וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשוי מזכוכית: סטודיו לתכשיטים מחרוזי זכוכית של המעצבת יערה ימין

בשיתוף Beads By Yaara

18.11.2020 / 9:04

במסגרת סדרת כתבות אחר בתי העסק הייחודיים בישראל, עורכי המערכת הגיעו אל הסטודיו של המעצבת יערה ימין, המתמחה בעיצוב ויצירת תכשיטים מחרוזי זכוכית בתהליך ייחודי מעורר השתאות

יערה קליין ימין. ורד פרקש,
יערה קליין ימין/ורד פרקש

עוד משחר ההיסטוריה, הזכוכית שימשה כחומר דקורטיבי מושלם ליצירות רבות. המעצבת יערה ימין מחזירה עטרה ליושנה באמצעות עיצוב תכשיטים ייחודיים בעבודת יד באמצעות חרוזי זכוכית מיוחדים בסטודיו שלה בכפר אז''ר.

הסטודיו נמצא בחצר ביתה של יערה ומשקיף אל נוף כפרי ופסטורלי. האווירה המיוחדת, להבת האש והטכניקה העיצובית מאפשרים ליערה לייצר מול עיני הלקוחות את החרוזים המיוחדים שהופכים לתכשיט מקסים וייחודי המעוצב במיוחד עבורם.

בשיחה שערכנו עם יערה, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לעסוק בתחום. "מאז שהייתי ילדה קטנה ידעתי שאני רוצה להיות מעצבת, הייתה לי תשוקה עזה לצבעים ולעיצוב. לאחר שחרורי מהצבא נרשמתי ללימודי עיצוב גרפי, וכאשר התחלתי לעסוק בתחום הבנתי שאני לא בנויה לשבת במשרד כל היום מול מחשב. הרגשתי חופשיה ליצור ופתחתי את העסק הראשון שלי שנקרא "בהרת" ומכרתי את העיצובים שלי לחנויות שונות ברחבי ישראל."

יערה בהדגמת תהליך יצירת החרוזים. שרון אלדר,
יערה בהדגמת תהליך יצירת החרוזים/שרון אלדר

התפנית שהובילה אותה לעסוק ביצירה בזכוכית החלה כשעברה לארה''ב יחד עם בעלה. "כשעברתי לארצות הברית התוודעתי לעולם המדהים של חרוזי הזכוכית ומיד ידעתי שגיליתי את התשוקה הבאה של חיי. למדתי את הנושא ולאחר שהתמקצעתי בתחום התמלאתי במוטיבציה, רכשתי את כל הציוד הדרוש והקמתי מתחם קטן ליצירה במרתף ביתי. לפני כ-6 שנים, כשחזרתי לישראל, פתחתי את הסטודיו והרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי, כיוון שבזכותו אני משלבת את כל הדברים שאני אוהבת לעשות - ליצור, לארח ולעבוד עם אנשים."

כיום, הסטודיו של יערה מושך אליו קהל לקוחות רב מכל חלקי הארץ, שפוקדים את המקום ומתרשמים מתהליך העבודה בחרוזי זכוכית, אותו יערה מדגימה באהבה גדולה. את התכשיטים שיערה יוצרת ניתן לרכוש במהלך ביקור בסטודיו או בחנות המקוונת של מותג התכשיטים Beads By Yaara.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תכשיטים של יערה ימין. מירב בסון,
תכשיטים של יערה ימין/מירב בסון

המראה המרהיב של יצירת התכשיטים מושך את עיניהם של המבקרים בסטודיו. מדובר בחרוזי זכוכית "מורנו" איטלקית הנחשבת לאיכותית במיוחד. תחילה הזכוכית מומסת על גבי מקלות מתכת באמצעות מבער. כשהחרוזים מוכנים הם נכנסים לתנור בטמפרטורה של 500 מעלות על מנת לחזקם. לאחר קירור מתקבלים חרוזים איכותיים אותם יערה משלבת בתכשיטים שהיא יוצרת עבור לקוחותיה.

קולקציית התכשיטים של יערה כוללת מגוון רחב מאוד של תכשיטים - שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים בגדלים וצבעים שונים ובצורות מגוונות, המעניקים לכל לקוח ולקוחה אפשרות לבחור תכשיט על פי הטעם האישי שלהם.

העובדה שכל החרוזים מיוצרים בעבודת יד, מאפשרת ליערה ליצור כמעט כל תכשיט אפשרי. מלבד הקולקציות המרשימות של המותג, ישנה אפשרות ליצירת תכשיט בעיצוב אישי לפי בחירת הלקוחה.

תכשיטים של יערה ימין. מירב בסון,
תכשיטים של יערה ימין/מירב בסון

בנוגע לסגנון העיצובי המאפיין אותה, יערה מספרת כי היא אינה מרגישה מוגבלת לסגנון או טרנד אופנתי מסוים. "אני יוצרת מתוך תשוקה ולכן אוהבת ללכת עם הלב והאינטואיציה האישית שלי. אני סופגת השראה מעולמות תוכן מגוונים - מהטבע, מטיולים ומחוויות וסיפורים שאני נחשפת אליהם. רוב התכשיטים שאני יוצרת מאופיינים בקו נקי בשילוב אלמנטים כמו עלי זהב או חוטי כסף טהור שיחד עם הזכוכית מאפשרים יצירת אפקטים מיוחדים."

אחת למספר חודשים יערה עורכת בסטודיו ובחצר אירועי מכירות ומארחת מעצבות נוספות מתחומים שונים שמציעות את פריטי העיצוב שלהן לקהל הרחב. לפני כשנה וחצי, כשחגגה את יום הולדתה ה-50, יערה החלה לעבוד על פרויקט בעל משמעות חברתית - פרויקט העצמה לאימהות אומנה של ארגון "אור שלום", ארגון ללא מטרות רווח המטפל בילדים ונוער בסיכון אשר הוצאו מבתיהם מסיבות שונות. בפרויקט נכתבים סיפוריהן המגוונים של אימהות אומנה ממגזרים שונים שיערה מראיינת. יערה מייצרת ומעצבת תכשיטי קונספט אשר יוצגו בתערוכה שתלווה בצילומים בהשתתפותן של צלמות מובילות.

מבצע החל מהיום - 15% הנחה על כל קניה באתר עד ה-28/11/20


Beads By Yaara

רחוב הנחל, כפר אז"ר

לאתר

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Beads By Yaara
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully