וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן העדן לחובבי החיות: חוות החיות ודגי הנוי באור יהודה

בשיתוף חוות החיות ודגי הנוי

18.11.2020 / 14:37

מעטים העסקים בישראל שמצליחים לשמר את אותו הקונספט במשך עשרות שנים. "חוות החיות ודגי הנוי" באור יהודה שומרת על מוניטין גבוה מעל לחמישה עשורים בזכות מבחר ענק של מוצרים לחיות ודגי נוי מרהיבים במיוחד. יצאנו לבדוק

חוות החיות ודגי הנוי. יח"צ,
חוות החיות ודגי הנוי/יח"צ

היתרונות הטמונים בגידול וטיפול בבעלי חיים רבים ומגוונים. מחקרים מראים שאנשים שחיים בסביבת בעלי חיים הם אנשים שמחים יותר ובעלי כישורים חברתיים מצוינים. בעלי החיים שמתגוררים אתנו מרעיפים עלינו אהבה אין סופית וללא תנאים, וכל שנותר לנו הוא להחזיר להם בחזרה אהבה.

צוות עורכי המדור, הידועים בתור חובבי בעלי חיים, יצאו לבדוק עבורכם את חנויות החיות המובילות בישראל. החנות שמהווה את חוד החנית בתחום, ומי שנחשבת לפורצת הדרך בענף בזכות מוניטין של עשרות שנים, היא ''חוות החיות ודגי הנוי'' שנמצאת באזור התעשייה של אור יהודה.

בחנות תוכלו ליהנות ממגוון עצום של בעלי חיים וציוד נלווה במחלקות שונות. מדובר בגן עדן אמתי עבור חובבי החיות, עד שלפעמים נדמה שניתן ''ללכת לאיבוד'' בין 120 מ''ר המקיפים את החנות. בין שלל המחלקות בחנות ניתן למצוא:

חוות החיות ודגי הנוי. יח"צ,
חוות החיות ודגי הנוי/יח"צ

מחלקת דגים - אין ספק כי מדובר בפנינה האמיתית של החנות. במחלקה תמצאו את המבחר הגדול והמגוון ביותר בבקעת אונו של דגים מכל הסוגים והמינים וכל הציוד הנלווה שנדרש עבורם: מזון, אקווריומים, פילטרים, דקורציה, תרופות ועוד. כמו כן, בחנות מבצעים ביקורי בית הכוללים טיפול, יעוץ, הקמה ותחזוקה שוטפת של האקווריום לשמירה על סביבה נקייה ובטוחה לדגים.

מחלקת כלבים וחתולים - מגוון אדיר של מזונות לכלבים חתולים - החל ממזונות פרימיום ומזון הולסיטי ועד לחטיפים. בנוסף, תוכלו למצוא תכשירים למניעת קרציות ופרעושים, מתקני האכלה, מיטות, צעצועים ורצועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חוות החיות ודגי הנוי. יח"צ,
חוות החיות ודגי הנוי/יח"צ

מחלקת ציפורים - מבחר ציפורים ותוכים (כולל האכלות יד) ואף מזון, כלובים, מתקני האכלה, משחקים ועוד.

מחלקת מכרסמים - במחלקה תוכלו ליהנות מארנבים, שרקנים, אוגרים (סיבירים וסורים) ועכברים.

בהתאם לחנות שמהווה את חוד החנית של הענף, כל המוצרים במקום הינם באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום. בשיחה שערכנו עם רונן, מנהל החנות, הוא שיתף אותנו כי איכות המוצרים היא חלק מהחזון של ''חוות החיות ודגי הנוי". "אנו רואים כערך עליון את הענקת האהבה והטיפול מסור לבעלי החיים, ודוגלים במכירת מוצרים איכותיים בלבד, על מנת לאפשר את הטיפול הטוב ביותר לבעלי החיים."

מעבר לאיכות המוצרים, אין ספק כי הייחודיות של ''חוות החיות ודגי הנוי'' טמונה בתודעת השירות הגבוהה וביחס האישי שעובדי המקום מעניקים ללקוחות. על כך רונן מספר "השירות היא אבן היסוד של החנות עוד מיום הקמתה. אני וצוות העובדים במקום פועלים מתוך מטרה אחת ברורה - אהבה לבעלי החיים, ולכן אנו מספקים ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר."

חוות החיות ודגי הנוי. יח"צ,
חוות החיות ודגי הנוי/יח"צ

איכות המוצרים והשירות המוענק על ידי עובדי המקום אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החנות, שהרעיפו בפנינו שבחים רבים אודות ''חוות החיות ודגי הנוי'' ובמיוחד על צוות העובדים המסור של החנות.

לא יכולנו לסיים מבלי לבקש מרונן טיפ עבור ציבור הקוראים שיש ברשותו בעלי חיים. "הטיפ הטוב ביותר שאני יכול לתת הוא לסמוך על האינטואיציה שלכם. אתם מכירים את בעל החיים שברשותכם בצורה הטובה ביותר, ולכן סמכו על ההיכרות שלכם ופעלו בדיוק כפי שהאינטואיציה מנחה אתכם, זה יצליח."

אין ספק כי המוניטין הגבוה, המגוון העצום של המוצרים בחנות ומעל לכל - צוות העובדים המסור שבמקום הופכים את ''חוות החיות ודגי הנוי'' לגן העדן האמיתי של חובבי החיות בישראל. שווה ביקור.

חוות החיות ודגי הנוי

היצירה 16, אור יהודה

לפרטים נוספים ויצירת קשר: 03-5334410/ 050-540-0917

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף חוות החיות ודגי הנוי
  • עוד באותו נושא:
  • חיות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully