וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברת עבירה? פנה לעו"ד יוסף חורי שיחלץ אותך מהמצב

בשיתוף עו"ד יוסף חורי

27.10.2020 / 9:15

אדם הנקלע למשפט פלילי נמצא במצב מלחיץ ומפחיד בעיקר אם מדובר באדם מן הישוב אשר לפתע מוצא את עצמו חשוד או נאשם בעבירה. כדי לעשות סדר בדברים, כדאי לכם לצפות בראיון עם יוסף חורי, עורך דין פלילי

יוסף חורי, עו"ד/אולפן הנבחרים

התמודדות נכונה במשפט פלילי היא משהו מביך, מלחיץ ומפחיד עבור כל אחד, בעיקר אם מדובר במישהו נורמטיבי אשר לפתע מוצא את עצמו חשוד או נאשם בעבירה של מעשה פלילי. המילה "פלילי" מתארת עבירה ומדברת בעד עצמה, עוד לפני תיאור המעשה עצמו. משמעות של הרשעה בעבירה פלילית עלולה להביא להרשעה, ובצדה עונש מאסר ולפגיעה בשם הטוב והמוניטין של אותו אדם. לאור זאת, חשוב להבין, כי על ההתמודדות עם חשדות או אישומים בעבירה פלילית, להיות מקצועית ואחראית, בליווי של עו"ד פלילי מומחה.

צוות המומחים שלנו בחן לאחרונה מגוון רחב של עורכי דין העוסקים בתחום הפלילי על כל רבדיו, מתחילת התהליך הפלילי ועד סופו, כולל ניהול ההליך עוד בשלב החקירה, מעצר הימים, מעצר עד תום ההליכים, הוכחות וכיו"ב. הבדיקה שלנו מצאה, כי באמצעות משרד עורכי הדין יוסף ח'ורי שבחיפה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שיש מישהו לצדכם לכל אורך הדרך.

המשרד של עו''ד ח'ורי הוקם לפני תשע שנים וצבר ניסיון רב בתחום הפלילי על כל רבדיו, ולא רק, אלא משרדו מתמחה אף בייצוג לקוחות במגוון נושאים שבקשת המשפטית, דוגמת: תחום אזרחי, נזיקין, ובכלל זה תאונות דרכים, תאונות עבודה ודיני חדלות פירעון. משרדו של עו"ד ח'ורי מייצג מגוון לקוחות פרטיים ועסקיים ועוסק בתחום המשפטי על כל רבדיו כאמור לעיל. לזכות המשרד הישגים נאים בתחומי המשפט אשר נצברו במשך השנים, זאת לצד ריבוי התיקים, הלקוחות וההופעות בבתי המשפט השונים בארץ.

כאשר בחנו לעומק את התמחותו של משרד עורכי הדין יוסף ח'ורי, נוכחנו להבין, כי הוא גם עוסק בתחומים אשר כוללים עבירות סמים, עבירות נשק, אלימות, עבירות מין, מעצרים, דיני תעבורה, נהיגה בשכרות, נזיקין, תאונות עבודה, ייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי, תאונות דרכים ודיני חדלות פירעון. בנוסף, המשרד עוסק גם במשפט אזרחי ומסחרי, לרבות ייצוג צדדים בהליכי מכר ורכישה של דירות, ירושות וצוואות.

בשיחה שערכנו עם עו''ד יוסף ח'ורי הוא אמר: "אני מאמין, כי מוסר עבודה גבוה ועבודה קשה מובילה לתוצאות חיוביות בסופו של יום. ללא עבודה קשה של ממש, לא יהיה ניתן להגיע להישגים ומכאן היחס השווה לכל לקוחות המשרד, בין אם מדובר בלקוח קבוע, לקוח מזדמן, ריטייניר וכיו"ב. המשרד שלי חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח, זאת לצד טיפול מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על השולחן שלנו. אנחנו מבחינתנו יודעים שכל מי שזקוק לעורך דין, נמצא בצרה וצריך עזרה. ומכאן, אנו מעניקים עזרה 24/7, לא ויתורים ו/או פשרות. כל מי שיש לו בעיה תמיד יזכה למענה. אנו מייעצים היכן שצריך לייעץ ומייצגים היכן שצריך לייצג. המסירות והנאמנות שלנו ללקוח הם ערך עליון שאיני מוכן להתפשר עליו בשום אפשרות".

המשרד כולל ארבעה אנשי צוות ומעניק שרות בשפות העברית, ערבית ואנגלית ומעניק שירות לקהל לקוחות מכל הארץ, ובעיקר מאזור חיפה והצפון. לאור הביקוש הרב לטיפול בתיקים וסוגיות, בעלי המשרד מחפש בימים אלו עו"ד שכיר/ה נוסף/ת, על מנת שיוכל לעמוד בסטנדרט הגבוה שהרגיל את הלקוחות שלו אליו, ובכדי שיהיה מענה לכל צרכיהם של לקוחות המשרד. "אנו מתגאים בכך שמשרדנו מייצג במקצועיות ונאמנות יתרה את לקוחות המשרד, בכל בתי המשפט, החל מבימ"ש השלום, עד המחוזי וכלה בעליון, לכן אנחנו מעוניינים להמשיך להתפתח, וכמו כן, לשמר את קהל הלקוחות הקיים שמהווה את הביס האיתן של הצלחת המשרד''. סיכם עו"ד ח'ורי.

עו''ד יוסף ח'ורי הוא בוגר תואר (L.L.B) במשפטים מטעם המכללה האקדמית למשפט ועסקים ברמת גן. עו"ד ח'ורי הוא עורך דין מוסמך משנת 2009 ועם השנים הוא צבר לעצמו מוניטין כמשרד שאינו מתפשר כלל על זכויות לקוחותיו ונלחם בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו להשגת התוצאה האופטימלית בכל ענפי המשפט בהם מתעסק המשרד.

כתובת: שדרות המגינים 60 חיפה.

adv_youssef_khoury@live.com

04-8511155

0526980891

פייסבוק

יוסף חורי 1. צילום מסך, צילום מסך
עו"ד יוסף חורי/צילום מסך, צילום מסך
יוסף חורי 2. צילום מסך, צילום מסך
עו"ד יוסף חורי/צילום מסך, צילום מסך
בשיתוף עו"ד יוסף חורי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully