וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאה וגיוון בין הסדינים רק עם Bunnyboo

בשיתוף Bunnyboo

16.11.2020 / 15:14

תעשיית אביזרי המין רחבה ומשגשגת ובשנים האחרונות, עם ריבוי הקניות אונליין, בוחרים זוגות רבים עוד יותר לעשות את הצעד המבוקש ונחשפים לעולם שלם של הנאה וגיוון בחדר המיטות. צפו בראיון עם גיא זוהר, בעל החנות לאביזרי מין Bunnyboo

גיא זוהר Bunnyboo/אולפן הנבחרים

המון זוגות מקיימים יחסי מין, לא הרבה מהם יודעים איך לגוון אותם. Bunnyboo פועלת במטרה לספק את מגוון החוויות הגדול שאפשר להכניס אל חדר המיטות. "יש לנו באמת מגוון עצום ורחב של אביזרי מין מכל הסוגים. יש מצבים שבהם לקוח מחפש משהו מסוים שלא היה בעבר ובשמחה אנחנו מסייעים לו ומוצאים לו פתרון לכך. בזכות זה ובזכות השירות המעולה שלנו אני באמת יכול להגיד בלי להתבייש שאנחנו עסק מוביל בתחום אביזרי המין למבוגרים", אומר גיא זוהר, בעל החנות.

שאלנו את גיא, מה הביא אותו לפתוח עסק שכזה

"מבחינתי זו לגמרי הגשמת חלום. במהלך הצבא נחשפתי למחירים של המוצרים בארץ וזה היה נראה לי מוזר שמוצרים כאלו עולים כל כך הרבה כסף. החלטתי שלא להישאר אדיש לזה ולייצר פלטפורמה איכותית שנותנת מענה מבחינת חווית משתמש, מחיר ודיסקרטיות".

איזה מוצרים ניתן למצוא בחנות?

"בין המוצרים השונים בחנות ישנם אביזרי מין לגברים, לנשים, לזוגות, שלל אביזרי סאדו ושליטה, הלבשה תחתונה וויברטורים. כשהקמתי את החנות רציתי לרכז את כל המוצרים תחת מקום אחד. זה מאפשר לאותם זוגות לחקור באמת את העולם המרתק של אביזרי המין ולקבל את כל המידע המדויק על האביזר, דרך השימוש בו וכיצד ניתן להנות מחוויה מיטבית".

מה מייחד את החנות שלך?

"כל נושא השירות הוא דבר שמאוד חשוב לי בעשייה. בסופו של דבר הלקוח מצפה לקבל את המוצר שלו תוך יום-יומיים ואנחנו מתחייבים לכך. שירות המשלוחים שלנו הוא איכותי ובזכותו אנחנו מספקים בכל יום את מוצרי החברה לכל חלקי הארץ תוך הקפדה על דיסקרטיות גבוהה".

אז לכל הביישנים מבינכם שרוצים להפוך את חיי המין לצבעוניים יותר - הכנסו לאתר - Bunnyboo והזמינו מוצר - הנאה מובטחת...

טלפון ליצירת קשר: 052-9597881

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף Bunnyboo
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully