וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Studio גיא טל - מעצב פנים ויוצר

בשיתוף Studio גיא טל

16.11.2020 / 15:39

במסגרת כתבות מערכת הנבחרים על אנשי המקצוע הנחשבים ביותר בתחום עיצוב הפנים, קיבלנו לא מעט המלצות מצד קוראים קבועים של המדור על גיא טל, מעצב שחושב מחוץ לקופסא

שולחן מעץ זית ורגלי ברזל שיוצרו לפי מידה בכפר שמריהו. יח"צ,
שולחן מעץ זית ורגלי ברזל שיוצרו לפי מידה בכפר שמריהו/יח"צ

מפיק חבר המערכת יצא לפגוש את גיא טל בסטודיו שלו בנס ציונה, הוא חזר נלהב מהפריטים שהוא מייצר ומאיש מקצוע שבוחן לעומק ולומד את כל החומרים אשר משמשים אותו לבנייה של חפצים ורהיטים.

גיא טל בן 42 הוא אחד ממעצבי הפנים הנחשבים ביותר בישראל. על הדרך הארוכה שעשה עד שהחל להגשים את עצמו הוא סיפר: "למדתי עיצוב פנים וסיימתי את התואר הראשון שלי בגיל 27. למרות זאת העשייה שלי בשנים הראשונות התרכזה יותר בתחום הקולינריה, בין היתר היו בבעלותי מספר מסעדות ולכן את הפעילות שלי בכל הנוגע לעיצוב פנים שמרתי על אש קטנה, כאשר הייתי מלמד מעצבים צעירים תוכנות עיצוב בתלת מימד. למרות שעשיתי חיל בעולם האוכל משהו בתוך תוכי לא נתן לי מנוחה. התשוקה שלי לעסוק בעיצוב התגברה בצורה עוצמתית עד שקיבלתי החלטה לשנות כיוון ולעסוק בעיצוב בלבד. המשכתי ללימודי נגרות מסורתית ועיצוב מוצר במשך שנתיים ומאז לא הסתכלתי לאחור".

פח של קשיו שעיצבתי והפכתי לרהיט צומח ברמת אביב. יח"צ,
פח של קשיו שעיצבתי והפכתי לרהיט צומח ברמת אביב/יח"צ

הייחודית של גיא באה לידי ביטוי בתכונה שמאפיינת אותו מעל לכל, הרצון שלו לחקור את כל החומרים השונים בצורה המעמיקה ביותר. על כך הוא סיפר: "לאורך תקופה ארוכה הייתי משחזר כורסאות ישנות, מתעסק במיחזור של חומרים, יצרתי כלים חדשים והתחלתי לחקור את ה DNA של כל מה שעשיתי בו שימוש, מתכות, בדים ועוד. כאחד שבא מעולם האירוח ברמות הגבוהות והמוקפדות ביותר, אני מביא את זה לידי ביטוי ביצירה שונה. דווקא האסימטריה MORE IS LESS"" והדיוק שבחוסר דיוק מביאים אותי למקום שלי.

"כאשר היה לי סטודיו בשכונת פלורנטין בתל אביב נצמדתי לצבעי מקצועי וממנו למדתי את כל מה שצריך לדעת על עולם הצבעים. זה אני, בן אדם חוקר, אין מפעל שלא הייתי בו בארץ, כי עד שאני לא יודע במאה אחוז איך החומרים השונים מגיבים, אני לא מוציא אותם החוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עגלת וינטג' שנקנתה בשוק הפשפשים והפכה לבר נייד במספרה בתל אביב. יח"צ,
עגלת וינטג' שנקנתה בשוק הפשפשים והפכה לבר נייד במספרה בתל אביב/יח"צ

בימים אלו גיא פעיל בעיקר בכל הנוגע לעבודות מעץ גושני וברזל, הוא הופך אותם לרהיטים ומוצרים משלימים. החל מקונסולות מיוחדות, שולחנות ,מתלים,הדומים ועוד פריטים שמשנים ומעניקים אופי מיוחד לכל בית, משרד ובית עסק אחר.

במקביל גיא פתח נישה לעיצוב מרפסות וגגות עם צמחייה בתל אביב והסביבה, בשילוב בטון חשוף ועץ בשימוש חוזר, כאשר יצר ליין של אדניות מיוחדות שבקרוב מאוד יבצבצו במספרות וחדרי כושר.

נישה  מתחת למדרגות שהוסבה למתקן יין מודולרי בחיתוך cnc בבית חשמונאי. יח"צ,
נישה מתחת למדרגות שהוסבה למתקן יין מודולרי בחיתוך cnc בבית חשמונאי/יח"צ

זהו הערך המוסף שגיא מביא עימו, חלק בלתי נפרד מהחבילה כולה: "אני חושב שכיום כדי להיות מעצב פנים ברמה הכי גבוהה צריך להיות גם איש של עשייה מעבר לראש המתכנן. בזכות העובדה שאני מייצר בעצמי ריהוט משלים, קל לי יותר להביא לידי ביטוי את השינויים שלקוחות מבקשים לעצמם. הדבר הכי קל הוא ללכת ולרכוש מוצרים כאלה ואחרים מהרשתות הגדולות, אבל אז אין שום ייחודיות. לכן כאשר מישהו מבקש את השירות שלי הוא מקבל את כל הפרקטיקה בשטח ושום דבר לא דומה לשני אלא .CASTOME MADE

"ללקוח מסויים בניתי שולחן מעץ זית ורגליים מברזל, בפעם הבאה שאצטרך לעשות שולחן ללקוח אחר יהיה זה שונה לגמרי, בהתאם לאופי של הלקוח והדרישות שלו. בנוסף בניתי עגלת וינטג' שהוסבה לבר והוצבה בתוך מספרה, כי בכל מה שאני נוגע חשוב לי לייצר אווירה, חשוב לי לייצר מושג שהוא לא מחייב, בין אם זה עיצוב של מקום או חלל, אלא שיהיה מוצר שיהפוך לשיח".

למדתי כי את ההשראות שלו לעיצובים גיא שואב מחומרי גלם אורבניים חשופים ומביקור בשווקים שונים בארץ ובעולם, החל משוק הפשפשים בתל אביב ועד לשווקים הידועים באירופה, בין היתר אלו שבאתונה, לונדון וברלין.

גזע עץ כרהיט משלים בחדר שינה בפתח תקווה. יח"צ,
גזע עץ כרהיט משלים בחדר שינה בפתח תקווה/יח"צ

את כל היצירות של גיא ניתן לראות באינסטגרם שלו ובקרוב מאוד תעלה לאוויר גם חנות אונליין, דרכה אפשר יהיה להזמין את העיצובים השונים ועוד דברים מיוחדים.

גיא מבטיח שבעתיד הקרוב יבנה חלל סדנאות וזה ישמש כבית לעיצוב מקומי, על כך ועוד אנחנו נמשיך לעקוב.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון:054-6949601

אינסטגרם

כרטיס ביקור

בשיתוף Studio גיא טל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully