וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה המהפכנית לעיצוב השיער מבית מאור מויאל

בשיתוף מאור מויאל

19.11.2020 / 14:03

שגרת הטיפוח והלוק המוקפד בעידן המודרני הביא לכך שהמספרות הפכו כבר ממזמן לבית השני של נשות ישראל. מי שנחשב לכח עולה בתחום הוא מעצב השיער, מאור מויאל, שיסביר על השיטה המהפכנית שלו

מאור מויאל 2. יח"צ,
מאור מויאל, מעצב שיער/יח"צ

שגרת הטיפוח והלוק המוקפד בעידן המודרני הביא לכך שהמספרות הפכו כבר ממזמן לבית השני של נשות ישראל, שפוקדות אותן באופן קבוע על מנת ליהנות ממראה מושלם. עם זאת, החיפוש אחר מעצב שיער בעל ניסיון ועם ''ידי זהב'', איננו דבר פשוט. עורכות מדור מצאו עבורכן את מעצב השיער שיעניק לכן מראה מושלם ויחס אישי במיוחד - מאור מויאל.

על אף שהתחיל לעסוק בתחום מאוחר יחסית, בגיל 21, מאור הספיק ללמוד מהטובים ביותר בענף. בשיחה שערכנו איתו, שמענו ממנו על הרקע שהוביל אותו לעסוק בתחום "מיד כשהחלטתי שאני רוצה להיות מעצב שיער הבנתי שאני צריך להתחיל מלמטה וללמוד את התחום היטב. עבדתי במספרת בוטיק בבת ים, שם למדתי את כל לימודי הבסיס. לאחר שהתפתחתי עבדתי במשך מספר שנים אצל מיטב מעצבי השיער בתחום, אלירן הרוש, אור אוחנה והאחים סונגו אצלם למדתי את תחום השיער ברמה הגבוהה ביותר, ובעיקר כיצד להתאים לכל לקוחה את המראה המושלם."

מאור מויאל 3. יח"צ,
מאור מויאל, מעצב שיער/יח"צ

לפני כחצי שנה, מאור הרגיש שזהו בדיוק הזמן לעשות צעד קדימה ולפרוש כנפיים, ופתח את המספרה הביתית שלו בראשון לציון, בה הוא מעניק לכל לקוחותיו תספורות מודרניות, תסרוקות ערב, החלקות וכמובן גוונים וצבע לשיער.

הייחודיות של מאור כמעצב שיער טמונה בשיטה ייחודית שפיתח, במהלכה הוא מעניק ללקוחותיו את המראה המושלם עבורן בהתאמה אישית, מתוך קולקציית סגנונות שפיתח. "אני חושב שמעצב שיער, בדיוק כמו אמן, צריך תמיד לאתגר את עצמו ולחשוב מחוץ לקופסה עבור לקוחותיו" הוא מספר "לכן פיתחתי שיטה שלי לעיצוב השיער, באמצעות יצירת קולקציית תספורות וצבעים, מתוכן כל לקוחה בוחרת את המראה המושלם עבורה."

קולקציית התסרוקות של מאור כוללת שלושה סגנונות:

מראה לא מתאמץ "EFFORTLESS" - מראה על טהרת הטבעיות, בגווני שמש מיוחדים.

הכתר המושלם "FLAWLESS" - מראה קלאסי של נשים שרוצות להרגיש מושלמות. מתאפיין בצבעי בלונד מעודן בניחוח אירופאי.

המראה הנועז "RICH N BOLD" - מראה קיצי בצבעים עשירים וטקסטורה נועזת לנשים שרוצות להרגיש זוהרות ודומיננטיות בכל מקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאור מויאל 4. יח"צ,
מאור מויאל, מעצב שיער/יח"צ

המשותף לשלושת הסגנונות שפיתח מאוד הוא עמידות התוצאות לאורך זמן. "אחת המטרות החשובות שעמדו לנגד עיני כאשר יצרתי את הקולקציה היא להעניק ללקוחותיי מראה מושלם שישאר לאורך זמן" הוא מבהיר לנו "אני חושב שאישה לא צריכה להגיע למספרה בכל שבוע לתחזוק השיער, לאחר טיפול שלי היא יכולה להיות שקטה שהשיער יראה מושלם גם לאחר מספר חודשים."

בנוסף להתמחותו בכימיה ובתספורות מיוחדות, מאור מבצע החלקות שיקומיות לשיער מבית "דה קראון" שנחשבת לשם דבר בעולם ההחלקות. מדובר טיפול שיקומי במקביל להחלקת השיער ובעל תוצאות מדהימות. ההחלקה מאושרת על ידי משרד הבריאות ובסיומה ניתן להיכנס לים או לבריכה ללא כל חשש.

אין ספק כי מעבר לאיכות העבודות, היחס והשירות האישי שמאור מעניק לכל לקוחה הוא מיוחד במינו. מתוך חרדת הקודש לעבודתו, והתשוקה הרבה שממנה הוא יוצר, מאור מעניק ללקוחותיו יחס אישי ומשקיע רבות בייעוץ בטרם הטיפול, על כך הוא מספר "חשוב לי להדגיש שאני לא פס יצור, אצלי כל לקוחה יוצאת שונה לחלוטין אחת מהשנייה, משום שאני מסתכל על כל אחת כעולם ומלואו ויוצא מהקופסה יחד איתה בכל טיפול מחדש. כל טיפול מתחיל בייעוץ, שלעיתים לוקח גם זמן רב, במהלכו אני לומד את הלקוחה ואת העדפותיה ומתאים לה את המראה המושלם עבורה שיעניק לה ייחודיות בהתאמה אל האופי שלה ומה שהיא רוצה לשדר."

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. מהשיחה שערכנו עם מאור, עולה כי מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה שפועל מתוך תשוקה אמיתית, וכי עיצוב השיער ללקוחותיו זורם בדמו.

מאור מויאל MR Popularhair

0546282649

אינסטגרם

בשיתוף מאור מויאל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully