וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר מוצרי פרסום: מומחה בפרסום, קידום מכירות ומתן יחס אישי ללקוחות

בשיתוף עופר מוצרי פרסום

17.11.2020 / 10:19

במהלך השנה ארגונים ומקומות עבודה רבים שוברים את הראש כיצד הם יכולים לפרגן ולהעריך את תפקודם של אנשים ועובדים באירועים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת, קידום בעבודה, כנסים ומתנות ללקוחות החברה. לצורך כך, איתרנו את העסק הנכון עבורכם - עופר מוצרי פרסום

עופר מוצרי פרסום. יח"צ,
עופר מוצרי פרסום/יח"צ

עופר מוצרי פרסום הינה חברה פרטית העוסקת במיתוג והדפסה על גבי מוצרים ופריטים, מתנות GiveAway מוצרי קידום מכירות, הדפסת לוגו על מוצרים ועוד מגוון פתרונות מיתוג שונים. מוצריה של החברה מתאימים לקשת רחבה של ענפים ועיסוקים, כך שכל ארגון או חברה יוכלו למצוא את הפריט המתאים עבורם. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי מתנה ממותגת הוא לצורך פרסום החברה, העברת מסרים, מתנה לכנסים אירועים ותערוכות, שימור לקוחות ועוד.

החברה הוקמה לפני כשנתיים ע"י עופר מכלוף לאחר שינוי מהותי שביצע בקריירה שלו: "עבדתי הרבה שנים עם חברות שעובדות בתחום השיווק של מכשור אנליטי למעבדות. ניהלתי את מחלקת התפעול והשירות הטכני ולפני שנתיים החלטתי לעשות שינוי בקריירה ולהתמקצע בתחום קידום עסקים, מיתוג ומוצרי קד"מ. הבנתי שזה הרגע שלי לעשות את הצעד, והאמנתי ביכולות שלי למקסם את העשייה בתחום ולהצליח לתת מענה אטרקטיבי ומיוחד לכך".

המוטו המרכזי של עופר מוצרי פרסום צועד עם עופר כבר שנים ומלווה אותו בכל מסגרת בה העניק שירות ללקוחות: "מבחינתי היחס לכל לקוח הוא הדבר החשוב ביותר שיש. בכל פעם שאני מעניק שירות ללקוח אני מדמיין מצב שבו אני זה שמקבל את אותו השירות. רק ככה אני יכול להיות בטוח שכל לקוח שפגשנו לאורך הדרך קיבל את השירות הטוב ביותר שקיים. הוכחה לכך היא כמות הפידבקים וההערכות להם זכינו במהלך שנות הפעילות שלנו".

עופר מוצרי פרסום. יח"צ,
עופר מוצרי פרסום/יח"צ

עופר שיתף אותנו בכך שכמות המוצרים שניתן לבצע עליהם עבודות מיתוג והדפסה כל כך גדולה, שהיה לנו קשה להאמין. רק לאחר שנכנסו לאתר החברה גילינו עד כמה המגוון גדול ורחב. בין הקטגוריות השונות תוכלו למצוא - מוצרי טכנולוגיה וגאדג'טים, טקסטיל, ספלים וכוסות, עטים, מוצרי ספורט ורכב, מחברות, מוצרים למשרד, תיקים, מוצרי קמפינג והרשימה עוד ארוכה ומרשימה!

פעילות החברה היא במתכונת של אתר אונליין שממנו ניתן לבצע הזמנות ומשלוחים. מעבר לכך, מקפיד עופר להעניק שירות במפגש אישי עם הלקוח בתיאום מראש, בו גם ניתן לצפות ולהתרשם ממגוון המוצרים שהחברה מספקת. חלק נרחב מבין לקוחותיה הם חברות היי-טק, ארגונים ומוסדות, בתי ספר וגני ילדים, ועדי עובדים, תנוער נוער, סטארט-אפים, בתי חולים, חברות תעשייתיות, ועסקים פרטיים. אחד הדברים הבולטים בעשייה של עופר מוצרי פרסום הוא היכולת לתת מענה ללקוח קטן כגדול ובכל גודל של הזמנה בהתאם לבקשת הלקוח: "מבחינתי לקוח הוא לקוח ולא משנה היכן הוא נמצא. אנחנו מתחייבים לתת מענה יעיל, מהיר ובמקסימום יחס אישי ללקוחות".

ביקשנו מעופר לספר לנו על תהליך העבודה שלו אל מול הלקוח: "בהתחלה אני מברר לאיזה צורך המתנה או המוצר עתיד לשמש. יש לנו ניסיון רב שצברנו לאורך התקופה והוא מסייע לנו להתאים את המוצר הנכון לאירוע הנכון. בשלב הבא אנחנו בוחרים את המסר המרכזי שאיתו נמתג את הפריט. זה מאוד חשוב לנו שהמסר יעבור בצורה מושלמת על גבי המוצר שנבחר ע"י הלקוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
עופר מוצרי פרסום. יח"צ,
עופר מוצרי פרסום/יח"צ

אל הפגישה שלנו הגיע עופר עם קולקציית החורף שלו. בקולקציה תמצאו שלל מוצרים מותאמים בדיוק לחורף שמתקרב במהרה. ישנן מטריות, צעיפים, כירבוליות, מעילים, מעילי "סופשטל" ופליזים כשהכול ניתן למיתוג. מעבר לכך, בעופר מוצרי פרסום דאגו להיות רלוונטיים לתקופה ותוכלו למצוא מסכות בד איכותיות וממותגות עליהן ניתן להדפיס ולרקום.

ספיר, מנהלת מחלקת משאבי אנוש בחברה גדולה רכשה לאחרונה סט ממותג לעובדי החברה כמתנת חגי תשרי: "חיפשתי המון זמן מתנה מיוחדת או פריט שלא רואים בכל מקום ורק אצל עופר מצאתי את מה שרציתי. עופר היה קשוב ומקסים ופשוט דאג שהמשלוח שלנו יגיע בזמן על אף המגבלות של התקופה". היא מוסיפה: "מבחינתי המחיר הוא לא פקטור כשיש שירות מעולה, מוצר איכותי ויחס אישי. זה משהו שלדעתי הוא הדבר החשוב ביותר- כשקיימת מעטפת רחבה שאתה מקבל כלקוח ובטוחה שנמשיך לעבוד יחד".

במהלך הפגישה שלנו עם עופר נחשפנו לקשר העמוק והמיוחד שלו עם הלקוחות שהוא מלווה בשנים האחרונות: "יש פה חיבור אמיתי שמבוסס על הקשר הטוב שיצרנו. מרבית הלקוחות של החברה הם לקוחות שיש לנו איתם מערכות יחסים ארוכות טווח שרק מתחזקות עם השנים. לשמחתי, הלקוחות מעריכים את זה ובוחרים בכל פעם מחדש לעבוד איתנו ולרכוש פריטים חדשים וממותגים. זה נותן לי את ההרגשה שאנחנו עושים משהו טוב".

אחד הטרנדים החדשים בתחום הוא משחקי חברה, משחקי קופסא ומוצרי ספורט לשימוש בבית ובחוץ. לטובת אותם ארגונים שמחפשים מתנה מקורית ומעניינת אשר מותאמת לרוח התקופה, שהות ממושכת בבית והמון זמן משפחתי - זו המתנה המושלמת. תוכלו למצוא מבחר משחקי חברה נוסטלגיים במיתוג אישי כמו - רמי אבנים, אמת או חובה, קלפי טריוויה מבחר מוצרי ספורט כמו רצועות TRX , מזרני יוגה, רצועות מתיחה ועוד. חלק מן השירותים הנוספים שמעניקה החברה ללקוחותיה הם שירותי גרפיקה, הדמייה דיגיטלית על המוצר והדפסה אשר מייצרים נוחות מקסימלית בעבור הלקוח - הכול במקום אחד.

לפני סיום, שאלנו את עופר מהו הדבר שגורם לו לסיפוק בעשייה שלו: אני מאוד נהנה ושמח להיות באינטראקציה עם אנשים. אני מאוד נהנה להתאים את המוצר לצרכי המבקש לבצע עבורם הפקה של המוצר ולקבל פידבקים חיובים מהלקוחות שלי. מבחינתי תודעת שירות היא ברמת חשיבות עליונה ובכל מפגש שיש לי עם לקוח אני משתדל להביא את הערך המוסף שלי ולהעניק יחס אישי, חם ואמיתי".

"עופר מוצרי פרסום", מוצרי פרסום, מיתוג וקידום מכירות

טלפון להזמנות ויצירת קשר: 050-2318220

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף עופר מוצרי פרסום
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully