וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו פאוור מציג: מגוון אימונים ייחודיים בקבוצות קטנות

בשיתוף סטודיו פאוור

17.11.2020 / 11:01

המודעות לחשיבותה של פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא, הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. צוות הנבחרים שלנו סקר את נושא הכושר בתקופה האחרונה. אחד המקומות שהרשימו אותנו במיוחד היה סטודיו פאוואר בבעלותן של דנה ביבי וליאור צבי, אשר נמצא בפתח תקווה

דנה ביבי וליאור צבי. יח"צ,
דנה ביבי וליאור צבי/יח"צ

סטודיו פאוור, שנפתח בתחילת 2019, הוא סטודיו בוטיק לאימוני כושר והקונספט שהשתיים חשבו עליו כאשר פתחו את המקום הוא בעצם בית לאימונים, מקום משפחתי באווירה כיפית ומדרבנת, שכולן יכירו את כולן, ייהנו להגיע לסטודיו הרבה מעבר ל'רק להגיע לאימון וללכת הביתה'. האימונים בסטודיו מתקיימים בקבוצות קטנות, תוך הקפדה על עבודה נכונה ותשומת לב לכל מתאמנת, כי הרי כל אחת שונה מהשנייה ובסופו של דבר המטרה היא להתאים את האימון ליכולת של כל אחת ואחת.

מסלולי ההרשמה הם לבחירה לפי כמות האימונים השבועית של כל אחת. כרגע יש מבצע נהדר הכולל עשרה אחוזים הנחה על מנוי חצי שנתי וחודש ראשון ללא הגבלה. בסטודיו יש מגוון רחב של אימונים, אימוני כוח המיועדים לבניית מסת שריר, אימוני אירובי המפתחים סיבולת לב ריאה ומתמקדים בשריפה קלורית מוגברת, אימוני 'קור' המחזקים שרירי ליבה ואימוני ריצה. האימונים מתקיימים במתכונת של תחנות כאשר בכל תחנה יש ציוד אחר, או במתכונת פרונטאלית בה לכל מתאמנת יש את המזרן והציוד האישי שלה.

Every Wowen IS A WONDER WOMEN

בסטודיו פאוור יש מגוון רחב של נשים: סטודנטיות, אמהות, קרייריסטיות, חיילות, תיכוניסטיות וכאלה שהן גם וגם, ובכל זאת הן מגיעות לכמה שעות בשבוע, חרף הלו''ז העמוס שלהן, לטובת האימונים. ''הסטודיו בשבילן הוא הזמן לשים הכל בצד ולהשקיע בעצמן. גם כשהן מגיעות אחרי יום ארוך הן תמיד יוצאות מלאות אנרגיה עם חיוך ובכוחות מחודשים. ומה הכי יפה? כשהן מגיעות לאימון והן נותנות את מאה אחוז, זה מפתיע אותנו כל פעם מחדש'', אמרה דנה ביבי.

"אנחנו מאמינות שכושר זה אושר וכבוגרות לתואר ראשון בחינוך גופני אנחנו כל הזמן בלמידה כי בתקופה כזאת זה התחום החשוב ביותר - בריאות גוף ונפש. מעבר לכך, מדובר בעולם שרק הולך ומתחדש של הזמן וגם אנחנו כל תקופה מסוימת מחדשות את כל האימונים בסטודיו, מאתגרות בתרגילים חדשים במטרה לגרום למתאמנות שלנו להתחזק, להתקדם וכמובן להגיע לשיא שלהן", אמרו דנה ביבי וליאור צבי.

הפרויקט המרכזי כרגע לאור הביקוש הוא תכנית ה PWR-WAY- , המשלבת אורח חיים בריא יחד עם אימוני הסטודיו, ליווי צמוד שקילות ומפגשים שבועיים בנושאים שונים שמחדירים מלא מוטיבציה בתהליך של שינוי הרגלים. בתכנית הן מקנות ידע וכלים לאורח חיים מאוזן ובריא למקסימום תוצאות חיטוב ולאורח זמן. אגב, בימים אלה הסטודיו מציג מבצע על תכנית האימונים ותכנית ה- .PWR-way

''הגיע הזמן לזוז ולחיות בריא יותר כי אין זמן נכון להתחיל, אז פשוט תכריזו שזה קורה היום. ברגע שתיכנסו לשגרה כזו תיהנו מכל רגע וזה פשוט יהפוך את החיים שלכם את הראש שלכם ואת האנרגיה שלכם כל יום מחדש, אז יאללה בכל הפאוור'', סיכמו השתיים. אז אם גם אתן חולמות להביא את הגוף שלכן לכושר שיא, התוכניות השונות של סטודיו פאוור יותאמו למבנה הגוף ואורח החיים שלכן - תתחילו להתחמם.

טלפון 053-4414558

שעות הפעילות: ימים א-ה שעות 8:00-22:00 ו' שעות 8:30-14:30

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף סטודיו פאוור
  • עוד באותו נושא:
  • כושר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully