וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינס קוסמטיקס: לשנות מציאות לסובלות מעור הפנים

בשיתוף אינס קוסמטיקס

17.11.2020 / 10:29

אינס קוסמטיקס הוא עסק מקצועי ומתקדם של אישה אחת מרהט. מומחית לטיפול בבעיות עור הפנים אצל נשים, לצד טיפולי יופי לכלות. טיפולים באקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג, מיקרונידלינג ועוד ועוד

אינס קוסמטיקס. יח"צ,
אינס קוסמטיקס/יח"צ

קוסמטיקה כשליחות פרא רפואית. זהו הקו המנחה של אינס, תושבת רהט, המתמחה בטיפולי יופי ושיקום לנשים הסובלות מבעיות שונות בעור הפנים. אינס מסבירה: "אני עוסקת בתחום שבאמצעותו אני יכולה לעזור לנשים להיות יפות כל חייהן. ממש לשנות את החיים שלהן. אני לא עוסקת בזה רק לפרנסה, אלא גם בשביל הנשמה שלי. לראות תוצאות ולהבין שתרמתי משהו לנשים אחרות".

אך לא הכל החל באופן פשוט עבור אינס. "בתחילת דרכי ב-2013 לא היו טיפולי מסוג זה במגזר שלי", היא מסבירה במבט לאחור. "בעלי רצה למשל שאהיה בכלל מורה, אבל לא הרגשתי שאני שם. רציתי משהו שיעשה שינוי מסוג אחר. לכן הלכתי ללמוד קוסמטיקה רפואית במקומות הטובים ביותר".

אינס קוסמטיקס. יח"צ,
אינס קוסמטיקס/יח"צ

אינס, אם לשלושה, החלה את דרכה המקצועית בגיל 15 בתחום איפור וטיפוח ציפורניים. "בשלב מסוים, בגיל 19, לאחר טיפולי פנים שעשיתי לעצמי, החלטתי להיכנס לתחום באופן מקצועי ובחרתי בהתמחות בתחום בעיות עור הפנים", היא מסבירה.

בתוך כך למדה אינס קוסמטיקה רפואית במשך 3 שנים. לאחר מכן פנתה ללימודי קוסמטיקה מתקדמת ובהמשך התמחתה גם בקוסמטיקה קלינית. כיום היא כבר קוסמטיקאית מקצועית המתמחה בסוגי טיפולים בבעיות עור כגון אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג, מיקרונידלינג (באמצעות מיזוטרפיה - מכשיר עם מחטים ללא הזרקות, באמצעותו מחדירים חומרים לשכבת העור העליונה לטיפול בצלקות האקנה ואנטי אייג'ינג), טיפולי אנטי אייג'ינג מיוחדים לבנות חמישים פלוס (לטשטוש קמטים וחיזוק שרירי הפנים) ועוד. אינס מתמקדת בבעיות עור הפנים לנשים בלבד וכן בטיפולי יופי לכלות.

"ביום המבחן הראשון שלי, בתקופת הלימודים, הייתי בצירי לידה אבל הייתי חזקה וסיימתי את המבחן", היא נזכרת בתקופות הכשרתה המקצועית. "גם התגברתי על בעיות השפה, הכתיבה והמושגים הרפואיים והכימיים הרבים. עברתי את הלימודים בהצלחה ומאז אני עוסקת ואוהבת את התחום שלי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מה את אוהבת בתחום בו בחרת?

"את היכולת לעזור לנשים אחרות. זאת זכות גדולה עבורי לעזור לנשים שמגיעות אלי. בזה מסתכם מבחינתי הכל. משם אני באה. סוג של שליחות מבחינתי. מה שתמיד רציתי זה לתת ללקוחות שלי את הטוב ביותר. לעשות למענן כל מה שאני יכולה".

בין שלל הטיפולים שלה משתמשת אינס במכשיר חדש שעובד על פתרון לבעיות עור באמצעות שלושה אורות: ירוק לפיגמנטציה, כחול לאקנה ואדום לאנטי אייג'ינג. מכשיר חדש מתוצרת Adele. מדובר במכשיר מאוד יעיל שביא תוצאות יותר מהירות למטופלים", היא מספרת. "במיוחד לאקנה. מדובר בטיפול שבא לאחר טיפול ראשוני לניקוי עמוק ולאחר מכן אני משתמשת באור הכחול, שהורג את חיידקי האקנה. דרוש עד שישה טיפולים להצלחה ותוך כדי הטיפול המטופלת לוקחת מוצרים להמשך טיפול ביתי".

האקנה היא בעיה שכיחה במסגרת הטיפולים שלך...

"נכון. לגבי אקנה, לא מעט מהמקרים נובעים מלחץ נפשי כלשהו. משפחתי, תקופת מבחנים, חתונה, או כל דבר שיוצר סטרס בחיי המטופלת. לחץ נפשי שמעורר את חיידק האקנה, במיוחד בעור שמן. ישנן גם בעיות הורמונים שיוצרות בעיות אקנה".

אינס קוסמטיקס. יח"צ,
אינס קוסמטיקס/יח"צ

אפשר להחלים לחלוטין מאקנה?

"יש מטופלות שלי שהחלימו לחלוטין. לצד זאת ישנם מקרים שהלקוחה לא מתמידה בטיפולי המשך, מגיעה שוב רק לאחר חודש או חודשיים והבעיה חוזרת לנקודת ההתחלה. חשוב להתמיד בטיפולים ולעבור את כל הסדרה עד להחלמה מלאה. מי שתעמוד בטיפולים אמורה להחלים לחלוטין מהמחלה".

בין השאר עובדת אינס עם המוצרים של חווה זיגנבוים, של קייביפיור ושל פארמה אסתטיקה.

שאיפות מקצועיות להמשך?

"אחרי הקורונה אני מתכננת להמשיך ללימודים נוספים בתחום. מדובר בתחום שחייבים להתחדש בו וללמוד את כל החידושים בעולם. תחום הקוסמטיקה מתפתח במהירות וחשוב להיות מעודכנים. למען המטופלות".

לסיום מבקשת אינס להודות מאוד להוריה, ולבעלה "שעזר ותמך בי לאורך כל הדרך. כל שהצלחתי להשיג עד עכשיו זה בזכותו".


טלפון: 050-8950004

אינסטגרם

בשיתוף אינס קוסמטיקס
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully