וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי אירובי: הסטודיו להרזיה וחיטוב הגוף בשיטת ה-TAC הייחודית שכבשה את נשות ישראל

בשיתוף טלי אירובי

19.11.2020 / 13:38

השיטה הייחודית של טלי אירובי, אלופת הארץ בהתעמלות קרקע ומכשירים, מביאה לירידה משמעותית באחוזי השומן בגוף, חיטוב וצמצום היקפים מדהים

מזה מספר חודשים שמגיעות אל שולחן המערכת המלצות רבות מקוראי המדור אודות ''טלי אירובי'', סטודיו להרזיה וחיטוב בחולון בניהולה של אלופת הארץ בהתעמלות קרקע ומכשירים, מאמנת הכושר והמנטורית טלי אירובי. הדיווחים מתארים שיטת אימונים ייחודית שנקראת TAC, המובילה לירידה משמעותית באחוזי השומן בגוף, חיטוב וצמצום היקפים מדהים, שעוזר לשמירה על התוצאות לאורך זמן ועל אימונים באווירה מחשמלת שגורמים לכל אלפי המתאמנות להתמכר לסטודיו.

על מנת לבדוק את טיב הדיווחים ולגלות את סוד ההצלחה, שוחחנו עם טלי אירובי בשיחה מרתקת ומעוררת השראה אודות המוניטין הגבוה של הסטודיו המעניק שירות למעל 2,000 מתאמנות ומוביל אותן לשינוי מהפכני.

טלי אירובי 1. יח"צ,
טלי אירובי/יח"צ

כיצד הגעת לתחום הכושר והאימונים?

"כבר מגיל מאוד קטן עסקתי בספורט. הייתי אלופת הארץ בהתעמלות קרקע ומכשירים במשך שש שנים רצופות, השתתפי בתחרויות רבות נוספות ואף הייתי מיועדת להתחרות באולימפיאדה. בגיל 12 נפצעתי פציעה קשה מאוד בגב, שכללה פריצות דיסק של חוליות מותניות L4 L5 עד S1, בעקבותיה הרופאים אסרו עלי להמשיך בספורט תחרותי. חשוב לציין שזה קרה לפני כמעט 30 שנה והמודעות לשיקום פציעה חמורה כזו לא הייתה בתודעה.

התחלתי בתהליך השיקום, במהלכו נשלחתי לפיזיותרפיה, שחייה ופילאטיס על מנת לנסות ולשקם את גבי, אך לצערי לא הייתה בכך כל תועלת. הכאבים רק הלכו והחמירו ואף היו ימים שלא יכולתי לקום מהמיטה בשל כאבי התופת שפקדו אותי.

בנוסף לכאב הפיזי חוויתי כאב נפשי לא פחות חמור, הדיכאון והתסכול שחשתי בעקבות המעבר החד מילדה פעילה ספורטאית תחרותית לילדה כאובה ומוגבלת, אפילו בהליכה פשוטה ברחוב.

לאחר חודשים של ניסיונות לשקם את הפציעה הבשורה המרה מכל הגיעה - הרופאים בישרו להוריי שיתכן ובעקבות הפציעה לא אוכל להחזיק היריון. לעולם לא אשכח את פניהם של הוריי באותו היום. בכל זאת זוהי בשורה קשה מנשוא. אומנם את הבשורה לא שמעתי, אך לפי המבט של הוריי הבנתי שהמצב חמור. בדיוק באותו יום הגעתי להחלטה ששינתה את חיי והפכה לנקודת המפנה - הבטחתי לעצמי שאני אנצח את הפציעה ואני אוכיח לכולם שאבריא.

לאט לאט, עם המון כאב התחלתי להתאמן, בדקתי על עצמי איזה טכניקה מטיבה איתי, מה מחזק אותי, מה עוזר ומשפר את יכולת התנועה שלי. למעשה ניסיתי הכול מהכול. היום יכולה לומר בגאווה ענקית שאין לי בכלל כאבי גב. הכי משמח הוא שיש לי כיום, ברוך השם, שלושה ילדים בריאים. לדעתי הסיפור שלי מחדד כי שספורט נכון, בעל טכניקה מדויקת, נכונה ומותאמת, הוא בראש ובראשונה משקם בריאותית".

מהי הסיבה שהובילה אותך לפתוח את הסטודיו?

"בראש ובראשונה בעקבות הפציעה וכל מה שעברתי במהלך השיקום. תמיד אני אומרת שהשיטה שלי, TAC, מעבר לתוצאות המדהימות החיצוניות, משקמת בריאותית את גוף האישה במגוון תחומים שונים - כאבי גב תחתון הכוללים פריצות דיסק, בלטי דיסק, כאבי ברכיים, קרקעית אגן חלשה, חיזוק רחב הבטני -חגורת הבטן גב, בריחות שתן וכל מה שנחלש עם השנים עם הלידות וכו'.

המתאמנות שלי אמנם באות בשביל 'הנראות', אך הן נשארות בשביל הבריאות. אגב, לא רק בריאות הגוף אלא גם הנפש - בואו נודה באמת, מעטות ומעטים האנשים שאוהבים להתאמן. לכן חלק מבניית השיטה שלי הייתה מושתתת לא רק על מקצועיות האימון, אלא על האווירה והתמיכה של הסטודיו בכלל. הן אומנם מתמכרות בקלות, אך ההתמכרות שלהן היא ההתמכרות 'הכי בריאה שיש'.

נשים מלאות, שנלחמות כל חייהן במשקל גופן ללא הצלחה, חוות תסכול שמביא עמו חוסר אמונה בעצמן, בעיות רגשיות ובעיות של ביטחון עצמי. לכן מעטפת הסטודיו נותן להן עזרה אמתית וכנה, כתף תומכת, ליווי מקצועי אישי מהמאמנות שלי ומיועצת התזונה, שהיא מטפלת רגשית בהפרעות אכילה ואכילה רגשית ועד הפקידות במשרד. טלי אירובי זוהי משפחה אחת גדולה וכמובן משפחה רק של נשים, רק אישה יכולה להבין אישה ואת מה שעובר עליה ומאידך מה שירומם אותה".

שמענו המון ממתאמנות אודות שיטת האימונים הייחודית שפיתחת. במה מדובר?

"שיטת ה-TAC שפיתחתי מיושמת בכל האימונים בסטודיו. כמובן יש המון גיוון באימונים המתבטא באביזרי האימון ובמערכים שונים, אך הכול במסגרת השיטה על מנת שהמתאמנות יגיעו לתוצאות בריאותיות ופיזיות בפרק זמן קצר ויצליחו לשמור על כך לאורך זמן. חשוב לי לציין שהשיטה מתאימה לכולן. גם מי שלא התאמנה לפני וגם מי שכן. יש לי בסטודיו ילדות בגיל 10 עד נשים בגילאי 65 ,יש נשים מלאות, רזות, יש המון עם בעיות בריאות שמגיעות לשקם את גופן, בקיצור יש הכול מהכול.

השיטה מותאמת לכל אחת ואחת, כלומר לצורך הדוגמא מי שסובלת מכאבי ברכיים מקבלת תרגילים חלופיים, מי שסובלת מעודף משקל גם אוטומטית תקבל מדיפיקציות, תרגילים חלופיים. כל אחת עובדת בגבול היכולת שלה, בקצב שלה תוך הקפדה של המאמנת המוסמכת באימון.

במסגרת השיטה, אני מאוד מקפידה על טכניקה נכונה ויש שיגידו לפעמים יותר מדי. המתאמנות צוחקות ואומרות שהמאמנות 'קרציות' ואני עונה להן שזה אך ורק בשבילן. כלומר, כפי שהסברתי, זה נועד על מנת לשקם בריאותית ולגרום להן להגיע לתוצאות אמתיות ולא לפציעות גוף. בגלל מה שעברתי על בשרי, אני פרפקציוניסטית בכל הקשור לטכניקה, שיקום וחיזוק הגוף. אי אפשר להיות יפה מבחוץ אם אינך בריאה מבפנים".

מהי הייחודיות של הסטודיו שמביאה לכך שאלפי מתאמנות פוקדות אותו באופן קבוע? מה סוד הקסם שלך?

"קודם כל תודה. אני מוכרחה לציין שעל אף כמות ההודעות והפרגון האינסופי שאני מקבלת על בסיס יומי, זה תמיד מרגש וממלא אותי מחדש ואני חושבת שבגלל שזה לא מובן מאליו בשבילי ובשל העובדה אני לא רואה את 'טלי אירובי' רק כעסק, זה מרגיש לי שזה הייעוד שלי בחיים. הסיוע שאני מעניקה לנשים והמהפך שלהן גורם לי לדמעות של אושר, זה פשוטו כמשמעו משנה להן את החיים!

המתאמנות שלי יודעות שלמרות שמדובר באלפי מתאמנות אני זוכרת כל אחת ואחת מהן. לא בשמות שלהן, כיוון שאני גרועה בזכירת שמות, אך את כל הבעיות הבריאותיות, האישיות, הסיפורים שהן משתפות אותי ומתייעצות איתי אני זוכרת היטב. יש לי מתאמנות שהולכות איתי חמש שש ושבע שנים, ואני והמאמנות שלי רואות אותן לפעמים מספר פעמים בשבוע אז מיותר לציין שזה כמו משפחה.

כמו כן, המאמנות שלי הוכשרו לשיטה שלי על ידי, הכשרה של כל מאמנת יכולה לקחת כמה חודשים על מנת שהכול יהיה תואם ומותאם לשיטה מה תרגילים עד למלל המקצועי שמועבר במהלך האימון.

כמו המתאמנות, גם ארבע המאמנות שלי הן משפחה אחת גדולה עבורי. בכל יום בסטודיו, בשני האולמות, יש קרוב ל-20 שעות אימון הפרוסות לאורך כל שעות היום. לאורך כל שעות הפעילות היחס האישי, האנרגיות המטורפות, האווירה, המקצועיות והתמיכה של המאמנות מורגשות היטב בקרב המתאמנות בכל אחד מהאימונים".

שמענו עדויות מבנות שמספרת בהתרגשות על כך שהסטודיו מהווה עבורן מפלט של ממש

"בדיוק כך! לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר. איך אני אומרת 'זר לא יבין זאת'.

לא משנה עד כמה אתאר את הקסם של המקום, עד שלא מגיעים ו'טועמים' את האווירה המיוחדת והאנרגיה המטורפת שקיימת בסטודיו לא ניתן להסביר זאת במילים.

אני כל כך גאה בזה, אוהבת את האווירה המשפחתית הזו שאנו מייצרות בסטודיו עבור המתאמנות. האווירה כמו המקצועיות הן חלק מהשיטה ומהדבר הזה שנקרא 'טלי אירובי' שמוביל אלפי נשים להצלחה.
אנחנו מרעיפות עליהן אהבה ותמיכה אך מאידך גם דורשות ולא מוותרות וקשוחות גם שצריך. שלא תטעה, האימונים מאתגרים מאוד, בלשון המעטה, אך בשביל תוצאות צריך לעבוד, וקשה! אין קיצורי דרך! יש עבודה קשה שבסופו של דבר משתלמת.

מעבר לאימונים הסטודיו מהווה עבור המתאמנות מפלט לפורקן רגשי. הרי ידוע מבחינה רפואית שהספורט עוזר לדיכאונות חרדות והפגת לחצים, תוסיף לכך אימונים שמביאים לתוצאות מדהימות פלוס אווירה של אנרגיות מטורפות, משפחה, חברות וקיבלת את הבילוי המושלם".

מה זו סדנת *VIP* המדוברת שלך? במה היא שונה משאר סדנאות הרזייה למיניהן?

"אתחיל ואומר שב'טלי אירובי' ובסדנאות VIP בפרט המשקל לא משנה, אלא הרכב הגוף. אצלנו לא סופרים קלוריות! אנחנו שמים דגש על הערכים של המזון אשר אנו מכניסות לגופינו ועל איכות האוכל, ולא על תפריט עם ספירת קלוריות.

בסדנה הבנות יורדות באחוזי השומן בגוף, תוך שמירה על מסת השריר וככה הן מגיעות לירידה איכותית במשקל, ירידה שלא גורמת לגוף להיראות מדלדל וכמובן בזכות כל זה הירידה במשקל ובעיקר באחוזי שומן נשמרת לא רק לחודשיים אלא לכל החיים.

כמו כן ישנן התאמות בתפריטים בהתאם לצורך, מי ששוקלת 70 קילוגרם תקבל תפריט וכמויות אחרות מאחרת ששוקלת מעל מאה קילוגרם. כך למשל צמחוניות, טבעוניות, סוכרתיות, יקבלו תפריט המותאם לסדר יומן ולצרכים שלהן.

בסדנה לומדים למשל שמעדן 0% יכול להכיל ארבע כפיות סוכר והערכים שלו יהיו פחות טובים ממעדן 11/2 אחוז!

בסדנה יש ליווי בוואצאפ כל היום ובנוסף מפגש שבועי ובו שקילה ושיעור המלמד בראש ובראשונה מהי הקיבה שלנו, איך היא עובדת, מי הם אבות המזון, שומנים, פחמימות, חלבון, סוכרים, בקיצור אחת ולתמיד לומדים מהו אוכל, מהם ערכים תזונתיים וכל הדברים החשובים באמת על מנת להבין על איכות התזונה שאנו אוכלים".

טלי אירובי 2. יח"צ,
תדהר היא דוגמה לאישה שכבר כמעט ואיבדה אמון בדיאטות לאחר שניסתה כמעט כל דיאטה אפשרית ללא הצלחה. כאשר היא הגיעה לסטודיו ''טלי אירובי'' היא שקלה 113 קילוגרם. לאחר חצי שנה של אימונים בשילוב סדנת *VIP* היא הצליחה להשיל ממשקלה עשרות קילוגרמים כאשר כעת היא שוקלת 65 קילוגרם בלבד./יח"צ
טלי אירובי 3. יח"צ,
אורלי סבלה תקופה ארוכה מאוד מכאבים עזים בגב בשל 4 פריצות דיסק בגב התחתון. לאחר אימונים אינטנסיביים שהתמקדו בהורדת אחוז שומן תת בטני ודגש חזק על אימונים המחזקים את כל חגורת הבטן גב, קרקעית האגן, רחב בטני ושרירי הליבה אורלי השילה ממשקלה 11 ק''ג וכתוצאה מכך פסקו לחלוטין הכאבים/יח"צ
טלי אירובי 4. יח"צ,
נשים צעירות שסובלות מעודף משקל חוות פגיעה קשה בביטחון העצמי וסובלות מדימוי גוף נמוך. באמצעות אימונים מותאמים ומתן כלים לשמירה על אורח חיים בריא, המתאמנות הצעירות ב''טלי אירובי'' מצליחות להשיל ממשקלן עשרות קילוגרמים ולחיות אורח חיים בריא יותר./יח"צ

אחד השיקולים המרכזיים בבחירת שירות של מומחה, הוא זהות האדם והמקצועיות שעומדת מאחוריו. המקצוענות אותה היא מקדשת, השיטה המהפכנית שפיתחה והתוצאות המדהימות אליהן היא מובילה לא מותירים מקום של ספק - טלי אירובי רכשה לעצמה מקום של כבוד בקרב המאמנות לאורח חיים בריא בישראל. מילה של מומחים.

לרישום לסדנת ה-VIP

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף טלי אירובי
  • עוד באותו נושא:
  • אירובי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully