וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר בעיצוב שיער - הכירו את יוסי שהרבני

בשיתוף Yossi hair design

17.11.2020 / 11:38

לחסוך כמה שקלים אצל מעצב השיער זה תמיד נחמד אבל לפני המחיר כדאי להסתכל גם על הניסיון - בעיקר כשזה מגיע להחלקת שיער שאם לא עושים אותה כמו שצריך יכולה לגרום לנזקים רבים

החלקה מושלמת. יוסי שהרבני,
החלקה מושלמת/יוסי שהרבני

אחרי שלושה עשורים במקצוע, אפשר להגיד שליוסי שהרבני יש הרבה מאוד ניסיון שנרכש במספריים, יזע ותסרוקות. עם הניסיון הזה הגיעו גם לא מעט תובנות. "יש הרבה מאוד לקוחות חדשות שמתקשרות אליי ומחפשות קודם כל מחיר זול", הוא מספר. "זה לגיטימי כמובן, אבל לצד הברור של חסכון של כמה שקלים ממחיר העבודה חשוב לי שהלקוחות יידעו גם את הסיכונים של החיסכון. זה נכון לגבי כל תחומי החיים, אבל לגבי השיער שלנו זה נכון פי אלף - זול יכול להיות מאוד ביוקר".

למה הכוונה?

"אישה שהולכת לספר זול, היא לא יודעת עם איזה חומרים הוא עובד, היא לא יודעת אם אין שם כל מיני חומרים מסוכנים, היא לא יודעת אם יש לו את הניסיון הנכון או שסתם רוצה לתפוס את הלקוחה במחירי רצפה. כשאנשים לא מקצועיים עובדים עם חומרים זולים, אז במקרה הטוב השיער רק נשאר יבש, ובמקרה הגרוע עושים נזק אדיר, כי עד שהשיער צומח ומתחדש - זה יכול לקחת שנים. ולדעתי חיסכון בכמה שקלים לא שווה את זה".

החלקה מושלמת. יוסי שהרבני,
החלקה מושלמת/יוסי שהרבני

עד כמה זה מסוכן?

קודם כל, חומרים לא איכותיים יכולים להכיל פורמלין רעיל לנשימה, וכשהם ללא אישור משרד הבריאות. בנוסף, עבודה לא מקצועית יכולה לגרום לשיער להיקרע או להישרף וחבל. יש כאלה שאצלן שיער צומח ומתחדש רק אחרי שנים. אם זה שיער ארוך, זה יכול לקחת שנתיים או שלוש עד לשיקום מוחלט, שממנו אפשר לצאת לדרך החדשה. אז ההמלצה שלי היא לא לחפש את הזול, אלא את הספרים עם המלצות, לדבר עם חברות ולשאול אותן מי הספר שיודע לעבוד ולשמור על השיער כמו שצריך. תשלמי עוד טיפה, אבל תגיעי למישהו שבאמת אכפת לו ממך ומהבריאות של השיער שלך. אצלנו מאמינים שמה שהכי חשוב ללקוחה, זה לשמור על השיער שלה בריא. לכן אנחנו עובדים עם החומרים הכי טובים שיש בשוק, וכך, אנחנו גם שומרים על בריאות השיער, וגם משיגים תוצאות מעולות.

שהרבני בהחלט יודע על מה הוא מדבר. הוא במקצוע הזה מספיק שנים, וצבר אלפי לקוחות מרוצות ומרוצים. עוסק בהחלקות, בליאז'ים, גוונים, צבעים, תספורות, תוספות שיער, תסרוקות כלה ושאר המומחיות שפיתח בתחום. "מגיל אפס היו לי ידיים טובות", הוא מספר. "תמיד אהבתי ליצור, לבנות ולצייר. עוד כשהייתי ילד עשיתי כמה תערוכות ציור. כשהייתי בן 17, אמא שלי ביקרה במתנ"ס, וראתה שיש חוג לעיצוב שיער, והציעה לי לנסות. לא הבנתי מה הקשר אליי אבל הלכתי לנסות, ומהרגע הראשון הבנתי כמה אפשרויות עיצוב יש בתחום הזה, ופשוט התאהבתי".

אחרי שסיים את שרותו הצבאי, שהרבני לא היה בטוח לאיזה כיוון ייקח את חייו, אבל היה לו ברור שזה יהיה קשור לתחום העיצוב. "במשך כשנה עסקתי בבניית מודלים ארכיטקטוניים כמו קניונים ובתי מסחר. אהבתי את זה מאוד, אבל הבנתי מהר מאוד שזה לא הכיוון שלי, ושאני צריך לחזור לאהבה שלי - לעיצוב שיער. זה התחום שאני הכי אוהב בעולם, מבוקר ועד ערב אני מאוד נהנה לעצב שיער. מבחינתי זה לקחת חומר גלם ולהפליג איתו עם הדמיון שלי".

את המספרה הראשונה שלו פתח בגיל 23 בצור יגאל, לא רחוק מכוכב יאיר. "המספרה עבדה במשך חמש שנים, והייתה הצלחה אדירה, אבל אז החלטתי לשנות כיוון. הבנתי שיש המון פוטנציאל בלהגיע ללקוחות עד הבית, בלי עסק שהשכירות שלו גבוהה ותשלומים נוספים. וככה התחלתי קריירה חדשה, כשהגעתי עד לבית הלקוחות בשירות אישי. אהבתי את זה שאני יכול להתנייד בדרכים, להיות בכל שעתיים בעיר אחרת. בלי להחזיק מקום, אני אוהב לנהוג ולנהל את הזמן שלי כמו שאני רוצה, בלי שעות פתיחה".

החלקה מושלמת. יוסי שהרבני,
החלקה מושלמת/יוסי שהרבני

מה היה הרגע שבו החלטת לחזור ולפתוח מספרה משלך?

"אחרי שני עשורים, מיציתי את הקונספט של להגיע ללקוחות עד הבית. אני אדם מסודר מאוד במזוודות ובתיקים על גלגלים, אבל כשאתה מגיע ללקוחות, כשלפעמים אין מעלית בבניין ואתה עולה ארבע קומות עם תיקים כבדים והולך בחום אימים. התחיל לדגדג בי שוב הרצון לפתוח מקום משלי. כי אצלי רק דבר אחד מנחה - לעשות מה שכיף לי".

לפני שנה וחצי פתח את המספרה החדשה והמרשימה שלו בראשון לציון. "המקום החדש יפיפה, ומושקע מאוד. "תמיד כיף לי לשמוע מכל לקוח או סוכן שנכנס שזו אחת המספרות היפות שהוא ראה בחייו".

במספרה המפנקת, שהרבני מקבל אישית את פניהם של נשים, גברים וילדים. "היצירתיות שם אין-סופית, ממש נולדתי מחדש. הכי הפחיד אותי כל השנים, זה להיכנס למצב של שחיקה, להגיע למצב שבו יום אחד אני מגיע לעבודה ואומר שדי - אין לי חשק יותר. נמאס לי ולא בא לי. כדי שזה לא יקרה, חשוב לי להיות חדשני וטרנדי כל הזמן. אני כל הזמן לומד והולך להשתלמויות, סמינרים וקורסים. כל מה שיכול להעשיר את הידע שלי. זה נותן לי המון, וזה עושה לי כיף להגיע לעבודה בבוקר עם אנרגיות חדשות".

המספרה מספקת שירותים נלווים כמו חנייה מסודרת, לצד אגף המיועד לטיפולי פנים, לק ג'ל, פדיקור ומניקור. "חשוב לי להגיד שאני עובד עם החלקות שיער אורגניות שבדוקות ומאושרות על ידי משרד הבריאות, ללא חומרים רעילים. אני מבין ומכבד כל אחד שמשקיע במראה ובשיער שלו, לכן אני לוקח אחריות אישית על העבודה שאני מספק, כי אני הוא זה שאחראי גם על הנראות של השיער, וגם על התחושה שהשיער מספק לבעליו. עבודה עם חומרים איכותיים, יוצרת תוצאות מעולות, והלקוחות נראות נהדר".

Yossi hair design

לתיאום תורים: 054-8091017, 076-5403107

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Yossi hair design
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully