וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Urban Planter : החיבור המושלם בין הבית לטבע

בשיתוף Urban Planter

18.11.2020 / 11:53

שילוב צמחים במרחב הביתי זה דבר חשוב ומבורך. צמח מביא איתו אנרגיה, חמצן ובעיקר ירוק חי ודינמי, שמשלים את מה שחסר בחפצים הדוממים. בימים אלו כבר ברור לכולם כי צמחים שונים הם חלק בלתי נפרד מנוף הבית, ושילובם עם פלנטרים ואביזרים נוספים הופך את המתחם למיוחד

Urban Planter. יח"צ,
Urban Planter/יח"צ

אחרי שצוות הנבחרים שלנו הגיע למסקנה הזאת, הוא התפנה לצאת לשטח ולבחון היכן תוכלו למצוא את הפלנטרים והצמחים הייחודיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר, זאת לצד מספר כלי קיבול לצמחים, על מנת שתוכלו להשיג את כל מה שצריך בשביל להוסיף צבע ואנרגיה לחלל שלכם באופן מידי ובתקציב ראוי.

הכירו את Urban Planter - אורבן פלאנטר בבעלותם של אלעד, גדי ואסף, שהגיעו למסקנה: מעבר לכך שירוק נראה טוב לעין, צמחים חיים בבית עוזרים לטהר את האוויר ומשרים אווירה של רוגע ונעימות שעוזרת לסיים את היום בנחת. השלושה עוסקים באספקת אביזרים וכלים לגידול וטיפוח של צמחים משנת 2015 ולאחרונה הם הקימו עסק אשר מספק מענה לצורך המתחזק של אנשים,
להכניס צמחיה למרחבים הביתיים ולמרחבי העבודה.

Urban Planter. יח"צ,
Urban Planter/יח"צ

בעלי Urban Planter דאגו בשנה האחרונה ליצור עבור הלקוחות את מיטב אביזרי הדקור לצמחים, תוך הקפדה על שימוש בחומרים מתכלים וטבעיים. בשיחה שערכנו עם אחד מהשותפים, אסף, הוא אמר לנו: "אנו מאמינים שבית מרגיש הרבה יותר ביתי עם כמה שיותר צמחים ולכן, אנו שואפים להציע מגוון רחב של קולקציות באספקה מיידית. בעתיד, אנו שואפים ומקדמים אפשרות של רכישת צמחי נוי ותבלין אונליין כדי שנוכל לטפח יחד את החיבור לטבע, בתוך הבית והמשרד''.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
Urban Planter. יח"צ,
Urban Planter/יח"צ

בשלב זה אתם יכולים למצוא מגוון מוצרים בחנות האונליין של Urban Planter. יש שם פשוט כל מה שנחוץ לעיצוב הבית ופיתוח הגינה האורבנית שלכם. החל מעציצים, צמחים, זרעים, דשנים, פלנטרים, מצעי גידול ועד מדריכי גידול שונים. אחד הצמחים שמככב לאחרונה על המדף של Urban Planter הוא ייחורים של פוטוס זהוב - מדובר בצמח הנפוץ ביותר אשר שורד וקל מאד להשריש אותו, הוא מתאים מאד לפלנטרים (הוואזות הדקורטיביות) שהחברה משווקת.

Urban Planter. יח"צ,
Urban Planter/יח"צ

"הקורונה גרמה להרבה אנשים להתחבר לקטע הזה, להרגיש את הצורך הזה", אמר לנו אסף והמשיך: "זה משהו שתפס באופן גורף ולא בהכרח משהו שהוא טרנד, משהו שבא מהמקום הפנימי של האנשים, פתאום יש להם זמן בבית, הם מורידים הילוך ועושים את זה בשביל עצמם. יש הרבה אנשים אשר מתחילים להתעסק בצמחים ואפילו זרעים, הם מגדלים זרעים בבית עם הילדים וחוזרים לשיעורי הטבע שהיו להם לפני שלושים שנה בבית הספר. הבנו שיש הרבה יותר צריכה ורצון של אנשים לתחום הזה, זה היה מוזר ומדהים באותה נשימה''.

בכל הקשור לפן השירותי אמר אסף: "אנחנו משתדלים לתת תשובות מקצועיות לכל לקוח ועושים הכל עבורו מתוך הבנה שהעם הישראלי מעריך שירות טוב. הוא אוהב שיש מישהו שמקשיב לו ושומע אותו - זה מה שהופך אותו למרוצה מהעסקה שהם עשה''.

Urban Planter. יח"צ,
Urban Planter/יח"צ

Urban Planter כוללת שירותי הובלה, של כלל המוצרים באתר, לכל רחבי הארץ. הזמנות ניתן לבצע ישירות דרך האתר, כאשר משלוחים לנקודה קרובה אורכים עד שני ימי עסקים ואילו משלוח מדלת לדלת הוא עד חמישה ימי עסקים. אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הצמחים או הכלים המתאימים ביותר לביתכם, או אפילו כמתנה לאנשים שאתם אוהבים, וההזמנה בדרך אליכם.

טלפון: 033733388

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

מייל:
info@urbanplanter.co.il

בשיתוף Urban Planter
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully