וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השם הבא בעולם הנדל"ן: רפאל דודיאן

בשיתוף רפאל דודיאן

19.11.2020 / 13:48

רפאל דודיאן, סוכן נדל"ן מטעם רי/מקס לא נרתע מהקושי שהביא משבר הקורונה על שוק הנדל"ן וגם בימים אלו של "ישיבה על הגדר" הוא סוגר עסקאות במיליונים רבים

רפאל דודיאן. יח"צ,
רפאל דודיאן/יח"צ

שוק הנדל"ן כמרקחה. משבר הקורונה, שלא פסח גם עליו, טומן בחובו הזדמנויות חדשות אך גם ירידה משמעותית במספר העסקאות המדווחות לרשות המסים. המשקיעים והקונים למגורים "יושבים על הגדר" ומחכים שמא אולי תהיה ירידת מחירים משמעותית, והמוכרים מנגד נקלעים לסיטואציה של לחץ במכירת הנכס שלהם. לבסוף, רוב המוכרים פונים למתווך שימכור את דירתם במחיר שהם רוצים לאחר שלא הצליחו.

אזור השפלה, ובעיקר זה הכולל את ראשון לציון, הפך בשנים האחרונות למוקד משיכה עבור משקיעי נדל"ן רבים ומשפחות שרוצות תמיד להיות קרובות להכל אך גם למצוא את המקום השקט שלהן. אפשר למצוא בעיר לא מעט דירות למכירה, חלקן במסגרת פרויקטים בבנייה, התחדשות עירונית ועד דירות יד שנייה.

המחירים האטרקטיביים, הפיתוח שלא מפסיק והמוני הסטודנטים הנוהרים אל העיר בזכות המכללה המובילה שבה, הופכים את ראשון לציון ליעד נחשק, המתחרה ביעדים אחרים בארץ, הנחשבים למובילים לא פחות. צוות הנבחרים שלנו בחן את שוק הנדל''ן באזור ראשון לציון ולאחר שסקר מגוון רחב של סוכני נדל''ן, חברות, יזמים וקבוצות רכישה, הגיע למסקנה כי מי שמכיר הכי טוב את האזור הוא רפאל דודיאן, סוכן נדל"ן מטעם רי/מקס.

אין ספק כי מכירת או קניית נכס היא תהליך אמוציונאלי מאוד שכרוך במאמץ רב, זמן, ידע והכישורים לנהל משא ומתן טוב. רוב האנשים מגיעים אליו בלי לדעת מהם הדגשים הנכונים ומה יכול לייצר עבורם כמה שיותר קונים רלוונטים, שבסופו של דבר, אחד מהם ירכוש את הנכס. הדרך למכירה תהיה נוחה ויעילה בעזרת סוכן נדל''ן מקצועי וכאן רפאל דודיאן נכנס לתמונה.

הסוכן מראשון לציון מתמחה במיוחד בעיר היין, בשיחות עם קולגות שלו שמענו משפטים כמו: "הבחור מבריק", "הוא יודע להקשיב", "חשובה לו קודם כל טובת הלקוח", "יושרה זה מה שהוא רואה לנגד עניו" ועוד משפטים רבים שמדברים בשבחו של רפאל. אז החלטנו להיפגש עמו.

בפגישה כבר שמנו לב שיש פה משהו אחר משאר הסוכנים, ראינו אדם רהוט, בעל ידע רב, בעל יכולת תקשורת שסוחפת אחריו את כל מי שסביבו ושרואה את הדברים אחרת. התרשמנו גם מהיכולת שלו לזהות את הצורך של הלקוח, אשר על פיו הוא פועל בהליך המכירה או הקניה. במהלך השיחה שאלנו את רפאל מספר שאלות.

רפאל דודיאן. יח"צ,
רפאל דודיאן/יח"צ

איך הגעת לעסוק בתיווך נדל"ן?

"אני שמח לעסוק בתיווך נדל"ן ואני שמח לעזור לאנשים להגשים את החלום שלהם ולעזור להם להגיע לתוצאה שאליה הם מכוונים בדבר היקר להם - בנכס שלהם. תמיד אהבתי לעשות דברים גדולים, כבר בצבא התחלתי להתעניין בעולם הנדל''ן וללמוד אותו לעומק. את עולם התיווך, ההשקעות, והיזמות. היה ברור לי שאני רוצה לעסוק בתיווך ועם השחרור התחלתי לעבוד במכירות כדי לפתח את מיומנויות המכירה שלי, דבר שעזר לי המון, גם היום, כאשר אני עוסק בתיווך''.

למה בעלי נכסים בוחרים למכור את הבית דרכך?

"קודם כל הקשר ההדוק שלי עם הלקוחות, בסוף העסקה אנחנו הופכים ממש לחברים והלקוחות ממליצים עליי למכרים שלהם שנמצאים בתחילת התהליך. אך בעיקר הייחודיות שלי באה לידי ביטוי בכך שאני לא רק מפרסם את הנכס, אני מוכר אותו. בניגוד לאדם פרטי שמפרסם מודעה דרך יד 2 או פייסבוק, אני מוכר את הנכס בלמעלה מ-18 צורות שונות. השיווק שלי הוא הכי אגרסיבי שיכול להיות, כולל שיווק אונליין דרך האינטרנט בכל האתרים המובילים כולל קמפיינים ממומנים וגם שיווק אופליין בעיתונות, במודעות, פלאיירים, גזירונים ועוד דרכים רבות".

"יחד עם זאת, הבשורה והערך המוסף שאני נותן ללקוחות שלי גדולים הרבה יותר. כשאני מביא קונה פוטנציאלי לראות את הנכס אני לא מראה את הנכס, אני מוכר את התועלות שלו, זה עולם אחר לגמרי. אני יודע שהנכס מתאים לקונה לאחר בירור צרכים מעמיק ומה שנשאר זה להתחבר לנכס, ואם עולה התנגדות לגביי המחיר או הצעה שהיא נמוכה מידיי אני יודע בדיוק איך להעלות את ההצעה ולהדגיש לקונה למה כדאי לו לשפר את ההצעה ואיך הדירה תואמת את הצרכים שלו. חשוב לי להדגיש שאני לא אביא קונה לדירה אם היא לא עונה במדויק על הצרכים שלו מ-א ועד-ת ואני לא אביא קונה לדירה אם היא לא בתקציב שלו."

רפאל דודיאן. יח"צ,
ראשון לציון/יח"צ

מי הם קהל הלקוחות שלך?

"הלקוחות שלי הם כל מי שרוצה למכור או לקנות נכס בלי לעשות טעויות בדרך. דוגמה הכי פשוטה של טעות זה תמחור לא נכון של הנכס, לרוב במחיר גבוהה מידי. במצב כזה אתה עלול לאבד את הקונים הפוטנציאלים לנכס רק בגלל שהשארת טווח גדול מידיי למשא ומתן".

כרגע בגלל הקורונה קשה יותר לבצע עסקה?

"ברור. הקורונה השאירה לאנשים פחות כסף בכיס. עם זאת נסגרות עסקאות ב-2 מיליון וב-200 מיליון, הכל עניין של כדאיות, אם כדאי לך אתה תסגור. וכמו שאמרתי הערך הגדול ביותר שאני מביא ללקוחות שלי, זה שאני יודע איך לדחוף את העסקה קדימה ולהדגיש לקונה למה כדאי לו לקנות. בעת הצורך אני גם מייעץ ללקוח להשביח את הנכס ובכך להרוויח הרבה יותר כסף בעסקה. סיבה נוספת שכדאי לעבוד איתי שהיא שאני עובד עם כל אנשי המקצוע: עו"ד, יועצי משכנתאות, שמאים, סוכנים נוספים בשת"פ וקבלני שיפוצים ודרכי הלקוחות מקבלים מחירים זולים יותר. עם הניסיון והזמן למדתי לזהות איזה לקוח רציני ויש לו יכולת לרכוש נכס ומצד שני, אני מזהה איזה לקוח אינו בר יכולת לעשות זאת. אני מסתכל על העבודה שלי כשליחות - אני מלווה אנשים להגשים את החלום שלהם ועוזר להם בדרך באופן מקצועי, אכפתי, לצד ידע ואמינות''.

לסיום, רפאל דודיאן עובד בשיתוף פעולה עם כל המתווכים בגוש דן ומוסיף לכל עסקה מקצועיות, זריזות, יושרה, שקיפות ומענה להתייעצות. מהשיחה עמו הבנו שהוא שם דגש דווקא בפן המכירתי. בשיחות שערכנו עם כמה לקוחות, הם סיפרו כי הם היו בטוחים לעשות את העסקה עמו. אז אם אתם עדין מתלבטים, אנו יכולים לסכם את פני הדברים בכך שכדאי לעבוד עם מתווך ולתת לו בלעדיות, מאחר ועימה הוא יכול לעשות הרבה יותר עבור הנכס שלכם מאשר אתם. או במילים אחרות: להשיג את המחיר הטוב ביותר במינימום זמן ומקסימום איכות.

טלפון: 054-9809751

פייסבוק

מייל: refael00412@gmail.com

בשיתוף רפאל דודיאן
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully