וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימיום פירות קפואים איכותיים וסופר פוד לגוף בריא

בשיתוף פרימיום שייק

17.11.2020 / 10:08

בשנים האחרונות נראה שטרנד השייקים הבריאים הפך לפופולרי במיוחד, עד כדי כך שלעיתים נדמה שהוא מהווה מתחרה ראוי לקפה קר כמשקה האהוב ביותר בתקופת הקיץ.צפו בראיון מעורר במיוחד עם כרמית פלדהיים מ''פרימיום פירות קפואים איכותי", החנות הדיגיטלית לשיווק פירות קפואים

פרימיום פירות קפואים איכותיים וסופר פוד/אולפן הנבחרים

בשנים האחרונות נראה שטרנד השייקים הבריאותיים הפך לפופולרי במיוחד, עד כדי כך שלעיתים נדמה שהוא מהווה מתחרה ראוי לקפה כמשקה האהוב ביותר בישראל. על מנת ליהנות משייק איכותי, אין צורך (וכעת גם אין את היכולת) לטוס עד לתאילנד ואפילו לא עד לדוכן השייקים המוכר ברחבי הערים הגדולות - הכירו את ''פרימיום'', החנות הדיגיטלית לשיווק פירות קפואים ואיכותיים שיסייעו לכם לשמור על הבריאות וליהנות משייק טרי בכל ימות השנה.

עורכי מערכת הנבחרים, שידועים בתור חובבי שייקים וכמי שמקפידים על אורח חיים בריא, יצאו לבדוק עבורכם את הפירות הקפואים של ''פרימיום''. הרשמים לפניכם.

הסיפור מאחורי הקמת ''פרימיום'' יכול להתאים לכל משפחה ישראלית ממוצעת שביקרה בתאילנד בשנים האחרונות. בשיחה שערכנו עם כרמית ויחיעם, שהקימו את העסק המשפחתי עבור הבנות שלהם, הם שיתפו אותנו ברקע שהוביל אותה להקים את העסק. "נסענו כל המשפחה לחופשה חלומית בתאילנד, ולכל אורכה נהננו מהשייקים שניתן למצוא שם בכל פינה כמעט. כשחזרנו לארץ כולנו כבר התמכרנו לפינוק, וכאשר רצינו להכין שייק גילינו כי האריזות של הפירות הקפואים בסופר כ"כ קטנות ומאוד יקרות."

בני המשפחה זיהו את הצורך האמיתי של הקהל בישראל לפירות קפואים ואיכותיים במחירים שפויים, והחלו לרקום קשרים עם יבואנים שונים וחקלאים מקומיים על מנת להביא בשורה חדשה לענף. "תחילה רכשנו את הפירות עבורנו, אך לאט לאט השמועה התפשטה כמו אש בשדה קוצים וחילקנו לכל הסביבה הקרובה שלנו. הבנו כי יש ביכולתנו להעניק לציבור בישראל את היכולת ליהנות מפינוק בריאותי ואיכותי במחיר שפוי ולכן הקמנו את ''פרימיום''."

פרמיום. יח"צ,
פרמיום/יח"צ

השאר היסטוריה. במהלך השנתיים שבהן היא פועלת ''פרימיום'' מספקת מענה לאלפי לקוחות ברחבי הארץ ומעניקה שירותי משלוחים של פירות קפואים ומוצרי בריאות נוספים עד לבית הלקוח. החנות הפכה לחוד החנית בענף והיא מהווה מודל לחיקוי עבור חברות נוספות שהחלו לשווק פירות קפואים במתכונת דומה.

בחנות הדיגיטלית של ''פרימיום'' תוכלו ליהנות מסופר פוד: ספירולינה, עלי מורינגה טריים מנקאי, אסאי ברזילאי וממגוון פירות קפואים המשדרגים כל שייק למרענן וייחודי: מהנמכרים ביותר: אננס, תות, מנגו ופירות יער ועד המיוחדים: אוכמניות כחולות, חמוציות, ליצ'י, פטל, קיווי, פסיפלורה ועוד. שפע היתרונות הבריאותיים של הפירות, שעשירים בנוגדי חמצון ובסיבים תזונתיים, והעובדה כי תהליך ההקפאה הייחודי הופך אותם לנגישים בכל ימות השנה ולמצוינים במיוחד עבור חובבי בריאות וספורטאים המקפידים על אורח חיים בריא.

בנוסף, היתרונות הללו יצרו תופעה ייחודית של משפחות שלמות שעוברות באופן טבעי לתזונה בריאה, בעיקר בשל העובדה שהילדים מתמכרים לטעם הנהדר של השייקים שמהווים תחליף בריא לחטיפים ולגלידות.

בפרימיום מתגאים בכך שרבים מהפירות מגיעים אך ורק מחקלאות ישראלית תוצרת כחול לבן מתוך אידיאולוגיה מובהקת של שמירה על החקלאות המקומית. כך למשל תוכלו ליהנות מתות וממנגו הגדלים ברחבי ישראל ובטעמים המתאימים לחיך הישראלי. אין ספק כי הפירות הנהדרים של החנות ראויים לשאת את השם המחייב "פרימיום", בעקבות שיווק הסחורה ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא כיום.

שיטת ההקפאה, האריזה וההקפדה על טיב הפירות של ''פרימיום'' מסייעת לשמור על הטריות של הפירות ועל טעמם הטבעי. הפירות מגיעים למפעל ישירות מהחקלאים ומיד לאחר שנקטפו, הם עוברים שטיפה במיוחד, בתהליך שאינו פוגע בהם ועוברים שני תהליכים מהמתקדמים ביותר בעולם:

Invidual Quick Frozen - גורם לפירות להיות קפואים אחד אחד ולא כגוש.

Shock Freezer - תהליך שמקפיא את הפירות באופן מהיר ובטמפרטורה שמגיעה עד למינוס 40 מעלות.

מבדיקה שערכנו עולה כי איכות הפירות אינה באה על חשבון המחיר. מחירי הפירות בפרימיום הינם אטרקטיביים במיוחד ונוחים לכל כיס, בייחוד בהשוואה לאריזות הפירות הקפואים ברשתות השיווק השונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרמיום. יח"צ,
פרמיום/יח"צ

''פרימיום'' אף מהווה חנות ידידותית לטבעונים, שבנוסף לפירות הקפואים יכולים ליהנות מתוספות מפנקות כגון כרובית, ברוקולי, אצבעות בטטה וקרוקט תפוח אדמה מצופים בפירורי זהב. בדומה לאיכות הפירות, גם המוצרים הטבעוניים בפרימיום הינם באיכות הטובה ביותר.

הייחודיות של ''פרימיום'' טמונה בתודעת השירות הגבוהה וביחס המיוחד שצוות העובדים מעניק ללקוחות. בשיחה שערכנו איתה, כרמית סיפרה "תודעת השירות שלנו היא אבן היסוד בחנות מהסיבה הפשוטה שפרימיום הוקמה לשמח אנשים ובעיקר משפחות ולגרום להם להנאה ופינוק יום יום באמצעות מוצרים בריאים במחירים שפויים ."

פרמיום. יח"צ,
פרמיום/יח"צ

תהליך ההזמנה בחנות הינו בטוח במיוחד - התשלום מתקבל רק לאחר קבלת ההזמנה מהשליח לשביעות רצון הלקוח. בנוסף, בחנות מספקים ללקוחות מעטפת שלמה באמצעות בלוג מיוחד המשלב טיפים ומתכונים לשייקיסט המתחיל ואף למקצוענים ביותר.

בפעם הבאה שנפשכם תחשוק בשיק פירות מרענן וטרי, כל שעליכם לעשות הוא להזמין בלחיצת כפתור משלוח של הפירות האהובים עליכם מאתר פרימיום, ומכאן הדרך לשייק המושלם קצרה במיוחד. לחייכם.

''פרימיום''

כשר למהדרין

להזמנת משלוח

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף פרימיום שייק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully