וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהקידמה והטכנולוגיה המעודכנת ביותר פוגשת את עולם המטבחים

בשיתוף מטבחי זיו

19.11.2020 / 12:40

כל משפחה יודעת היום שהמטבח צריך לקבל תשומת לב עיצובית מיוחדת - חיפשנו את חברת המטבחים שלקחה את הנושא הזה צעד אחד קדימה עם טכנולוגיה מפתיעה, ומצאנו כי לא תוכלו להישאר אדישים לפיתוחים החדשים בתחום

מטבחי זיו. סוזי לוינסון, עיצוב- לילי שליו,
מטבחי זיו/סוזי לוינסון, עיצוב- לילי שליו

בבתים רבים ברחבי הארץ המטבח הוא האזור המרכזי. מדובר בחלל בו בני המשפחה מתקבצים בסוף היום ולעיתים גם במהלך היום, בשביל ליהנות מזמן איכות ביחד. למטבח מגיעים לעיתים גם שכנים או בני משפחה שקפצו לבקר, כך שכדאי לתת לנקודה הזאת בבית את היחס הראוי לה. אנשים מבינים בשנים האחרונות שהמטבח הוא מרכז הבית, הכל מתנהל שם, זה לא רק מקום שמבשלים בו, אלא הכל קורה בו: השיחות, החוויות, הדיונים המשפחתיים, הישיבה עם הילד בביצוע שיעורי הבית, שיחות בזום ועוד - הוא יכול להיות משטח עבודה לכל דבר.

לאור העובדה כי המטבח צריך לקבל תשומת לב עיצובית מיוחדת, לצד מחשבה עמוקה והשקעה, צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את התחום והבין כי המגוון רחב במיוחד, מאחר ועולם המטבחים עבר בשנים האחרונות שינוי קיצוני: ממקום פונקציונאלי לחלל עיצובי עם אמירה אישית המייצגת תפיסת חיים. התפיסה הזאת משלבת את עולמות הצבע, החומר והאופנה לעולם עיצובי אחד, המשתלב בהרמוניה עם המרחב הפנימי של הבית ומטבחי זיו היא אחת מחברות המטבחים הוותיקות והמובילות בארץ בתחום הייצור, השיווק והשירות, אשר תעניק לכם את מגוון הפתרונות הרצויים.

אחד הנושאים שמאד מייחד את מטבחי זיו הוא טכנולוגיית המדפים הנשלפים, זאת לצד אלמנטים חדשניים, אשר מאפשרים לכל בני הבית לשבת יחד. מדובר במנגנון חזק ומאסיבי שיכול להחזיק משקל כבד ולנוע בחופשיות מצד לצד: קדימה, אחורה, ימינה ושמאלה עם סגירה שקטה וחלקה.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי אופציות לנשלפים, הן משהו שהרבה מאד אנשים מחפשים אבל לא תמיד מוצאים. אין ספק כי מדובר בפתרון פנטסטי אשר נותן מענה לחללים עם גודל מוגבל, מאפשר קרבה מקסימלית למטבח ולמתרחש בו (לדוגמה: אבא חותך סלט על השיש והילדים אוכלים על האי הנשלף), מאפשר פונקציונליות: מטבח קטן הופך למטבח גדול, נותן פתרון לבעיית הצפיפות והמקום בחלל, חוסך את הצורך בפינת אוכל ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מטבחי זיו. ישראל כהן,
מטבחי זיו/ישראל כהן

הטכנולוגיה הזאת באה לידי ביטוי בדרך כלל באיים של מטבח, הדבר מאפשר להרחיב את אזור הישיבה, אזור העבודה ולא תופס מקום בחלל. הרי תמיד יש מגבלת מקום ללקוחות מאחר ורוב המטבחים לא כל כך גדולים וכאן מדובר בפיתרון אשר חוסך במקום וגם מגדיל בעצם את משטח העבודה. לדוגמה, ישנם איים שמהם אפשר לשלוף שקעים של חשמל אשר יכולים להתאים למחשבים ולהוות שימוש לצורך עבודה.

אז אם אתם בונים, משפצים, או רק רוצים להתחדש, מטבחי זיו מביאים את הקידמה והטכנולוגיה המעודכנת ביותר. הם ממקדים את תשומת הלב גם בפרטים הקטנים שיסייעו לכם להרגיש שגם בבית הכל מתוקתק. זו הסיבה בגינה יותר אנשים בוחרים להתקדם למטבח המאפשר להם לשמור על קצב החיים המהיר גם בבית ולארח בסטייל.

מטבחי זיו. סוזי לוינסון עיצוב- נטלי קרנט,
מטבחי זיו/סוזי לוינסון עיצוב- נטלי קרנט

לחברת המבטחים ישנם חמישה סניפים ברחבי הארץ, כאשר שני סניפים חדשים עתידים להיפתח השנה בהרצליה ובמישור אדומים.

טל' לתיאום פגישה - 072-3700878

אתר

פייסבוק

בשיתוף מטבחי זיו
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully