וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכותי, אופנתי, זול: היבואנים שמביאים את מותג התכשיטים שהולך להיות הדבר החם הבא

בשיתוף A&T Jewelry fashion

17.11.2020 / 10:03

בשורה לכל מי שמחפשת תכשיטים איכותיים במחירים נוחים: שיתוף הפעולה של חברת איי אנד תי עם מותג התכשיטים koala Design הולך לשנות מקצה לקצה את עולם התכשיטים בארץ. ראיון עם הבעלים עימאד וסיאהם בשארה שמסתכלים קדימה ואפילו קורצים לאיחוד האמירויות

A&T. יח"צ,
A&T Jewelry fashion/יח"צ

אם אתם מחפשים תכשיטים יפים ואיכותיים ונמאס לכם להוציא הרבה כסף על מותגים מפוצצים, אתם פשוט חייבים להכיר את חברת איי אנד תי המייבאת את מותג התכשיטים היוקרתי Koala Design לארץ מזה שנה וחצי. עימאד וסיהאם בשארה, הזוג הצעיר שעומד מאחורי המיזם מצליח, מספרים איך הכל התחיל.

"אני עוסק ביבוא ומכירה של תכשיטים, ביגוד ואופנה מזה עשרים שנה ויש לי חנות מצליחה בסכנין", מספר עימאד ומוסיף כי "בשנים האחרונות הרגשתי שאין מספיק מותגים איכותיים במחירים נוחים לנשים והתחלתי לחפש מאיפה אפשר לייבא מוצרים כאלה. כשנתקלתי לראשונה ב-koala Design הבנתי שמדובר במותג כזה והצלחתי לייבא אותו לראשונה לישראל". מכאן, לקחה סיהאם את המושכות והחלה לנהל את מערך המכירות וההפצה שכיום מספק את המוצרים לעשרות חנויות ברחבי הארץ ובעיקר בצפון ובמרכז.

A&T. יח"צ,
A&T Jewelry fashion/יח"צ

מה שהתחיל כפיילוט של יצרן המותג מהמזרח וניסיון למכור את המוצרים בארץ, הפך מאד להצלחה מסחררת שאפילו עימאד וסיהאם עם כל השאפתנות והמוטיבציה שלהם לא ציפו לה. השמועה עשתה כנפיים בכל המגזר הערבי בצפון הארץ ונשים רבות בחרו להתקשט דווקא בתכשיטים ובאקססוריז של קואלה. המוצרים כוללים בין השאר צמידים לנשים, טבעות, שרשראות, תליונים ועוד. סיהאם מבטיחה כי בעקבות הביקוש הגדול הם יחלו למכור בימים הקרובים גם ליין של שעונים לנשים וצמידים לגבר.

מה סוד הקסם אתם שואלים? ובכן, ההסבר של סיהאם בהחלט יכול להסביר את העניין. "אנחנו לא מחזיקים בליין מוצרים יותר מחודש. מה שקנית לפני כמה חודשים, כבר לא תוכל למצוא יותר. אנחנו מקפידים לרענן את המוצרים שלנו כדי שהלקוחות תמיד יוכלו להתחדש ולשמור על מקוריות. אין דבר מבאס יותר בשביל אישה מלראות את התכשיטים שלה על עוד נשים ואנחנו דואגים שזה אף פעם לא יקרה. אנחנו מזמינים מוצרים חדשים בממוצע כל עשרה ימים".

התגובות כמובן לא מאחרות לבוא. הילה רוזן מיפו הפכה ללקוחה קבועה ואוהדת גדולה של המותג והיא מקפידה להגיע ולהתחדש בכל כמה זמן בתכשיטים חדשים. "מה שאני הכי אוהבת במוצרים של קואלה זה שהם מיוחדים, לא תמצא כאלה אצל אף חברה אחרת וזה מבחינתי יקר מפז. המחירים נוחים ושווים לכל כיס בנוסף, אז בשורה התחתונה מדובר במותג שאני באופן אישי מאד מתחברת אליו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
A&T. יח"צ,
A&T Jewelry fashion/יח"צ

אז מה הלאה? אם תשאלו את עימאד וסיהאם נראה כי השמיים הגבול. "בקרוב אנחנו הולכים להביא גם ליין מצוין של תיקי נשים ומבחינתנו זאת רק יריית הפתיחה. אנחנו שואפים להפוך למותג ארצי גדול ונראה שיש ביקוש, אז זה בהחלט משהו שהוא אפשרי".

ואם חשבתם שהם מתכוונים לעצור בישראל, כדאי מאד שתחשבו שוב. עם הסכמי השלום שנחתמו לאחרונה עם מדינות המפרץ הערבי והעובדה כי השפה היא לא מחסום כלל בעבורם, הם לגמרי לא פוסלים את האפשרות לשתף פעולה עם בעלי עסקים בדובאי ובאיחוד האמירויות. בינתיים, סביר מאד להניח שבזמן הקרוב תראו הרבה יותר נשים וגברים מתהדרים בתכשיטים ואקססוריז איכותיים של Koala Design בייבוא של חברת איי אנד תי ועכשיו נשאר רק לנחש מי הולכת להיות הפרזנטורית המאושרת שתוביל את המותג הנפלא הזה בארץ.

A&T Jewelry fashion

טלפון: ⁦+972 050-249-0791⁩

פייסבוק

בשיתוף A&T Jewelry fashion
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully