וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק כמה שזה טעים: הקונדיטורית דנה ברששת מעצבת עבורכם חוויות מתוקות

בשיתוף דנהל'ה חוויות מתוקות

18.11.2020 / 11:03

העוגות המעוצבות והקינוחים הצבעוניים של דנה ברששת תפסו לעצמם מקום של כבוד בתצלומים מעוררי תיאבון ברחבי הרשת. עורכי מדור הנבחרים יצאו להכיר את הקונדיטורית העולה ואת העוגות המיוחדות מעשי ידיה, על מנת לגלות את סוד הצלחתה

דנהל'ה חוויות מתוקות. יח"צ,
דנהל'ה חוויות מתוקות/יח"צ

בשנים האחרונות טרנד הכנת עוגות מעוצבות וקינוחים מיוחדים צובר תאוצה בקרב קונדיטורים מתחילים. אחת מהכוכבות העולות בתחום היא דנה ברששת, בעלת מותג הקינוחים "דנהל'ה חוויות מתוקות''. הצילומים המרהיבים של העוגות המעוצבות של דנה, שעולים חדשות לבקרים לרשתות החברתיות, גרמו לרבים מעורכי המערכת לדחף עז למתוק. בשיחה שערכנו איתה, שמענו ממנה על הדרך שהובילה לפתיחת הסטודיו ולהצלחה שהוא נוחל כיום.

הרומן של דנה עם עולם האפייה החל בצפייה בתוכניות של קרין גורן, ממנה למדה את הצעדים הראשונים בתחום. בתחילת דרכה דנה הכינה עוגות מעוצבות ומורכבות עבור סביבתה הקרובה בלבד. לאחר שהתגובות הנהדרות לא איחרו להגיע, היא החלה להתמקצע בתחום ופתחה סטודיו מיוחד בו היא מכינה עוגות מעוצבות ושלל קינוחים לאירועים קטנים וגדולים, הנפרסים על פני שולחן רחב היקף ומלא בכל טוב.

דנהל'ה חוויות מתוקות. יח"צ,
דנהל'ה חוויות מתוקות/יח"צ

כיום, לאחר שנים של פעילות, הסטודיו של דנה "דנהל'ה חוויות מתוקות" מונה מאות לקוחות קבועים המזמינים באופן קבוע ממטעמיה בכל אירוע משמח שבא עליהם לטובה.

הייחודיות של דנה טמונה בכך שהיא מתמחה בהכנת עוגות וקינוחים בהתאמה אישית לפי העדפת הלקוחות. למעשה, לקוחותיה יכולים לתאר בפניה את עוגת החלומות שלהם, החל מעוגה מתוקה ליום ההולדת ועד לעוגה ייחודית לחתונה, ולקבלה בייצור אישי במיוחד עבורם. דנה מספרת כי האפשרות להגשים עבור לקוחותיה את העוגה שחלמו עליה מרגשת אותה במיוחד "החיוך, האושר והמבט המנצנץ בעיניים של הלקוח ברגע שהוא רואה את המוצר שחלם עליו שווים לי הכול ומזכירים לי בכל פעם מחדש שאני עושה את מה שאני אוהבת."

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דנהל'ה חוויות מתוקות. יח"צ,
דנהל'ה חוויות מתוקות/יח"צ

בנוסף, ב''דנהל'ה חוויות מתוקות'' תמצאו קינוחי קונספט בהתאם לחגים והמועדים בלוח השנה העברי. כך למשל בחג שבועות האחרון דנה הכינה קולקציית קינוחים בנוסח החג ובט''ו באב השיקה מארז אהבה מיוחד של קינוחים רומנטיים. בחודשים האחרונים דנה עמלה על קינוחי קונספט המותאמים לחגי תשרי.

בנוסף לעוגות והקינוחים, דנה משתמשת בניסיון שרכשה במסגרת לימודיה האקדמאיים כבוגרת תואר ראשון בחינוך הבלתי פורמלי, ומקיימת סדנאות ייעודיות לימי הולדת לילדים, המהוות פתרון מקורי להפעלתם באמצעות יצירת עוגת זילוף מלאה בממתקים. בעתיד דנה עתידה לקיים סדנאות אפייה לנערים ונערות במצוקה ככלי להעצמה אישית שלהם.

דנהל'ה חוויות מתוקות. יח"צ,
דנהל'ה חוויות מתוקות/יח"צ

יתכן כי אחד המאפיינים שתורמים לכך שהעוגות והקינוחים של דנה נחשבים למוצלחים, הוא הפרפקציוניסטיות המאפיינת אותה. "אני קפדנית בכל דבר שאני עושה, ובמיוחד בכל הקשור לאפייה", היא מספרת. "עד שהמוצר לא יוצא מושלם, הן מבחינת הטעם והן מבחינת המראה, אני לא אהיה מרוצה ואעשה הכל על מנת להוביל לכך."

הטעם הנהדר של העוגות וההקפדה על השירות האישי שדנה מעניקה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות הסטודיו, שמרעיפים שבחים רבים אודות מעשי ידיה, על כך מספרת אפרת, לקוחה קבועה של הסטודיו: "כבר שנתיים ברצף שאני לא מפסיקה להזמין מדנה עוגות לכל אירוע אצלי במשפחה, ובכל פעם אני מופתעת מחדש. דנה יודעת לקלוע ''בול'' לדרישותיי והרבה מעבר למצופה. כל העוגות שלה, ללא יוצאות מן הכלל, מהממות, אסתטיות והכי חשוב טעימות בטירוף. בעבר הייתי מזמינה עוגות יפות, אך אף אחד לא היה אוכל אותן. מהעוגות של דנה התרגלתי שלא נשאר פירור."

דנהל'ה חוויות מתוקות. יח"צ,
דנהל'ה חוויות מתוקות/יח"צ

במבט לעתיד, דנה מספרת כי היא שואפת תמיד ללמוד ולהתפתח בתחום "היעד הוא לפתוח חנות משלי שבה אוכל לפנות לקהל לקוחות רחב יותר. עם זאת, חשוב לי לשמור על האותנטיות ועל הקשר האישי עם הלקוחות ולכן במסגרת החנות אשאף לקיים גם סדנאות אינטימיות שבהן אגרום למשתתפים להתאהב באפייה כמוני, ולהצליח לייצר בה דברים נפלאים."

את העוגות והקינוחים של דנה תוכלו להזמין ביצירת קשר דרך עמוד האינסטגרם או הפייסבוק של "חוויות מתוקות".

לפרטים נוספים והזמנות 0542443441

בשיתוף דנהל'ה חוויות מתוקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully