וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומוס אל סאחה - החומוס הטוב בארץ

בשיתוף חומוס אל סאחה

16.11.2020 / 15:30

אין אחד שלא בטוח שהוא יודע מהו החומוס הכי טוב ישראל. עאטף ונעמת אחמד, הבעלים של "חומוס אל סאחה", ישכנעו אתכם מיד שהתשובה היא החומוס שלהם

אחמד ועטאף נעמאת/אולפן הנבחרים

מי שגר בצפון מכיר קרוב לוודאי את חומוס אל סאחה. עאטף ונעמת אחמד, הבעלים מחזיקים בשני סניפים, האחד בדלית אל כרמל והשני בכפר ראמה.

שאלנו את עאטף מה מיוחד בחומוסיה שלו

"אנחנו לא מכינים שום מנה מראש. ברגע שמישהו מבקש מנת חומוס עם בשר אז מכינים אותה על המקום, ברגע שההזמנה מתקבלת. הירקות לסלט נחתכים באותו רגע שהלקוח מבקש. הכל טרי, בצורה הראויה ביותר. כמו כן הכי חשוב לי בעסק זה הניקיון. אם אגיע לעסק ואראה את הדבר הכי קטן מלוכלך, זה יכול להוציא אותי מהכלים. אצלי מגיעים למקום הכי נקי בארץ, החל מהצלחות, הסכו''ם ועד השירותים".

חומוס טוב באמת הוא שילוב של טעמים, תבלינים ומתכונים מיוחדים שהועברו מדור לדור. אותם תבלינים שעושים את ההבדל בין חומוס לחומוס נוסחו מחדש במהלך השנים עד שהפכו למאכל שכולנו אוהבים. אז אם אתם מנגבים בדוח ואם בסיבוב, על דבר אחד כולם מסכימים: ברגע שמוצאים חומוסיה טובה זו אהבה לכל החיים.

בתפריט המסעדה ניתן למצוא בין היתר

חומוס עם טחינה, גרגרים, משאוושה, פול, פטריות ושקשוקה.

מדובר רק בחלק מהמבחר שבמקום, ובעוד שכל המנות מגוונות להפליא, גם צלחת החומוס הבסיסית עושה את העבודה ומספקת מנה טעימה. בחומוסיה תוכלו לקבל מנות כמו עוף בגריל, חזה עוף, שניצל, מעורב ירושלמי, כנפיים והלהיט שרץ בתקופה האחרונה הוא ארוחות הבוקר האקסקלוסיביות של המקום.

אז בפעם הבאה שאתם מתערבים עם חברים מהו החומוס הטוב ביותר בארץ - תגידו ללא היסוס - "חומוס אל סאחה", כי הטריות עושה את ההבדל.

פייסבוק


כתובת: דלית אל כרמל
טלפון: 049844144

כפר ראמה
טלפון: 04-6386777

בשיתוף חומוס אל סאחה
  • עוד באותו נושא:
  • חומוס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully