וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפסיקים לפחד מהמשכנתא עם הליווי של AB Mortgages

בשיתוף AB Mortgages

18.11.2020 / 16:08

האחים גיל בנעים ועידו אסרף ידעו מילדות שייעודם זה להילחם עבור אחרים ולעזור להם. הכירו את יועצי המשכנתאות שלא ישאירו אתכם לבד אפילו רגע אחד ולא יגבו מכם תשלום עד שתחתמו ותצאו מרוצים

AB Mortgages. יח"צ,
גיל בנעים ועידו אסרף. AB Mortgages/יח"צ

לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי בחיים של כולנו. צעד גדול, מרגש, אבל גם מפחיד. אתם עוברים לבית שלכם, אבל גם מבצעים עסקה שתלווה אתכם שנים ארוכות ותשפיע על כל צעד בחיים שלכם. אתם צריכים להיות בטוחים. אתם צריכים להיות רגועים. אתם צריכים שחקן משמעותי בצד שלכם שילווה וידאג לאינטרס שלכם. כמו עורך דין טוב, כמו סוכן ביטוח ממולח, אתם צריכים יועץ משכנתאות שידאג לכם לעסקה הכי טובה והכי מתאימה לכם. חסכנו לכם את החיפוש. הכירו את גיל בנעים ועידו אסרף מ-AB Mortgage החברה למשכנתאות.

הם שני אחים שלא גדלו עם כפית של זהב בפה, אבל למדו להסתכל על חצי הכוס המלאה, האמינו, שאפו ונלחמו לעתיד טוב יותר. "תמיד ידענו שיום אחד נהיה מי שאנחנו רוצים להיות ולא מי שהחיים הכתיבו לנו", הם מתגאים. מבחינתם, לדאוג לזולת לקבל את הדבר הכי בסיסי - מקום מגורים למשפחה - זה הרבה מעבר לעסקה כלכלית. זו שליחות.

AB Mortgages. יח"צ,
גיל בנעים/יח"צ

הם עסקו בנדל"ן ובייעוץ פיננסי, עבדו בשוק ההון והכירו את התחום של ייעוץ המשכנתאות מעבודות קטנות שביצעו למשפחה ולחברים. כאן התגבשה אצל השניים ההחלטה להגשים את הייעוד ולחבר את הידע המשותף שצברו. הם פתחו חברה שמטרתה לעזור לאנשים שלא מבינים ולא מסוגלים להגיע לחיסכון משמעותי במשכנתא בין אם מדובר במשכנתא חדשה או במחזור משכנתא קיימת. "ההבדל בין יועץ משכנתא פרטי לבין יועץ משכנתא בנקאי הוא שאחד דואג לאינטרס של הלקוח והשני לאינטרס של הבנק", הם מסבירים.

משכנתא, ממשיכים האחים, מתחילה בהבנת הצרכים המשתנים של הלקוח. הם מתחילים בבניית פרופיל פיננסי ללקוח. "נכנסים לקרביים שלו, בוחנים את כל ההיבטים הכלכליים של הכנסות והוצאות ובונים מקבץ מסלולים ליצירת המשכנתא הרצויה. תמהיל מדויק ומתאים ללקוח". בהמשך, הם ינהלו עבורכם את המו"מ מול הבנק עד שיגיעו לתוצאה הרצויה. "הלקוח לא מרגיש לשנייה לבד. הוא יודע שיש לו גב של מקצוענים כולל בשלב החתימה. אנחנו מגיעים איתו לראות שהכל נחתם כפי שסוכם".

האחים מאמינים בתוצאות ומבטיחים: "אנחנו גובים תשלום על השירות רק כשהלקוח קיבל מה שהוא רוצה - כלומר אחרי שביצענו את העסקה והוא חתם בבנק. בתקופת הקורונה עזרנו ללקוחות לקבל דחייה ולפרוס תשלומים. אנחנו מאמינים שבמצבים כאלה צריך להתחשב. כשלקוח בא אלינו, הוא חלק מהמשפחה. הוא אוטומטית מקבל שני אחים חדשים". זו מילת המפתח מבחינתם. ללכת מעל ומעבר כדי לחסוך כסף עבור הלקוח. "המחיר שאנחנו גובים זול מאוד ביחס למתחרים. אנחנו מאמינים ביחס אישי וחם. עובדים בשקיפות מלאה. לרגע בן אדם לא ירגיש שנעשה משהו בחוסר ידיעתו".

השירותים שמעניקה החברה כוללים גם בדיקת כדאיות למחזור משכנתא קיימת, כלומר אפשרות לשיפור התנאים מבחינת ריביות, זמן ותשלום חודשי, וכן איחוד הלוואות לעסקים או אנשים פרטיים. השירות שאנחנו מציעים רחב יותר מעבר למשכנתא -לקחת או לא לקחת. אנחנו עוזרים ללקוח לייצר התנהלות פיננסית תקינה, לחסוך בירוקרטיה וכאבי ראש. מנהלים במקומו מו"מ ומביאים התנהלות וידע מקצועי במקומות שלא כל אחד מתמצא בהם. רק על סמך בניית תמהיל נכון וכמובן באמצעות מו"מ עם בנקים וגופי מימון אפשר לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים". המטרה לקראת העתיד היא להרחיב את הפעילות לייעוץ מלא בכל הקשור בכלכלת המשפחה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
AB Mortgages. יח"צ,
עידו אסרף/יח"צ

עד אז, יש להם מיזם חדש, שאולי יכול לעזור למי שמחפש בימים לא פשוטים אלה השלמת הכנסה. כל אחד יכול להמליץ לחבר או בן משפחה להגיע לפגישה לגבי משכנתא חדשה או מחזור משכנתא ולקבל 10 אחוז מערך העסקה לכשתיסגר. "כל מי שרוצה עוד הכנסה, מוזמן לפנת אלינו. כל אדם שיפנה אלינו תיק, יקבל תגמול והכל תלוי בכמה תיקים ייסגרו. מי שיפנה אלינו שישה תיקים יכול גם להגיע לשווי של 25 אחוז מהתיק ולהגיע לסכומים של משכורת עיקרית".

והנה קצת עצות בחינם לפני שמסיימים. מפחדים ממשכנתא חדשה בתקופת הקורונה? אל. "הריביות בשפל חסר תקדים ולכן זה גם הזמן לשיפור תנאי משכנתא. לאנשים שמתקשים בשל חוסר הוודאות הכלכלי, אנחנו ממליצים בעיקר לאחד את ההלוואות ולא להקפיא את תשלומי המשכנתא".

שדרות הפלי"ם 2, חיפה

טלפון במשרד: 073-2205210, 073-2205209

אפשר גם בוואטסאפ: 0503039413

או במייל: ab.mortgage.mail@gmail.com

בקרו באתר של AB MORTGAGE

חפשו את AB MORTAGAE בפייסבוק

לעמוד האינסטגרם של החברה

בשיתוף AB Mortgages
  • עוד באותו נושא:
  • משכנתאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully