וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים לפרק את החבילה? צרו קשר עם "החלופה הרגשית"

בשיתוף אסתר אדלר

17.11.2020 / 16:18

על פי נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל עולה כי בעשורים האחרונים חלה עלייה חדה באחוז המתגרשים בישראל, אחת מנשות המקצוע ששמה הולך לפניה בתחום הפסיכולוגיה וליווי זוגות במשבר היא אסתר אדלר, צפו בראיון בו היא תנסה להסביר על שיטה ייחודית שפיתחה בנושא

אסתר אדלר, "החלופה הרגשית"/אולפן הנבחרים

מאות אנשי מקצוע, מטפלים ויועצי זוגיות שונים מנסים להילחם בעלייה באחוזי הגירושין. כשהם מנסים לעזור, לפשר וללמד את הזוגות המסוכסכים דרכים שבהן יוכלו להתעלות מעל המשקעים ולפתוח בדף חדש בחייהם המשותפים למען חיי זוגיות מאושרת עליה חלמו בתחילת חיי הנישואין.

אסתר אדלר, היא אשה חרדית בת 58, אם לתשעה ילדים מפתחת שיטת "החלופה הרגשית", שלאורך שנות הקריירה שלה התמקצעה בלימודים של כמה שיטות ודרכים, בין היתר הנחתה הורים וזוגות בשיטות שונות, כמו שיטת הריפוי העצמי לפי לואיז היי באמצעות חשיבה חיובית, שיטת המסע של ברנדון בייס, דמיון מודרך, אימון שיטת התדר ו NLP.

הסלוגן שאסתר, חוזרת עליו ושמאפיין את תפיסת העולם של שיטת "החלופה הרגשית" הוא כי לא חייבים להיצמד למה שקרה בעבר, וכי אפשר להפוך את העבר למשאב תומך ומניע.

האם השיטה הזו מתאימה לכל הזוגות שבאים אלייך?

"בשלב הראשון שלי בעבודה מול הזוגות אני משתמשת באבחון של תשעה הטיפוסים. זו טיפולוגיה שמחלקת את האנשים בעולם לתשעה טיפוסים שונים וברגע שאנחנו מבינים איזה טיפוס עומד מולנו, רק אז אנחנו יכולים להתחיל להתחבר ולהבין מה יצר את הבעיות והקשיים שיש לנו עם אותו אדם, דבר שלא יכולנו לעשות קודם לכן.

כאשר מבינים לעומק מי האדם שעומד מולנו ומגלים כי למרות משקעי העבר יש מספיק רצון ואכפתיות מצד שני בני הזוג לשמר את הזוגיות שלהם. אז אנחנו עוברים ללמוד כיצד להשלים את הצרכים האחד של השנייה ובוחרים בשפה המתאימה מתוך חמש השפות של האהבה.
השלב הבא הוא בנייה של תמונת קשר חדשה שתאחד את שניהם לתמונה משותפת. בעזרת יישום השיטה בתוך תקשורת נכונה אפשר לאחד קצוות וטיפוסים שונים כשלומדים מחדש כיצד לקבל בהבנה רעיונות ורצונות של השני".

אז מי מבינכם שחושב להתגרש - כדאי שיפנה קודם לכן לאסתר אדלר בעלת השיטה "החלופה הרגשית" ויבין כיצד ניתן לבנות מחדש חיי זוגיות מאושרים.


052-8167090

בשיתוף אסתר אדלר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully