וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות בוטיק להלבשת הבית - הכירו את נעים מאד

בשיתוף נעים מאוד

16.11.2020 / 16:48

עיצוב פנים אינו רק מבנה החלל ובחירת הרהיטים הוא גם ההלבשה של החדר - בחירה נכונה של הפרטים הקטנים. יוסי לגזיאל הגשים חלום ועבר לעסוק במקצוע האהוב עליו

נעים מאוד. יוסי לגזיאל,
נעים מאוד/יוסי לגזיאל

בעשור האחרון ניכר כי תחום עיצוב הפנים עבר שינוי משמעותי; אם בעבר נגע התחום רק למבנה החלל או לבחירת הרהיטים, הרי שכיום ישנו דגש משמעותי על תת-התחום שנקרא הלבשת הבית. כפי שנאמר לא אחת, הכל מצוי בפרטים הקטנים, ואלו הפרטים הקטנים של הלבשת הבית כגון הכריות, הווילונות, השטיחים, השמיכות ועוד, הם שיוצרים את המראה הסופי המושלם, ואת ההרגשה החמימה שכל אחד רוצה לייצר לבית שלו. אם גם אתם מבקשים לרכוש פריטים להלבשת הבית, הכירו את "נעים מאד" חנות טקסטיל בהרצליה עם עולם שלם של פריטים מיוחדים.

במשך 17 שנים עבד יוסי לגזיאל, הבעלים של "נעים מאד" בירקניה המשפחתית. לאחר כל כך הרבה שנים בעבודה מאתגרת וקשה זו, החליט יוסי כי הוא מעוניין לצאת לאפיק חדש ולבנות עסק שהוא רק שלו, שמתעסק בעולמות שהוא אוהב במיוחד - טקסטיל והלבשת הבית. לפני כשנה פתח את "נעים מאד" וההצלחה לא איחרה לבוא. "החלטתי ללכת אחרי האהבה שלי, אחרי הדברים שעושים לי טוב. את הפריטים שאני מוכר צריכים בכל בית, וזו עבודה כיפית, עם אנשים. בכל פעם שמגיע משלוח חדש של סחורה, אני מרגיש כאילו אני זוכה לפתוח מתנות, וזה מלהיב כל יום מחדש".

מה יש בחנות?

בחנות של יוסי תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים לרבות מצעים, וילונות, שטיחים, מפות, ראנרים לשולחן, כריות נוי, ולמעשה כל מה שקשור לטקסטיל שמיועד לעיצוב הבית. את כל הפריטים בוחר יוסי בעצמו והם פריטים מיוחדים, שלא ניתן למצוא בכל חנות. "הספקים שאני עובד איתם מביאים דברים מאד מיוחדים מכל רחבי העולם", מספר יוסי. "זה לא כמו ברשתות הגדולות שיש כמויות ענק מכל פריט. יש לי שטיחים מחבל או שטיחים דמוי פרווה, מצעים מכותנה מצרית איכותית במיוחד, וילונות מרהיבים, מחלקת ילדים גדולה עם מגבות ומצעים עם מותגי דיסני ועוד. יש בין 10 ל-15 ספקים שונים שאיתם אני עובד, ומכל אחד מהם אני מלקט ובוחר רק את מה שאני הכי אוהב ושמתאים לאווירה בחנות".

קהל הלקוחות מכל הארץ

הלקוחות המגיעים לחנות הם לקוחות מגוונים, נשים וגברים יחדיו, החל מנערות בנות 16 שמעוניינות לעצב את חדרן, ועד לזוגות מבוגרים שרוצים לרענן את עיצוב הבית. החנות פתוחה במשך שעות רבות במהלך היום, אך יוסי מעיד שהוא זמין לטובת לקוחותיו גם מעבר לשעות העבודה. "מלבד העובדה שאני מוכר את הפריטים בכל רחבי הארץ דרך הפייסבוק או האינסטגרם ועושה משלוחים לכל הארץ בעלות סמלית" מסביר יוסי, "אני שומר על קשר מאד אישי עם הלקוחות. למרות שרק לפני כמה שבועות התחתנתי, אשתי יודעת שאני אוהב ונהנה לעבוד, ובזכות העבודה אני בונה את העתיד שלי ושלה מאפס. עזבתי עסק משפחתי גדול ואני מתחיל מההתחלה כי אני מאמין בעסק שלי ובמה שאני מוכר. החזון בעתיד הוא להפוך לרשת ולספק סחורה לחנויות טקסטיל שונות ברחבי הארץ".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נעים מאוד. יוסי לגזיאל,
נעים מאוד/יוסי לגזיאל

לרכוש בחנות בוטיק

ואם כבר דיברנו על חתונה, קרן, אשתו של יוסי נוכחת גם היא בעסק והיא אפילו זו שהציעה את שם החנות 'נעים מאד'. "אני בעברי הייתי קונה פריטים להלבשת הבית ברשתות הגדולות" היא מספרת, "ורק היום, כשאני מעורבת בחנות אני רואה את ההבדל המשמעותי. בעלי נותן שירות שהוא יחיד במינו. לכל לקוח יש את מספר הנייד שלו והוא זמין לו לכל שאלה, הוא עושה משלוחים ולפעמים ללקוחות מבוגרים הוא יביא את הפריט עד הבית ואפילו יסדר להם אותו בתוך הבית. אם מישהו קנה פריט שלא מתאים לו, ניתן להחזיר ללא שאלות. לקוחות זקוקים לגיבוי הזה, ליחס האישי, וזה מה שמייחד חנות פרטית שמביאה את המוצרים הייחודיים, במחירים נוחים לכל כיס. זה שירות שאי אפשר להשתוות אליו". ויוסי משלים את דבריה באומרו: "אני רואה את הפידבקים שמגיעים מאנשים, לקוח שאומר שבזכותי הבית או החדר שלו נראה הרבה יותר יפה ומיוחד, זה שווה את הכל".

נעים מאד

סוקולוב 34 הרצליה

טלפון: 077-4336710

טלפון אישי של יוסי: 054-2111272

שעות פתיחה: א' - ה': 9:00-20:00, ו' - 9:00-15:00

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף נעים מאוד
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully