואפילו על התפוקה שלו. זה לא חייב לעלות מיליונים, אבל אלו הם הדברים הקטנים שעושים את ההבדל.

מעצבת אחת שמנהלת את כל התהליך

כאשר מבינים אילו שירותים ויויאן מציעה ללקוחותיה, אפשר להעריך עוד יותר את עבודתה ואת הצלחתה לעמוד בזמנים. ויויאן מלווה את הלקוחות שלה לאורך כל התהליך, לדבריה: "אני אחראית על כל ניהול הפרויקט, אני יודעת איך לעשות זאת בזכות רקע ניהולי עתיר שנים, אני מנהלת את הספקים בשטח דואגת ללוחות הזמנים ולתקציב של לקוחותי, מסייעת בכל הבחירות - מבחירת הצבעים, התאורה, המרקמים, הריהוט, המטבח, האמבטיות - כל הפרטים עד למסירה".

לצד עיצוב משרדים, עיצוב חדרי שינה, עיצוב בתים חדשים, עיצוב חללים שעוברים שיפוץ, שיפוץ בתים ישנים ועיצוב חללים אחרים - כדוגמת פינות עבודה, שהפכו להיות הכרחיות בימינו, מספרת המעצבת שהיא מאוד אוהבת לשדרג דירות ישנות, כך שהן יעוצבו בהתאם למאה ה-21. פינה חמה נוספת בליבה היא - עיצוב חדרי ילדים, ילדים ונוער הם קהל יעד חשוב עבורה. המעצבת פיתחה במיוחד שאלון התאמת סגנון עיצובי עבור בני נוער החל מגיל 10, בזכות השאלון המגניב היא מתחברת לעולמם של בני העשרה ונותנת להורים פתרונות עיצוביים מותאמים אישית, הן עיצובית והן תקציבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ויויס 1. יח"צ,
ויויאן ברמן/יח"צ

הריח נכנס לחלל

כפי שצוין - ויויאן מתמקדת בתפיסה עיצובית כוללת המתייחסת לכל החושים, בהקשר לכך היא מספרת על אחד החיבורים המיוחדים שהיא עשתה: "יצרתי קשר עם בחורה מהממת שמייצרת תמציות ריח ויחד ייצרנו תמצית ריח שהוא חלק מהמיתוג שלי. הריח מלווה את המותג ועם סיום כל פרויקט הלקוחות שלי מקבלים גם ריחן בניחוח שמתאים לבית".

"אז איך אתה רוצה להרגיש בחלל?"

ויויאן מעלה נושא מאוד מעניין - "מתי בפעם האחרונה שאלו אותך: 'איך אתה רוצה להרגיש בחלל שלך?', חשוב להבין שעיצוב הוא לא רק טרנדים. האינסטגרם, פייסבוק ופינטרסט מוצפים במידע ובהשראה, אבל השאלה היא: איך מתאימים את זה לאדם? רובנו לא גרים בתוך ז'ורנל, הבית צריך להתאים לאישיות של האדם, וזה החוזק שלי - אני לומדת את האדם ואני גם פרקטית - גם יודעת איך להוציא את החלומות לפועל."

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף VIVI’S
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully