וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ס. פורטה יזמות: בריכה ביתית היא כבר לא חלום

בשיתוף ס.פורטה יזמות שיפוצים

19.11.2020 / 13:22

שיפוץ בית הוא לא דבר של מה בכך. על אחת כמה וכמה שיפוץ בית עם בריכה. מי שינסו להפוך את התהליך לקל יותר הם ס.פורטה יזמות ושיפוצים, בהנהלת עלאא ונור שחאדה

השמש זורחת, הבוקר עלה ואתם חפצים בטבילה נעימה במימי הבריכה. זה כבר לא חלום. יותר ויותר אנשים מבינים כי בריכה בחצר משפרת את איכות החיים ומעלה את ערך הנכס. מדובר בהשקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך והיא מתאימה לבני זוג צעירים, משפחות עם ילדים וגם מבוגרים. הבריכה מבטיחה שעות ארוכות של הנאה ואף נותנת מענה על צרכים בריאותיים, כאשר בימים אלו ניתן להתאים בריכות לכל סוגי החצרות וכך ליהנות מתמורה מלאה למחיר. אז אם אתם מחפשים להתקין בריכה בחצר הבית שלכם? המידע הבא בדיוק עבורכם.

ס. פורטה יזמות תבנה עבורכם את בריכת החלומות שלכם בחצר ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים ללא תחרות. ס. פורטה יזמות מעניקה שירות התקנת בריכות לחצר מכל הסוגים: בריכות PVC, בריכות בטון, בריכות עם חיפוי קרמיקה, בריכות קטנות ובריכות גלישה, החל משלב חפירת הבור, הצנרת, ועד ליטוש הבריכה בכל בית שרוצה להפוך את המבצר שלו ליוקרתי.

ספורטה 4. יח"צ,
ס. פורטה יזמות/יח"צ

עם ס. פורטה יזמות בבעלותם של עלאא ונור שחאדה תזכו לקבל ליווי של אנשי מקצוע החל משלב התכנון ועד לשלבי הסיום, אספקת כלים טכנולוגיים חדשניים לתחזוק הבריכה, שירותי אחזקת בריכות מדי עונה ועיצוב ייחודי המתאים לסטייל שלכם. אחרי שתתקינו בריכה בחצר לא יהיה לכם יותר צורך לשלם על מנוי בפארק המים או בבריכה העירונית, מאחר והבריכה שלכם תהיה מותאמת בדיוק למה שאתם צריכים ובהתאם לעיצוב עליו חלמתם.

עבודות שיפוצים

שיפוץ דירה או מבנה זה עסק לא פשוט עבור כל אחד שעומד להיכנס אליו. הסיבות לביצוע שיפוץ הן מגוונות: יש מי שמשפץ כדי להעלות את ערך הנכס, מי שמשפץ בגלל התרחבות של המשפחה, שיפוצים לפני כניסה לבית חדש, שיפוץ עבור שיקום תשתיות של דירה ישנה שסובלת מבלאי וכל שיפוץ, באופן טבעי, לא זהה לאחר, מאחר וכל אחד מסוגי השיפוצים מכתיב אסטרטגיה קצת שונה - אבל תמיד, תכנון מוקדם של עבודת שיפוצים, פשוטה או מורכבת, חלקית או כללית, הוא מרכיב חיוני בהצלחת הפרויקט.

ספורטה 3. יח"צ,
ס. פורטה יזמות/יח"צ

הדרך המוכרת ביותר לבחירה של שיפוצניק היא דרך חברים או משפחה, שעבדו ישירות עם אותו בן אדם ועכשיו יכולים לומר לכם אם שווה להעסיק אותו או לא. לא קשה להבין למה הדרך הזו היא הנפוצה ביותר אבל לנו, בצוות הנבחרים, יש את הכלים הטובים ביותר לדעת מי קבלן שיפוצים אמין, ישר ומקצועי, מאחר וערכנו בדיקות מקיפות בנושא בתקופה האחרונה.

בנוסף לבריכות, ס. פורטה יזמות מעניקה מענה לכל עבודת שיפוצים ואינסטלציה הדרושה עבורכם. בעלי החברה הם עם ניסיון רב בעבודות שיפוצים ואינסטלציה מזה שנים רבות, עם ידע נרחב ויכולת לבצע כל עבודת שיפוצים על הצד הטוב ביותר.

חלק מהשירותים להם תזכו כוללים טייח פנים וחוץ לבתים פרטיים וחידוש בניינים, שיפוצים כללים, חדרי אמבטיה ושירותים, שיפוץ וחידוש בניינים, שיפוץ וילות ודירות, שלד גמר, התקנת כל הכלים הסניטרים. יש לציין כמובן כי כל העבודות מבוצעות באחריות מלאה, לצד מקצועיות ואמינות מובטחת.

העובדה כי עלאא שחאדה הוא אדריכל ומעצב פנים, בהחלט תרמה להצלחה שלו בתחום השיפוצים.
אז אם אתם נמצאים לפני שיפוץ משמעותי בדירה, בבניין, בבית פרטי או בבית עסק ואתם מחפשים אחר עבודות שיפוצים, אין כל ספק כי לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, בעלויות הוגנות ותוך כדי מתן שירות איכותי ותוצאה סופית לשביעות רצונכם - ''ס. פורטה יזמות'' היא הפיתרון שלכם.


050-2224370

ספורטה 2. יח"צ,
ס. פורטה יזמות/יח"צ

בשיתוף ס.פורטה יזמות שיפוצים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully