וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרכוש מכונית בסטנדרט גבוה אצל סאליקאר ג'אפאקום

בשיתוף סאליקאר

19.11.2020 / 13:41

חברת יבוא כלי הרכב "סאליקאר" מציעה חוויית רכישה אחרת. אולם תצוגה בסטנדרט אירופאי, לצד ליווי מקצועי ואמין בכל שלבי ההתאמה והרכישה. היצרנים: מרצדס, ב.מ.וו, לנדרובר, יונדאי, פולסוואגן וטויוטה. האספקה: תוך שעות מרגע הרכישה. המחירים: המשתלמים בארץ

סאלי קאר. יח"צ,
סאליקאר/יח"צ

"סאליקאר" שבכפר יפיע, נוסדה לפני כ-25 שנה מתוך השקפת עולם הגורסת שאפשר למצוא רכב חדש בסטנדרט גבוה בדומה לחו"ל. סאליקאר חרטה על דגלה אמינות, יושרה ומקצוענות, ומתחייבת לחוויה שונה בתהליך מכירת רכב.

הלקוחות שמיגיעים לסאליקאר ג'אפאקום, נהנים מאולם תצוגה בסטנדרט אירופאי וחויית רכישה מיוחדת בחלל מקורה, ממוזג ונעים. זאת לצד הליווי המקצועי והאמין בכל שלבי רכישת הרכב, התאמתו לציפיות הלקוח, לתקציבו וטעמו.

סאלי קאר. יח"צ,
סאליקאר/יח"צ

אילו מכוניות אתם מוכרים?

סאלי: "מכוניות יוקרה ומכוניות עממיות. כולם כלי רכב חדשים. מרצדס, ב.מ.וו, לנדרובר, יונדאי, פולסוואגן וטויוטה".

סאליקאר הינו יבואן מקביל, על כל יתרונותיו כמו מחיר משתלם במיוחד ואספקה מהירה של המכונית (תוך כמה שעות בלבד ממועד הרכישה). לגבי המחירים מצהיר סאלי: "המחיר שלנו הוא המשתלם ביותר בארץ, בכל השוואה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סאלי קאר 2. יח"צ,
סאליקאר/יח"צ

סאליקאר מציעה גם מגוון מסלולים להלוואות לרכישת רכב, בשיתוף פעולה עם בנקים וחברות מימון, למחזיקי רשיון בר תוקף.

מהי תפיסת עולמך לגבי יבוא ומכירת כלי רכב?

"המוטו שלנו הוא שאנחנו לא רוצים למכור לך ויהי מה. רוצים שתחווה קניה מסוג אחר ובתנאים משתלמים במיוחד. אם זה חויית הביקור עצמו, רמת התצוגה, הייעוץ המקצועי, בדיקת ההתאמה בין המוצר ללקוח ועוד. הלקוחות שלנו הם אנשים שחוזרים גם לרכב הבא. מי שמגיע לכאן כבר לא יחליף אותנו, מכל הסיבות הנכונות: יעילות, אמינות ועסקה משתלמת. במשך שנות פעילותנו הרבות צברנו הרבה ניסיון, יכולת והבנה מעמיקה בתחום. האורח מוזמן לשפוט בעצמו. אני בטוח שהוא יחווה משהו אחר, טוב יותר ממה שהוא נתקל בו עד היום".

8017*

כרטיס דיגיטלי

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

סאלי קאר 3. יח"צ,
סאליקאר/יח"צ
בשיתוף סאליקאר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully