וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרמיקה דונה: מחירים מפתיעים ויחס אישי

בשיתוף קרמיקה דונה:

18.11.2020 / 15:19

קרמיקה דונה הם ספקי הקרמיקה וציוד השיפוצים מהגדולים באזור הצפון. האיכות היא הכי גבוהה שאפשר - והמחירים שם שווים לכל כיסב

קרמיקה דונה. יח"צ,
קרמיקה דונה/יח"צ

בכל פרויקט של שיפוץ או בנית בית חדש אנחנו פועלים במסגרת תקציב כספי מוגבל וידוע מראש. אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בעיצוב הבית הוא הרצפה וכאשר מדובר בריצוף קרמיקה, החופש לעיצוב הוא גדול מאד, אודות למגוון הגדלים הצבעים והסגנונות הקיימים. אריחי קרמיקה מגיעים במגוון של צבעים, מרקמים וגדלים ומגיעים אף בעיצוב דמוי פרקט עץ. לעיצוב האריחים יש גם השפעה על המחיר הכולל של הריצוף, גם במחיר האריח וגם בעבודה.

עם זאת קיימים פערי מחיר לאותם סוגי קרמיקה בין מקומות שונים. בבדיקת מרכזי קרמיקה שעשינו לאחרונה, בין עשרות חנויות מצאנו כי ב''קרמיקה דונה'' תמצאו את מה שחיפשתם במחיר שווה לכל כיס, כשגם השירות אדיב וסבלני במיוחד. אולם התצוגה המופלא של קרמיקה דונה נמצא בכפר מג'אר והוא יאפשר לכם לקבל ישירות עד הבית את הקרמיקה בכל הכמות הרצויה עבורכם, דבר אשר יאפשר לכם להגיע לבחירת סוג הקרמיקה, מתוך מבחר דוגמאות שתתאים לתקציב.

קרמיקה דונה. יח"צ,
קרמיקה דונה/יח"צ

קרמיקה דונה, אשר פתחה את שעריה בשנת 2016, מובילה את עולם עיצוב הבית באיזור הצפון, ולא רק. זה בא לידי ביטוי באדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים אשר נהנים ממבחר עצום של מוצרים הנדרשים לשיפוץ הבית או המשרד. מדגמים ייחודיים שלא תמצאו במקום אחר ועד אספקה מהירה והבטחה להחזר עבור עודפים שנרכשו מעבר לצורך שלכם. כמו כן, קרמיקה דונה מייבאת לעיתים תכופות קולקציות חדשות של מיטב היצרנים בעולם. אותן קולקציות מבטיחות מענה לסגנונות השונים בעיצוב הפנים אותם מבקשים הלקוחות להשיג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרמיקה דונה. יח"צ,
קרמיקה דונה/יח"צ

באולם התצוגה החדש והמודרני תמצאו קרמיקה בכל הגדלים, מהחברות הכי מובילות בעולם, חיפויי קרמיקה וגרניט פורצלן, פרקט, מקלחונים, ברזים, כלים סניטריים וארונות אמבטיה במחירים זולים מאד. בנוסף, תוכלו להתרשם ממבחר גדול של סגנונות וגימורים לכל חלק בבית: לסלון, למטבח, לחדר האמבט, לחדר השינה, לחדרי הילדים, לגינה או לחצר. במטרה לספק לכם את המענה האיכותי והעשיר ביותר, קרמיקה דונה ריכזה עבורכם את הכל במקום אחד, כאשר צוות ותיק ובעל ניסיון יעמוד לרשותכם וישמח במידת הצורך גם לסייע לכם בהגדרת הכמויות הנדרשות ובהתאמת הגימורים בין חלקי הבית.

קרמיקה דונה. יח"צ,
קרמיקה דונה/יח"צ

המרכז הלוגיסטי של קרמיקה דונה דואג לתיאום מול הקבלן המבצע, הן לזמן האספקה והן לאופן הנכון ביותר עבור תהליך הבניה. המלאי כולל מוצרים במגוון עיצובים ודגמים, אותם ניתן להזמין במידות סטנדרטיות (באספקה מידית) או לחלופין בהתאמה אישית ולפי מידה. עם זאת, מציעה קרמיקה דונה את מוצריה במחירים אטרקטיביים במיוחד ומאפשרת לכם לחדש את הבית מבלי לחרוג מגובה התקציב.

קרמיקה דונה. יח"צ,
קרמיקה דונה/יח"צ

בשיחה שערכנו עם אחד הלקוחות הוא אמר: ''בקרמיקה דונה יש מגוון מוצרים אשר עונה על קשת של צרכים, זאת לצד סבלנות ואדיבות. כאחד שלא מתפשר על איכות היה חשוב לי לבחור במקום הכי טוב באזור הצפון. קרמיקה דונה עלו על כל הציפיות. המחירים הוגנים והחוויה הייתה טובה ומשפחתית. הבעלים של החנות היה עשר. אני מודה לו על השירות המקצועי והעזרה בבחירות עד הפרטים הקטנים. אחרי מספר עסקאות מולם אין ספק שגם בעתיד זו תהיה הכתובת שלי בעת הצורך. לאנשים שמתכננים שדרוג בבית מומלץ מאוד להיכנס לחנות ולהתרשם מהמבחר הענק של מה שיש שם."

טלפון: 04-849-2211

כתובת: כפר מג'אר

מייל: ceramicadona@gmail.com

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קרמיקה דונה:
  • עוד באותו נושא:
  • קרמיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully