וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאלים קבלני בניין - אות ומופת בענף הבנייה כבר שלושה עשורים

בשיתוף צאלים קבלני בניין

17.11.2020 / 10:48

צאלים קבלני בניין בע"מ נחשבת לאחר מחברות היזמות החשובות בענף הבנייה ישראל. לאורך 30 שנות פעילות ענפה הוכיחה החברה מקצוענות ואמינות מדרגה ראשונה כאשר מתמחה ביזמות, תכנון ובנייה של בנייני מגורים ודירות חדשות ברמת איכות חסרת תקדים באזור חיפה והקריות

צאלים קבלני בניין בע"מ. יח"צ,
צאלים קבלני בניין בע"מ/יח"צ

שוחחנו עם בעלי צאלים קבלני בניין בע"מ על מנת ללמוד על פרויקטים עכשווים עליהם הם אמונים ועל תוכניות לעתיד. קברניטי החברה מעדיפים לא לצאת בפרויקטים של קבוצות רכישה, אלא להמשיך ולקנות קרקעות מההון העצמי של החברה ולבנות בניינים מאפס באופן עצמאי.

מדובר בחברה משפחתית המנוהלת על ידי זאב וליעוז קלביר, אב ובנו. הייחודיות של "צאלים קבלני בניין בע"מ" באה לידי ביטוי הכך שהיא בונה בנייה רוויה של בניינים של 4 עד 6 קומות ומתרכזת בעיקר באזור הצפון, חיפה והקריות, כאשר לאורך 30 שנות פעילות על השם של החברה רשומים כבר למעלה מ 100 בניינים באזור זה של הארץ.

שוחחנו עם ליעוז קלביר והוא סיפר לנו בהרחבה על הפעילות של "צאלים קבלני בניין בע"מ": "בראש ובראשונה אנחנו רוכשים קרקעות, מקבלים את כל האישורים מהמדינה ועיריות מקומיות ואז מתפנים לבנייה עצמה. לאורך השנים אנחנו מקפידים לעבוד רק עם קבלני משנה ופועלים קבועים, החל מקבלן השלד ועד לאנשי המקצוע השונים, רצף, חשמלאי, אינסטלטור ואחרים.

"גם מהנדס הבניין הוא איש מקצוע קבוע שמלווה אותנו, למעשה הוא חלק מהמשפחה ממש, המהנדס שאול דיטל שעובד איתנו החל מהפרוייקט הראשון שלנו. גם האדריכל מרסלו מרינברג עובד בצמוד אלינו כבר 15 שנים.

"לאורך השנים קיבלנו אינסוף הצעות מאנשי שטח נוספים בשוק אבל למדנו היטב, היעילות והצלחה שלנו מבוססת בדיוק על העובדה הזו, שאנחנו מכירים את כל אנשי העבודה לאורך שנים, בוטחים בהם ומוקירים את המקצוענות ואמינות שמביאים עימם.

"מעבר לבנייה מהיסודות ממש, אנחנו גם מעניקים שירות רחב באזור הקריות, חידוש מבנים, פרוייקט פינוי בינוי ותמ"א 38/2, בנוסף מעניקים שירות ייעוץ בכל הנוגע לרכישת דירה חדשה באזור זה מאחר ואנחנו מכירים אותו ביסודיות".

ברחבי האינטרנט מצאנו עשרות המלצות מצד לקוחות של "צאלים קבלני בניין בע"מ" ששיבחו את השירות שקיבלו מהחברה. בין היתר משפחת טל כתבה על חוויית עבודה נעימה מול ליעוז, על שירות נפלא, אוזן קשבת, ללא קטנוניות, עמידה בזמנים.

צאלים קבלני בניין בע"מ. יח"צ,
צאלים קבלני בניין בע"מ/יח"צ

בנוסף קיבלו מחמאות גם כל בעלי המלאכה השונים שהיו פעילים בשטח בתקופת הבנייה מטעם "צאלים קבלני בניין בע"מ".

משפחת נקש סיפרה על בנייה ברמה גבוהה עם תודעת שירות מדהימה עד הפרט הקטן והאחרון.

אחרים הוסיפו כי לא מדובר ביחסי קבלן ולקוחות רגילים, אלא על מערכת יחסים משפחתית לכל דבר, כאשר בכל רגע נתון יש מענה בטלפון הישיר של אחד מבעלי החברה, זאת בשונה מחברות אחרות שם מעבירים את הלקוחות בין פקידה אחת לשנייה, תוך כדי מתן תירוצים וסחבת שמקשה על ההתנהלות.

למדנו כי גם בתום הבנייה האחריות של "צאלים קבלני בניין בע"מ" כלפי הקונים היא לכל החיים ולא לפי חוק מכר ל 7 שנים בלבד.

שאלנו את ליעוז מדוע הם מעדיפים להתמקד בנייה רוויה של 4 עד 6 קומות, הוא השיב: "אנחנו לא פוסלים לעבור לשלב הבא, אבל נכון להיום זו ההתמחות שלנו, בנייני בוטיק בסטנדרט גבוה תוך כדי הקפדה על תכנון אורבני וחדשני".

על הפרויקטים העכשווים של "צאלים קבלני בניין בע"מ" ליעוז סיפר: "בימים אלו אנחנו נמצאים בבנייה של בניין ברחוב ששת הימים 8 בקריית חיים, לשמחתי כבר מכרנו את כל הדירות. פרוייקט נוסף שכבר עלה על הקרקע נמצא ברחוב השיירה 26 בקריית חיים. מדובר בבניין עם 3, 4 ו 5 חדרים וגם פנטהאוז, מחצית הבניין כבר נמכרה כך שישנן עוד דירות על המדף".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם ליעוז בטלפון: 052-8587821

אתר החברה

פייסבוק

בשיתוף צאלים קבלני בניין
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully