וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רום קאר: לקנות רכב מבית טוב, באחריות

בשיתוף רום קאר

19.11.2020 / 13:25

כל לקוח שרוכש רכב מסוכנות רום קאר מצטרף למשפחה ומקבל התחייבות למכונית בטיחותית וללא תקלות. לא פלא שהלקוחות חוזרים ומביאים עוד ועוד אנשים

אחת הרכישות הגדולות ביותר בחייו של אדם היא רכישת רכב ובין אם אתם מאלו שמחליפים רכב מדי שנה, או אלו שממשיכים עשור שלם עם רכב אחד, רגע הקנייה הוא משמעותי, כזה שצריך להתכונן אליו ולהבטיח כי אתם קונים את הרכב הנכון ביותר, בתקציב שלכם. אם אתם מחפשים רכבי יד שנייה איכותיים, שיגיעו אליכם במצב הטוב ביותר, כדאי שתכירו את רום קאר, סוכנות הרכב המשפחתית שתדאג לכל צורכיכם.

רום קאר 1. יח"צ,
רום קאר/יח"צ

בטיחות מעל לכל

בעוד שכאשר אנו קונים חפצים ביומיום, אנו דואגים בעיקר לתווית המחיר או למראה החיצוני של הפריט, בעת רכישת רכב ישנם שלל פרמטרים אחרים להם עלינו צריכים לדאוג ובראשם: הבטיחות. תקינות כל מערכות הרכב והידיעה שאנו נוסעים ברכב בטיחותי נמצאת בחשיבות עליונה עבורנו, עבור בני המשפחה שלנו ועבור כל מי שעולה איתנו לנסיעה. לכן, כאשר אנו מגיעים לרכוש רכב חדש, חשוב שנביט גם על היצרן, שנת הייצור וכמובן, המחיר אך בעיקר על מצב הרכב ותקינותו. נתי אמויאל, שעובד בסוכנות רום קאר, שותף לדעה זו. "אנחנו מתחייבים לבדיקה מלאה על כל המכוניות שאצלנו במגרש. אם יש ריג'קטים, אנחנו מתחייבים לתקן ובסופו של דבר הלקוח מקבל רכב שהוא 100 אחוז".

רום קאר 2. נתי אמויאל,
סהר אמויאל והלקוח יוסי יונה/נתי אמויאל

לקנות ממשפחה למשפחה

רום קאר היא סוכנות משפחתית עם ניסיון של 15 שנה בתחום הרכב. כזו שגורמת גם ללקוח להרגיש כמו בן משפחה. סהר אמויאל הוא הבעלים של הסוכנות, לצד נתי, אחיו דולב ואחותו ליאם. לכל אחד יש את התפקיד שלו בעסק וביחד, כאשר מגיעים לסוכנות, מרגישים את האווירה החמה והאכפתית. "כשאדם קונה רכב מסוכנות גדולה", אומר נתי, "כולם תמיד נחמדים, ועושים קפה ומציעים הצעות. אבל במרבית המקרים, כאשר אותו אדם יוצא מהסוכנות, אם קרתה תקלה חלילה, אין לו עם מי לדבר. הוא מתקשר למוקד שירות ומי יודע מתי יחזרו אליו? אצלנו השירות הוא אישי, גם אחרי הרכישה. אם קנית מאיתנו, הפכת לחלק מהמשפחה".

רום קאר 3. נתי אמויאל,
רום קאר 3/נתי אמויאל

שירות ללא תחרות

בסוכנות רום קאר מחזיקים רכבים איכותיים בלבד של כל מותגי הרכב, והמחיר יכול לנוע בין 20 אלף ל-300 אלף שקלים, בהתאם ליצרן ולשנה. הסוכנות מציעה מגוון מסלולי מימון, החל מגיל 21, ומאפשרת מימון של עד 100 אחוז ועד 100 תשלומים ברכישה. כמו כן, רום קאר עובדים באופן צמוד עם שלושה סוכני ביטוח, אשר יכולים לספק ללקוחותיהם ביטוח רכב עם הנחות משמעותיות ובמחירים תחרותיים במיוחד, ולכן אין זה פלא שמרבית מלקוחותיהם הם לקוחות חוזרים. "יש לי לקוח", מספר נתי, "שלאחר שקנה לעצמו רכב והתרשם מהאיכות ומהשירות, חזר ורכש ארבעה רכבים נוספים לאשתו ולילדיו. לפני שלושה חודשים מכרתי רכב לאדם, שהביא בחודשיים שאחר כך את כל שלושת האחים שלו לסוכנות וכל אחד מהם קנה רכב בתקציב של 100 אלף ש"ח". קל להבין מסיפורים אלו כי במקרה של רום קאר, איכות הרכבים לצד איכות השירות האישי והחם הן שהופכות כל לקוח ללקוח מרוצה.

רום קאר 4. יח"צ,
רום קאר 4/יח"צ

רום קאר

כתובת: יהודה הנחתום 4, באר שבע

טלפון: 050-3877999

אתר: https://romcars.co.il/

פייסבוק

דברו איתנו בוואטסאפ

איך להגיע אלינו? נסיעה עם Waze אל רום קאר, יהודה הנחתום 4, באר שבע

בשיתוף רום קאר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully