וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך אל הריסים המושלמים - ליידי לאש

בשיתוף ליידי לאש

17.11.2020 / 11:11

לפני מספר שנים ריסים הפכו להיות הדבר החם ביותר בעולם הביוטי ונדמה שמדי יום נולדים מוצרים חדשים שנועדו להאריך, לעבות, למלא ולגרום לריסים שלכן להראות מרשימים במיוחד. הטרנד האחרון שכבר מזמן הוכיח שהוא כאן כדי להישאר הוא הלחמת ריסים

ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב. אוליה פבלובסקי,
ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב/אוליה פבלובסקי

אם רציתם להכיר את תחום הלחמת הריסים קצת יותר לעומק, אין טובה לספר על כך מאשר ויקטוריה גוסקוב, אחת מחלוצות התחום בישראל, ובעלת בית הספר ללימוד המקצוע.

בית הספר המקצועי ללימוד הלחמת ריסים

בשנים האחרונות נדמה כי כל כוכבת שמופיעה על המרקע מולנו בטלוויזיה או באינסטגרם מציגה ריסים מלאים ומרשימים המעטרים את עיניה כמניפה אך עדיין נראים טבעיים לחלוטין. ב-90 אחוזים מהמקרים מדובר בהלחמת ריסים, הדבקה של ריסים מלאכותיים שיושבים ישירות על הריס הטבעי ויוצרים מראה מרשים וממוסגר לעין. ויקטוריה גוסקוב הכירה את התחום כבר לפני עשור כאשר למדה אותו לראשונה ומאז ועד היום היא מנהיגה את התחום בישראל ואף בעולם. לפני זמן מה החליטה ויקטוריה לרדוף אחר החלום הבא שלה ופתחה בית ספר שמכשיר נשות מקצוע בתחום.

"ברוסיה הייתי שופטת בתחרויות של הלחמת ריסים", מספרת ויקטוריה. "בארץ לפעמים חושבים שהריסים צריכים להיות מוגזמים ועבים ושחורים, אבל הלחמת ריסים אמורה להראות אחרת לגמרי - טבעית לחלוטין אבל עם משמעות. את זה בדיוק הייתי שופטת בתחרויות, מהי ההלחמה הכי מדויקת ויפה, שעדיין נראית הכי טבעי. עם כל תחרות בה שפטתי, ואחרי שאפילו ארגנתי פעמיים תחרויות כאן בישראל, גדל בי הרצון להביא את הבשורה לארץ, וללמד את כל סודות המקצוע בישראל כדי שההלחמות כאן יהיו ברמה הגבוהה ביותר".

ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב. אוליה פבלובסקי,
ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב/אוליה פבלובסקי

כל סודות המקצוע

ברגע שהחליטה שהגיע הזמן להגשים את החלום, נסעה ויקטוריה לרוסיה כדי ללמוד מהי הדרך הנכונה ללמד את המקצוע, איך בונים קורס ועוד, ואז חזרה לישראל כדי להקים את בית הספר. כיום, עוד ועוד אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה מגיעים לקורס של ויקטוריה, שאורך 3 ימים, כדי לרכוש עוד שירות נפלא ומבוקש מאד להוסיף לסל השירותים שהם מציעים ללקוחות. "בהתחלה שמעתי שאנשים אומרים שהלחמה יכולה להרוס את הריסים" מספרת ויקטוריה, "וזה נכון, כאשר זה מתבצע בידיים לא מקצועיות. אם אתה לא יודע מה אתה עושה ואתה לא מבין בחומרים, אתה יכול ממש להרוס ריסים, למשוך את השורש ועוד, ולכן אצלי בבית הספר לומדים את הכל מהבסיס. מתחילים קודם כל בלימודי תיאוריה, להבין מה זה ריסים, מה הבסיס של העבודה, מכירים את עולם החומרים לעומק, אני מסבירה איך לבחור חומר איכותי ולא חומר מעלי אקספרס שיכול ממש לגרום נזק, ורק אז עוברים לפרקטיקה ומתנסים, קודם כל על בובה ואחר כך על מודליסטית".

ליווי לאורך זמן

את כל אנשי המקצוע שעוברים את הקורס, ויקטוריה ממשיכה ללוות, בעזרת הסברים מפורטים, חוברת שהיא מחלקת בקורס וגם תמיכה משמעותית בוואטסאפ לאחר מכן, בזמינות מלאה. בנוסף, משום שבית הספר של ויקטוריה גדול, היא מאפשרת לתלמידים שמעוניינים להתחיל לעבוד להשתמש בחלל שלה כדי להתחיל את דרכם בתחום.

ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב. אוליה פבלובסקי,
ליידי לאש – ויקטוריה גוסקוב/אוליה פבלובסקי

איך מתבצעת הלחמת הריסים?

ויקטוריה מסבירה כי הכי חשוב להתחיל את התהליך בתשאול של הלקוחה לגבי אלרגיות שונות שיש לה על מנת להתאים את החומר הנכון. לאחר מכן מבצעים את ההלחמה כאשר הריס החדש מונח ישירות על הריס הטבעי. הריסים מחזיקים כמה שבועות עד חודש, עד שהריס הטבעי גדל, צומח ונושר, ואיתו גם הריסים החדשים. ניתן להתקלח כרגיל עם הריסים הללו ואף ללכת לבריכה ו-ויקטוריה ממליצה על שטיפה קבועה של העיניים ושמירה מוקפדת על היגיינה. "אני אומרת תמיד ללקוחות, לא לשבת ולשחק עם הריסים משעמום, לא לגעת בעיניים בידיים לא נקיות, לשמור על היגיינה מקסימלית וכך הריסים ישמרו באופן הטוב ביותר".

ויקטוריה מבהירה כי ניתן להלחים ריסים גם כאשר הריסים הטבעיים דלילים מאד. "מגיעות אליי לקוחות לאחר טיפולי כימותרפיה, בהם נשר להן רוב שיער גופן, ועם ההלחמה אנחנו מחזירים להן את הבטחון. ההלחמה מסייעת לריסים החדשים לצמוח מתחת ולגדול, ואחרי תהליך ביחד, הריס הטבעי כבר צומח לבד, מושלם. הרבה לקוחות איבדתי ככה, שצמחו להם ריסים טבעיים כל כך יפים בזכות ההלחמה, שהן לא היו צריכות לחזור יותר. זה ניצחון!".

ליידי לאש - ויקטוריה גוסקוב

כתובת: ז'בוטינסקי 89, פתח תקווה

טלפון: 054-2302055

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף ליידי לאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully