וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה בתל אביב: ארוחה מאפס למאה במרקטו

בשיתוף מרקטו

19.11.2020 / 14:35

רשת המעדניות התל אביבית שכבר הגיעה להוד השרון והפכה לחלק בלתי נפרד מסצנת הפודיז מציעה את כל מה שצריך בבית במקום אחד ועם חווית קנייה שתזרוק אתכם לארץ המגף. נכנסים ורצים למטבח

מרקטו. יח"צ,
מרקטו/יח"צ

איטליה היא גן עדן לחובבי קולינריה. פודיז אמיתיים יכולים למצוא את עצמם מבלים שעות וימים בקפיצות מהשוק למעדניה. ריחות של גבינות משובחות, צבעים סקסיים של בשר טרי ומסביב הרים של פסטות, נקניקים תלויים מהתקרה, נהרות של שמנים, יערות של כמהין וכל מה שרק תחלמו כדי להכין את הארוחה הכי טובה שאתם יכולים לדמיין. איטליה היא מקור השראה קולינרי, ובדיוק מתוך הפנטזיה הזאת נולדה לפני 13 שנה רשת המעדניות מרקטו. גן עדן לפודיז מקומיים. איטליה בתל אביב (ועכשיו גם בהוד השרון).

מרקטו, שוק באיטלקית, היא מחלוצת טרנד המעדניות שכבר מזמן כבש את תל אביב. היא נולדה מביקור באיטליה ומנסה להביא את החוויה והתשוקה לאוכל. הקונספט ברור. מקום בו תמצאו כל מה שאתם צריכים להכין ארוחה מאפס למאה. שילוב בין מוצרים בסיסיים שאפשר למצוא בכל סופרמרקט כמו חלב, קוטג' או שניצלים טריים לגבינות מיוחדות ופילה בקר. מבחר עצום של יינות, נקניקים, שמנים, רטבים וכל מה שאתם צריכים במטבח וזה ממש לא משנה אם אתם בשלנים מנוסים, סתם בא לכם לפנק את החברים, אוכלים לבד לפני המשמרת או שאתם רוצים להרים ארוחת ערב זריזה לילדים.

מרקטו. יח"צ,
מרקטו/יח"צ

הפופולריות של מרקטו קשורה באופן ישיר בהתפתחות הקולינרית של הלקוח הישראלי. אוכל תופס מקום מרכזי בחיינו, זה ברור. אבל הרבה יותר חשוב לנו מה אנחנו אוכלים, לבדוק את איכות חומרי הגלם, לשמור על תזונה מאוזנת ולמצוא פתרונות ותחליפים למרכיבים כאלה ואחרים. במילים אחרות, כמו שאתם לא אוכלים בכל מסעדה, לא נכנסים באופן רנדומלי (כשאפשר כמובן) לכל מספרה או מכון יופי, כך אתם בוחרים גם את מצרכי המזון שלכם.

הסניף הראשון של מרקטו נפתח ברחוב בזל בתל אביב ומאז הצטרפו אליו עוד שלושה סניפים ברחוב קינג' ג'ורג', במיקדו סנטר וכן בהוד השרון. בתל אביב, מרקטו הפכה לחלק בלתי נפרד מהסצנה הקולינרית של העיר. זו רשת שהיא מעבר למעדניה השכונתית שלכם. יש בה משהו אחר. וייבים של איטליה ליד הבית באווירה צעירה ומשפחתית ועם דגש על חווית קנייה. למרקטו הולכים בשביל להריח, לטעום, לפנטז ולהתייעץ. לקבל חוויה של שוק. ואז לרוץ הביתה לבשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מרקטו. יח"צ,
מרקטו/יח"צ

במרקטו שמים דגש מיוחד על איכות חומרי הגלם ויש גם ליין מוצרים ממותג שמבטיח לכם את הטופ המקומי. בשר ישראלי טרי, גבינות ממשקים איכותיים, פסטות יבשות וטריות, מוצרי בוטיק, ירקות ופירות ומגוון יינות מכל רחבי העולם. המטרה היא שכל אחד יוכל למצוא את עצמו. תחנה אחת לכל מה שאתם צריכים בשביל הארוחה, בלי צורך לתזז בין הקצב לירקן, לסופר וחזרה להשלמות.

באתר של מרקטו תוכלו למצוא פירוט על המוצרים והמבצעים, ליצור קשר ולבצע הזמנה אונליין או להזין הזמנה באתר ולבקש איסוף עצמי. מעבר לזה, כל הסניפים פתוחים גם בתקופה הזאת תחת הנחיות משרד הבריאות. אזהרה: בשום פנים ואופן אל תיכנסו לאתר כשאתם רעבים ממש.

מרקטו. יח"צ,
מרקטו/יח"צ
בשיתוף מרקטו
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully