וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העידן החדש בתעשיית היהלומים - יהלומי המעבדה

בשיתוף סמארט דיימונד

17.11.2020 / 16:32

בשנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בענף היהלומים, באמצעות ייצור יהלומי מעבדה. אחת מהחברות הגדולות והמובילות בישראל בייצור יהלומי מעבדה הינה "סמארט דיימונד יהלומי מעבדה" שוחחנו עם לירן יהושע, מנכ''ל החברה, ושמענו ממנו על היתרונות של יהלומי המעבדה

יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND. יח"צ,
יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND/יח"צ

חברת סמארט דיימונד יהלומי מעבדה הנה חברה יצרנית של יהלומים שהוקמה בשנות ה- 80 מוקדמות ומנוהלת ע"י משפחת יהושע. לאחר שנים של עיסוק בתחום היהלומים, החלו במשפחה ב-5 השנים האחרונות לעשות הסבה ולהתמקד בייצור יהלומי מעבדה והיו לפורצי הדרך בתחום בישראל.

בשיחה שערכנו עם לירן וקובי יהושע, השניים סיפרו לנו על הרקע שהוביל את החברה למעבר לייצור יהלומי מעבדה. "יהלומים מסמלים עבורנו אהבה אינסופית, אך בחלקים מסוימים ברחבי העולם יהלומים נקשרים דווקא בניצול, אלימות וסבל. יהלומים מסוג זה מתניעים תהליכים שליליים רבים, הורסים את הסביבה וחורצים את גורלם של אלפים, אך זה ממש לא צריך להיות כך. באמצעות ייצור של יהלומי מעבדה אתיים וידידותיים לסביבה, אנו חוסכים סבל רב לאנשים רבים ומצליחים להוזיל ללקוחות את המחיר בעשרות אחוזים, ללא פגיעה באיכות. ב- סמארט דיימונד יהלומי מעבדה אנו מביאים את בשורת העידן החדש של תעשיית היהלומים ע"י ייצור ושיווק יהלומי מעבדה באיכות עילית."

תחילה שיווקו בחברה את היהלומים בעיקר לסוחרים ולחנויות, אך ההצלחה לא איחרה להגיע. עד מהרה השמועה התפשטה והביקוש האדיר מהשוק הפרטי גרם לחברה לפנות גם ללקוחות פרטיים באמצעות חנות דיגיטלית ליהלומי מעבדה שממוקמת בתוך הבורסה ברמת גן.

יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND. יח"צ,
יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND/יח"צ

ייצור יהלומי מעבדה

בעוד שהפקת יהלומים מן הטבע הוא עניין ארוך ומורכב, ייצור יהלומי המעבדה הינו זול יותר בזמן, באנרגיה ובכסף. הייצור של יהלומי מעבדה מבוצע בתנאים דומים ככל האפשר לתנאים בשטח. עובדי המעבדה מדמים את תנאי הסביבה של המעבדה לתנאי השטח של אזורי הכרייה מבחינת לחץ, טמפרטורה וסוגי חומרים או אדמה ומבקרים שהתנאים נשמרים ולא משתנים. בשונה מהתפתחות היהלום באופן טבעי - במעבדה אין צורך או הכרח להמתין עשרות שנים והייצור עצמו מתבצע הרבה יותר מהר. מכאן שלא רק העלות הופכת לכדאית ומשתלמת - גם היהלומים עצמם יהיו מיוצרים באופן מושלם תוך פרק זמן קצר הרבה יותר מאשר היו מתפתחים בטבע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

יתרונות יהלומי המעבדה

יהלומי המעבדה זהים מבחינה כימית, אופטית ופיזית ליהלומים הנכרים מן האדמה. למעשה, גם יהלומן מקצועי לא יצליח לזהות ולהבדיל בעין בין יהלום שיוצר במעבדה לבין זה שנכרה מהאדמה, אלא רק באמצעות מכשירים טכנולוגיים מתקדמים.

100% פחמן טהור
100% יהלום אתי, לא יהלומי דמים.
100% יהלום אקולוגי - ידידותי לסביבה

יהלומי מעבדה מדורגים לפי אותם הסטנדרטים התקפים ליהלומים טבעיים. דירוג הצבע, רמת הניקיון והליטוש מופיעים בתעודה גמולוגית ממש כמו בכל יהלום טבעי.

ומעל לכל - המחיר. מחירם של יהלומי המעבדה זול משמעותית ממחירם של יהלומים טבעיים. לשם השוואה, עלות יהלום טבעי 1 קארט הינה כ13,000 שקל לערך, בעוד שיהלום עם מאפיינים זהים, המיוצר במעבדה, יעלה כ-6,000 שקל לערך. מדובר בחסכון משמעותי עבור אנשים שמעוניינים לרכוש יהלומים בסטנדרטים גבוהים ותכשיטים כגון צמידי טניס, תליוני יהלומים, טבעות יהלומים, וכו'. באמצעות החיסכון הנ''ל הלקוחות זוכים לקבל יהלום איכותי במחיר נוח במיוחד.

יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND. יח"צ,
יהלומי מעבדה מבית SMART LAB DIAMOND/יח"צ

התקדמו ליהלומי מעבדה - SMART DIAMONDS

הייחודיות של חברת סמארט דיימונד יהלומי מעבדה טמונה בקשר הישיר בין החברה ללקוחותיה, והמחיר ההוגן שהלקוח זוכה לו כתוצאה מכך. מבדיקה שערכנו, עולה כי היהלומים בחברה מתומחרים במחירים אטרקטיביים במיוחד בשל העדר פערי התיווך, באמצעות המכירה הישירה מהיצרן לצרכן.

תהליך בחירת התכשיט מתבצע בעזרתה של מעיין, מנהלת המכירות ב''סמארט דיימונד'', המעניקה שירות אישי לכל לקוח כדי לסייע לו לבחור היטב את תכשיט החלומות שלו.

לאורך כל שלבי תהליך יצירת התכשיט ישנה שקיפות מלאה ללקוח. "מתוך הבנה כי מדובר בתכשיט יחסית יקר ואנשים רבים לא מבינים כל כך במפרט של היהלומים, אני מזמין כל לקוח פוטנציאלי אלינו למשרד לפגישת ייעוץ בטרם השיבוץ, כיוון שלאחר השיבוץ לא ניתן לדעת דבר." מספר לירן "במהלך הפגישה אנו נציג ללקוח את היהלום דרך זכוכית מגדלת (לופה), כדי שיוכל לקבל את המידע המלא, כולל הפגמים, שקיים ביהלום. וכמו כן את מדרג הצבע של כל יהלום. המטרה היא להעניק ללקוח את כל המידע הרלוונטי, על מנת שהלקוח יקבל את ההחלטה לגבי היהלום שהוא מעוניין בו בהתאם לתקציב שלו ובשקיפות ובתיאום מלא."

לאתר

בשיתוף סמארט דיימונד
  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully